GE Capital Bank eBilling z pohledu banky 5.11.2002 David Lorenc vedoucí oddělení přímého bankovnictví.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zahraniční obchod Platební podmínky.
Advertisements

1 PaySec pro neziskové organizace. 2 Co je PaySec  Internetový platební systém  Založený na předplacené peněžence  Otevřený klientům všech bank.
Novela zákona č. 218/2000 Sb. – povinnost zřídit účty u ČNB
Ekonomická gramotnost
Bankovní poplatky Téma „Finanční trh“
 Využití  Bankovní účty  Příklady běžného účtu v domácnosti  Zdroj: Petr Kinský a kol.: Finanční gramotnost, obsah a příklady z praxe škol. Praha.
Úvod do problematiky eBillingu
Ebilling a agregace účtů VŠE Praha, 5. listopadu 2002 Nikola Rafaj, Villusion, a.s.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity Aktivita VI/2 – Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Bankovní operace.
Ebilling očima billera Billing ve společnosti Pražská energetika, a. s. Budoucnost ebillingu v České republice.
Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_127 Jméno autora:Ing. Yvona Špílová Třída/ročník:2. ročník M/02 Obchodní akademie Datum vytvoření:11/2012.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
6. července 2013VY_32_INOVACE_100302_Bankovnictvi_2_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Jan Majer UČO: Využití informačních technologií Vznik elektronického bankovnictví Vývoj elektronického bankovnictví Charakteristika elektronického.
NEBOLI. Pojem elektronické bankovnictví Podstatou je elektronické jednání mezi klientem a finanční institucí. Podstatou je elektronické jednání mezi klientem.
Vypracovala Nelly Bočková
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
MultiCash solution Standard pro jednotný datový formát XML výpisů z účtu Česká republika Management Data Praha spol. s r. o. Josef Brtník Praha
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Účetnictví Ročník: 2.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Jana Urbanová Lucie Chvojková Martina Kakáčková
Charakteristika a členění bankovních produktů
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Sylva Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Průvodní list Šablona: VI/2 Vyjádření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností v oblasti finanční gramotnosti Vzdělávací materiál: Prezentace.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
FINANČNÍ GRAMOTNOST NAKLÁDÁNÍ S PROSTŘEDKY NA BĚŽNÉM ÚČTĚ 2 VÝBĚRY HOTOVOSTI A BEZHOTOVOSTNÍ PLATBY.
Finanční trh. Pojmy Úrok- peněžitá odměna za půjčení peněz Úroková míra- velikost úroků v procentech, procentní vyjádření navýšení půjčené částky za určité.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_12 Název materiáluBěžný účet,
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 4 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: březen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení se s bezhotovostním platebním stykem AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup Vyjasnění.
Prezentace produktů KB pro české exportéry do Ruské federace Business den Ruské federace Iveta Ocásková
Bankovní služby Úvěry Obchodní banky vykonávají : pasivní úvěrové operace (banka přijímá peníze) a aktivní ú.o. (banka poskytuje úvěry) Druhy úvěrů:
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Platební styk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
HOTOVOSTNÍ A BEZHOTOVOSTNÍ PENÍZE Bezhotovostní peníze.
S K ARTA. Jedná se o platební kartu od České spořitelny sKartu postupně obdrží všichni klienti, kteří pobírají sociální dávky a podporu v nezaměstnanosti.
Průvodní list Šablona: VI/2 Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností v oblasti finanční gramotnosti Vzdělávací materiál: Prezentace.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_14 Název materiáluPřímé bankovnictví.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Marcela Zahrádková NÁZEV:VY_62_INOVACE_01B_15_Bezhotovostní placení TEMA:Finanční.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Platit se dá i jinak než penězi.
Občanská výchova Formy placení. Platby a platební styk  Za zakoupené zboží nebo službu je vždy nutné zaplatit.  Mezi plátcem a příjemcem peněžní částky.
N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Peníze, bezhotovostní a hotovostní platební styk N á zev sady: Výuka.
VY_62_INOVACE_ – Přímé bankovnictví Autor Ing. Hana Sůvová
EU_62_B_sada 1_03_M_Přímé bankovnictví_Poliačíková
ZPŮSOBY PLACENÍ – platební styk
Elektronické bankovnictví
VY_62_INOVACE_ – Vedení účtů a platební styk Autor
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
HOTOVOSTNÍ A BEZHOTOVOSTNÍ PLATEBNÍ STYK II.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
VKLADOVÉ SLUŽBY BANK II.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Peníze, Bankovní účet, internetové.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení 4.
Bankovnictví Mgr. Yvetta Kałužová
EU_62_B_sada 1_07_M_Účet_Poliačíková
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost - Platit se dá i jinak než penězi.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
INTERNETOVÉ BANKOVNÍCTVO
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Oblíbený platební nástroj
Transkript prezentace:

GE Capital Bank eBilling z pohledu banky David Lorenc vedoucí oddělení přímého bankovnictví

GE Capital Bank Obsah prezentace 1) Stávající možnosti placení 2) Výhody pro klienta a banku 3) eBilling v rámci internetového bankovnictví 4) eBilling v rámci portálu 5) Shrnutí

GE Capital Bank Banka i klienti preferují platby, které jsou prováděny automaticky (inkaso, SIPO) nebo platby přes kanály přímého bankovnictví.

GE Capital Bank Pomineme-li inkaso, je 71% převodů prováděno kanály přímého bankovnictví nebo jako trvalý příkaz.

GE Capital Bank V srpnu podle výzkumu pravidelně používalo internet 37% populace starší 18 let a 21% populace mělo přístup z domova.

GE Capital Bank Přiřazení eBillingu pomocí internetového bankovnictví přímo k běžnému účtu je pro klienta velmi pohodlné a přehledné.

GE Capital Bank Napojení na konkrétní banku, byť s největším zastoupením mezi klienty billera, znamená dělat řešení pro 11% klientů billera. Největší banka má max. 30% klientů 37% populace starší 18 let mí přístup na internet

GE Capital Bank Internetový portál předpokládá založení e-peněženky, ale na rozdíl od běžného účtu není nutná návštěva pobočky banky.

GE Capital Bank Napojení na běžný účet konkrétní banky vylučuje univerzálnost eBillingového řešení.

GE Capital Bank Shrnutí 1) Kritickým faktorem úspěchu je jednoduchost pro klienta. 2) Každé řešení postavené z pohledu banky na klasickém běžném účtu a internetovém bankovnictví je vzhledem k nákladům nerealizovatelné. Každý biller by musel mít spojení s každou bankou. 3) Jako ideální se jeví systém e-peněženky v rámci portálu, která by překlenula nutnost otvírání běžného účtu v bance a byla by univerzálním řešením pro klienty všech bank. 4) Jako vhodné vidíme rozdělení eBillingu do dvou generací. První, velmi rychle implementovatelná, by byla pouze zobrazením detailu vyúčtování s klasickou formou úhrady a teprve druhá generace by doplnila jednotný způsob úhrady.

GE Capital Bank Děkuji za pozornost David Lorenc Vedoucí oddělení přímého bankovnictví