Prémiová automatická objednávka Instruktáž
CO JE TO ADR? •Prémiová automatická objednávka (ADR) je nejjednodušší způsob, jakým můžete obdržet své oblíbené produkty a udržet si svou osobní bodovou hodnotu (PSV). Díky ADR: –Jsou vámi vybrané produkty každý měsíc zpracovány v den, který jste si sami vybrali, a odeslány přímo vám. –Kromě toho obdržíte slevy* a získáte produktové body, které budete moci použít na další produkty**. *Na některé trhy/konkrétní regiony nebo ostrovy se tyto snížené ceny za dodávku nevztahují (Island, Kanárské ostrovy a francouzský zámořský department). **Produktové body mohou být vyměněny za produkty Nu Skin ® a Pharmanex ®, které mají PSV (služby Big Planet, prodejní pomůcky/marketingové materiály, zaváděcí balíčky, doplňky Nu Colour ®, obchodní sady, zlevněné produkty a balíčky a většina prémiových balíčků nemohou být získány výměnou za produktové body).
JAK VYTVOŘÍM ADR? •Vytvořit opakující se ADR objednávku je snadné: –Jednoduše přidejte produkty do onlinového nákupního košíku. –Až budete v sekci výstupní kontroly, můžete zatrhnout příslušnou kolonku a přesunout tak kterýkoliv nebo všechny produkty mezi položky ADR. •Produkty, které vyberete, budou přesunuty do druhotného košíku. •Rozhodnete-li se, že nechcete, aby byl produkt opakující se položkou, jednoduše klikněte na kolonku podruhé a produkt bude přesunut do košíku s jednorázovou objednávkou. –Pokračujte v procesu výstupní kontroly tím, že vyberete datum zpracování vašich ADR položek spolu s fakturačními a dodacími informacemi.
SPRAVUJTE VAŠI ADR •Abyste mohli provádět změny ve vaší existující opakující se ADR objednávce, musíte se nejdřív přihlásit a přejít do „Můj účet“. •Tam naleznete záložku pro ADR. Veškeré informace o ADR budou zobrazeny v kalendáři nebo na levé straně obrazovky.
SPRAVUJTE VAŠI ADR •Provedení trvalých změn: –Nejdříve klikněte na „Prohlédnout“, kde uvidíte stávající nastavení vaší ADR. To vás přenese na obrazovku, kde budete moci upravovat různé části vaší opakující se ADR objednávky. –Upravit: Můžete dát své ADR vlastní název, například „položky Galvanic“ nebo „výživové doplňky“. Můžete také upravovat položky v košíku. •Kliknutím na „Upravit produkty“ se dostanete do košíku, kde budou zobrazeny všechny vaše stávající položky. •Klikněte na „Odstranit“ na řádku dané položky pro odstranění individuálního produktu, nebo zadejte název nebo SKU (Stock Keeping Unit) produktu pro přidání nové položky do košíku.
SPRAVUJTE VAŠI ADR •Odeslání změn na této obrazovce uloží tyto změny pouze dočasně. •Stále ještě můžete jakékoliv změny, provedené během prohlížení vaší ADR, zrušit. •Na vaší opakující se ADR můžete provádět další změny, včetně změn dodacích informací (adresa, datum zpracování, způsob dodání) a informací o platbě (použít jinou kreditní kartu, aktualizovat datum vypršení platnosti karty nebo použít jiný způsob platby). •V okamžiku, kdy jste provedli všechny potřebné změny, nezapomeňte „Odeslat změny“. •Po provedení všech změn obdržíte potvrzovací stránku, která zobrazí vaši aktualizaci.
PŘEPIŠTE ADR OBJEDNÁVKU •Jednoduše vytvořte novou objednávku, která nahradí vaši stávající ADR v daném měsíci. –Abyste mohli provádět změny ve vaší existující opakující se ADR objednávce, musíte se nejdřív přihlásit a přejít do „Můj účet“. –Tam naleznete záložku pro ADR. –Veškeré informace o ADR budou zobrazeny v kalendáři nebo na levé straně obrazovky. –Abyste mohli přepsat existující opakující se ADR objednávku, tato musí být pro přepsání k dispozici. Objeví- li se pod číslem/názvem ADR slovo „přepsání“, může být tato objednávka v aktuálním měsíci přepsána.
PŘEPIŠTE ADR OBJEDNÁVKU •Všechny položky na vaší ADR budou znázorněny v nákupním košíku. Položky můžete z košíku odstranit, nebo je naopak přidat pomocí kolonky „Přidat produkt“. •V okamžiku, kdy máte v košíku všechny požadované položky, můžete pokračovat do výstupní kontroly. •Po dokončení tohoto procesu bude vaše objednávka uložena a odeslána ve vámi vybraný den. •Tato objednávka obdrží specifické číslo, takže ji budete moci sledovat odděleně od vašich ostatních objednávek.
VÝMĚNA PRODUKTOVÝCH BODŮ •Díky ADR získáte s každou objednávkou produktové body. –Obdržíte produktové body založené na 20% z počtu PSV na ADR objednávce po dobu prvních 12 dodávek. –Poté obdržíte produktové body založené na 30% z počtu PSV. Jeden produktový bod má hodnotu jednoho PSV.
VÝMĚNA PRODUKTOVÝCH BODŮ •Abyste si mohli vyměnit produktové body, získané z opakující se ADR objednávky, musíte se nejdříve přihlásit a přejít do „Můj účet“. –Tam naleznete záložku pro ADR. –Abyste mohli mít produktové body, musíte mít aktivní opakující se ADR objednávku. –Váš aktuální stav produktových bodů, stejně jako produktové body, které daný měsíc vyprší, naleznete na levé straně obrazovky. –Pod touto informací pak uvidíte tlačítko „Výměna produktových bodů“. Klikněte na „Výměna produktových bodů“ pro zobrazení možností dodávky.
VÝMĚNA PRODUKTOVÝCH BODŮ •Produkt můžete obdržet tak, že přidáte název nebo SKU položky k vaší existující opakující se ADR. Takto můžete ušetřit na poplatcích za dodávku. Nebo je také můžete obdržet okamžitě za plný dodací poplatek. •Vyberte preferovaný způsob dodání.
VÝMĚNA PRODUKTOVÝCH BODŮ •Centrum výměny zvýrazní některé z položek, které budou k dispozici pro výměnu za produktové body. Jednoduše je můžete přidat do svého košíku. –Položky, které nebudou zobrazeny, můžete také hledat pod "Přidat produkt". –Ne všechny produkty bude možno získat výměnou za produktové body.
VÝMĚNA PRODUKTOVÝCH BODŮ – V okamžiku, kdy dokončíte výběr, –buď postoupíte dále v procesu výstupní kontroly a provedete platbu za dodávku vašich vyměněných položek, –nebo budou tyto položky zobrazeny spolu s existující opakující se ADR objednávkou a vy můžete provést požadované změny. – Budete-li spravovat opakující se ADR objednávku, která u příštího odeslání bude obsahovat vyměněné položky, tyto produkty budou zobrazeny a mohou být upravovány před odesláním příští automatické objednávky.