Partner Vaší nemovitosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SYSTÉM KONTROLY PŘI TĚŽBĚ DŘEVA Tisková konference
Advertisements

Plánování auditu 3. cvičení.
Založení družstva © Mgr. Iva Jermanová, advokátka.
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
Organizace a řízení výstavbových projektů v praxi
Rozpočtové hospodaření obcí
Přílohy související s podáním a realizací dotace z PRV Lipová, „Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských.
Úprava vedení účetnictví a daňové evidence zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví ve znění pozdějších předpisů zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve.
Pro MAS projekty (období 2007 – 2013) Státní zemědělský intervenční fond, Ministerstvo zemědělství.
Statistika RF, výroční zpráva, kontrola plnění RF Vít RICHTER Národní knihovna ČR 23. dubna 2002 Brno.
VÝKON STÁTNÍHO POŽÁRNÍHO DOZORU
Směrnice Rady Libereckého kraje č. 3/2006 k zadávání veřejných zakázek Libereckým krajem a jím zřizovanými příspěvkovými organizacemi Liberec, 9. dubna.
O SPOLEČNOSTI Fiktivní firma Ekohelp, s. r. o., sídlící při OA Olgy Havlové v Janských Lázních, zahájila svou činnost v říjnu roku 2014 a její hlavní.
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
Vládní neziskové organizace
Vykonavatelé vlastnického práva státu
Phare 2003 RLZ Financování květen 2005 regionální informativní semináře.
Podnikání Ing. Vojtěch Jindra
Audity finančních prostředků spolufinancovaných z fondů EU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice do vaší budoucnosti.
Shromáždění vlastníků bytového domu Nad Rokoskou 2361/2a
Systém kontrolní činnosti SEI
GP Bydlete na venkově 2008 Celkový objem finančních prostředků: 1,2 mil. Kč Předmět podpory: projektová dokumentace pro stavební řízení - 1. rekonstrukce.
Grantové schéma Phare 2003 Rozvoj lidských zdrojů Seminář pro auditory Část finanční Praha, 15. března 2006 Ing. Kateřina Auerveková
DPH v účetnictví města Přeštice od Přeštice Obec s rozšířenou působností obyvatel, obyvatel správního obvodu ve 30 obcích Nevykonává.
IPRM Náchoda – problémová zóna u nemocnice Seminář k 1. výzvě Města Náchoda pro podporovanou aktivitu 5.2b Regenerace bytových domů
Jednoduché účetnictví
Hospodaření s majetkem obcí a krajů. Úvodem právní úprava obsažená v OZř a KZř je velmi kusá široký prostor pro uplatnění obecných předpisů (občanský.
Řádná členská schůze Bytového družstva Mírová - Kolovraty Kulturní sál U Boudů
Zadávací dokumentace Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
ŘÍZENÍ STAVEBNÍHO DÍLA I Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
PROVÁDĚNÉ KONTROLY PLNĚNÍ PODMÍNEK ROZHODNUTÍ Úřad vlády České republiky Odbor právní a kontrolní.
Seminář pro příjemce finanční podpory z OP VK Způsobilé a nezpůsobilé výdaje Jihomoravský kraj Oddělení evropských dotací Březen 2009.
Shromáždění delegátů 2015 Projednání úvěrů na opravy bytových domů Pavel Hranáč Stavební bytové družstvo Plzeň - jih se sídlem v Přešticích Hlávkova 23,
Deregulace nájemného v bytech RPG Deregulace nájemného v bytech RPG.
18. května 2006www.petrzilkova.cz1 5. výroční shromáždění vlastníků Společenství Petržílkova května 2006.
Kontrolní poznatky z výkonu veřejnosprávních kontrol OKP KrÚ JMK Pracovní schůzka s ekonomy neškolských PO –
Česká spořitelna Partner pro Bytová družstva a Společenství vlastníků jednotek Vsetín
Z Á K O N, kterým se upravují některé otázky související s poskytováním plnění spojených s užíváním bytů nebytových prostor v domě s byty, (sněmovní tisk.
Daňová evidence Pohledávky a závazky. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název.
MĚSTO ROŽNOV POD RADHOŠTĚM NÁVRH ZMĚNY FINANCOVÁNÍ PROVOZU ŠKOL (PO)  důvody  cíle  záměry  způsoby provedení.
Deník příjmů a výdajů. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední.
Podpora meziobecní spolupráce Prezentace výsledků dotazníkového šetření ORP Poděbrady.
Prodej bytů v MČ Brno-Kohoutovice Axmanova Chopinova 5 Jírovcova 8 – Pavlovská 7 – Pavlovská 13 – Voříškova
Zpráva o činnosti představenstva, hospodaření družstva za rok 2014 a návrh hospodářsko-finančního plánu na rok 2015 Jaroslav Majer Stavební bytové družstvo.
Bytové družstvo Seminář „Zákon o obchodních korporacích“
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) 10. dubna 2013 Ing. Michaela Stříbrná vedoucí odd.finan.nepř.nákladů
Způsoby vedení evidence podnikatelské činnosti III.
Charakteristika daňové evidence Příjmy a výdaje v příkladech.
Informace o konkrétních nedostatcích zjištěných MF při kontrolách hospodaření PO v rámci přezkoumání hospodaření JMK Pracovní schůzka s ekonomy neškolských.
Inventarizace majetku a závazků
SH ČMS účetní závěrka 2016 Metodický pokyn č. 4/2016.
VYJÁDŘENÍ K DOPISU ZE DNE DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE K PROJEKTU
MEZINÁRODNÍ KONFERENCE O BYDLENÍ ČESKÝCH SENIORŮ 1
Stavební bytové družstvo Plzeň - jih se sídlem v Přešticích
Kontroly na místě a nesrovnalosti projektů realizovaných v OP LZZ
účetnictví, daně a controlling
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Petra Kábrtová Máchová Název materiálu:
Seminář MZe pro vodoprávní úřady Skalský Dvůr, 19. –
Způsob vedení a evidence v podnikatelské činnosti
DAŇOVÁ EVIDENCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marie Hovorková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Způsob vedení a evidence v podnikatelské činnosti
Členská schůze SVJ Náměstí přátelství 1518 konané dne
8. řádná schůze - shromáždění vlastníků jednotek Společenství pro budovu Hugo – Biografy Barrandov úterý od 18:00 hodin.
Finanční kontrola v příspěvkových organizacích kraje
16. Shromáždění SVJ 25. dubna :00
Modelace úvěru BD Vánek
EVIDENCE VÝNOSŮ A NÁKLADŮ V ÚČETNICTVÍ
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Inventarizace majetku a závazků
Transkript prezentace:

Partner Vaší nemovitosti NABÍDKA ZAJIŠTĚNÍ SPRÁVY BYTOVÉHO DOMU

Partner Vaší nemovitosti Vážení majitelé bytových domů, Dovolte, abychom Vám předložili naši nabídku služeb na správu bytového fondu. Naše společnost nabízí dlouholetou praxi, jistotu a stabilitu při správě a údržbě bytového fondu a nebytových jednotek v různých formách vlastnictví Společenství vlastníků bytových jednotek Bytová družstva Domy v soukromém vlastnictví Obecní majetek Pro vedení agendy je užíváno programového vybavení STARLIT, ve kterém jsou zpracovávány evidenční datové soubory, účetní evidence, předpis nájemného a vyúčtování služeb. Provozní technické činnosti související se správou budov zajišťují pravidelně školení technici. Domníváme se, že tato ucelená koncepce poskytovaných služeb je nesporným kladem naší společnosti k zabezpečení řádného chodu Vašeho domu. V případě Vašeho rozhodnutí pro spolupráci s naší společností jsme připraveni správu bytového fondu vykonávat okamžitě. Jsme si vědomi toho, že žádná prezentace ani písemná nabídka nemůže obsáhnout veškeré informace o vykonávaných službách, a proto se těšíme na Vaši osobní návštěvu, při které Vám odpovíme na Vaše veškeré dotazy. Těšíme se na Vás Jaroslav Tesař Ing. Michal Koutník, Ph.D. vedoucí správy bytového fondu ředitel společnosti, jednatel

Partner Vaší nemovitosti Obsah: Identifikační údaje společnosti Cenová nabídka pro Váš dům Souhrn poskytovaných činností Referenční domy

Identifikační údaje společnosti Partner Vaší nemovitosti Identifikační údaje společnosti Obchodní firma: VYTEZA, s.r.o. Sídlo: 682 01 Vyškov, Na Hraničkách 438/13 IČ: 26284499 DIČ: CZ 26284499 Právní forma: společnost s ručením omezeným Obchodní rejstřík: Krajský soud v Brně oddíl C, vložka 41761 Vedení společnosti: Ing. Michal Koutník, Ph.D. – ředitel, jednatel Telefon: 517 326 940 www: www.vyteza.cz E.mail: vyteza@vyteza.cz

Partner Vaší nemovitosti CENOVÁ NABÍDKA SPRÁVY Cena za správu pro rok 2011 100,- Kč bez DPH Snahou společnosti je řešit problematiku provozu a údržby nemovitostí s cílem zlepšení komfortu užívání s ohledem na ekonomiku. Správu nemovitostí nabízíme všem, kteří jsou vlastníky bytů či nebytových prostor, společenství vlastníků a bytovým družstvům. CENA ZA SPRÁVU BYTOVÉHO DOMU JE STANOVENA POČTEM BYTŮ A NABÍDKOVÁ CENA ZA SPRÁVU JEDNÉ BYTOVÉ JEDNOTKY ČINÍ 100,- Kč bez DPH Kč 120,- včetně DPH za kompletní dále popsanou správu domu včetně vedení účetnictví až po zpracování ročního přiznání k dani z příjmu pro finanční úřad u bytových družstev a příprava podkladů pro daň z příjmů pro FÚ u SVJ Výše odměny bude upravována každoročně vždy k 1. lednu dle míry inflace za předchozí kalendářní rok vyhlášené Českým statistickým úřadem.

SOUHRN POSKYTOVANÝCH ČINNOSTÍ Partner Vaší nemovitosti SOUHRN POSKYTOVANÝCH ČINNOSTÍ Činnosti technicko – provozní Činnosti správy v oblasti ekonomicko – právní Poradenství při revitalizaci domu Právní služba – tyto služby nejsou součástí ceny za správu domu, úkony jsou zpoplatňovány dle ceníku advokátní kanceláře.

Partner Vaší nemovitosti Činnosti správy v oblasti technicko – provozní V této oblasti provozní a technické zajišťujeme pro klienty veškeré činnosti nutné k řádnému užívání bytových a nebytových jednotek a zastupujeme je ve všech smluvních vztazích. Tato oblast obsahuje tyto činnosti: vedení technické evidence nemovitostí, bytů a nebytových prostor přebírání a předávání bytů, nebytových prostor dle pokynu vlastníka uzavírání smluv s dodavateli energií, příprava podkladů zajištění dodávek elektrické energie, plynu, tepla a TUV, SV a odvodu odpadních vod zajištění provozu a údržby výtahu zajištění a kontrola úklidu společných prostor zajištění odvozu pevných odpadů ostatní služby spojené s užíváním bytů zajištění technických prohlídek a odborných posouzení zajišťování všech pravidelných revizí a zajištění náprav z revizí zajišťování odečtů vodoměrů SV, spotřeby TUV a tepla zajišťování oprav nemovitostí, bytů a nebytových prostor zajištění běžné údržby a oprav stavebních částí budov, a to ve společných prostorách, bytech i nebytových prostorách zajištění nepřetržité havarijní služby zajištění přípravy zakázky specifikace opravy – rozsah práce (spolupráce s projektantem) pomoc při větších opravách, rekonstrukcích a s tím spojená výběrová řízení zajištění kontroly provedení rozsáhlejších oprav a rekonstrukcí dle schválené projektové dokumentace, kontrola provedení a správné fakturace spolupráce při řízení o odstranění vad a nedodělků po dokončení opravy, rekonstrukce zastupování při veřejnoprávních jednáních pravidelná kontrola stavu nemovitostí a kontrola po všech opravách

Partner Vaší nemovitosti Činnosti správy v oblasti ekonomicko - právní V této oblasti nabízíme vedení kompletní účetní agendy SVJ, bytového družstva nebo samostatné nemovitosti. Naším cílem je zajištění kompletních služeb s cílem snižování nákladů provozu nemovitostí. V této oblasti nabízíme tyto činnosti: evidence všech bytových a nebytových jednotek evidence vlastníků, nájemníků v bytových a nebytových jednotkách uzavírání nájemních smluv pro byty, nebytové prostory dle dispozic vlastníka předpis služeb, fondu oprav, nájmu a všech záloh spojených s užíváním jednotek dohled nad plněním nájemních smluv (poškozování majetku vlastníka, užívání bytu a nebytových prostor bez právního důvodu nebo jejich protiprávní obsazení, porušování občanského soužití) vyřizování podnětů, stížností a oznámení vedení evidence dlužníků vedení evidence ode dne převzetí bytového fondu tak, aby byly zřejmé náklady a výnosy každého jednotlivého obytného domu pravidelná úprava záloh podle potřeb a nárůstu cen, podle potřeb vlastníků vyúčtování všech záloh dle platných předpisů vedení přehledu plateb a vymáhání pohledávek vyúčtování fondu oprav a pravidelné předkládání vlastníkům zajištění domovního řádu a pomoc při řešení stanov vedení podvojného účetnictví SVJ, bytového družstva nebo samostatné nemovitosti.

Časový harmonogram jednotlivých účetních úkonů Partner Vaší nemovitosti Časový harmonogram jednotlivých účetních úkonů 1. Předpis nájmu a) vystavování nových předpisů nájmu průběžně b) změny předpisu nájmu vyplývající ze změny skutečnosti c) podle zůstatků hospodaření a dlouhodobé zálohy na opravy (DZ) návrh na úpravu položek v „plánu oprav“ - nadstandard, jednou ročně d) podle vyúčtování služeb úprava záloh jednotlivých služeb tak, aby nedocházelo k nedoplatkům - jednou ročně e) evidence pohledávek a závazků až na jedince, vystavování přehledů dluhů včetně poplatků z prodlení a přeplatků: - zpracování přehledu dlužníků v domě, včetně poplatků z prodlení - čtvrtletně na vyžádání - zpracování přehledu úhrad za služby a fond oprav - měsíčně zpracování podkladů pro soudní vymáhání dluhů - na vyžádání f) vyúčtování zálohových služeb - ročně do 30.4. následujícího roku - zpracování odečtu spotřeby a rozúčtování nákladů za dodávky energií - zpracování podkladů pro dodavatele služeb (přihlášky k odběru) - zápočet závazků a pohledávek do ročního vyúčtování služeb dle jednotlivců - přehled vyúčtování služeb včetně zápočtu za středisko - vyúčtování služeb – rozpis nákladů a záloh pro jednotlivce

Partner Vaší nemovitosti 2. Vedení účetnictví Vedení podvojného účetnictví spojené s provozem domu dle zákona o účetnictví v platném znění a) zpracování v účetních denících (evidenčně): - průběžně - bankovní účty včetně termínovaných vkladů pokladna - faktury od dodavatelů - faktury vystavené - mzdy (odměny orgánů, roční vyúčtování daně ze závislé činnosti) - vnitřní zpracování dokladů (ostatní účetní operace) - vedení bankovního účtu včetně zadávání příkazů k úhradě - nadstandard b) závěrkové práce (měsíční, čtvrtletní, roční) - měsíční kontrola účetnictví, správnost rozúčtování, kontrola závazků a pohledávek, jejich splatnost - měsíčně - tiskové sestavy – hospodaření domu, stav, tvorba a čerpání dlouhodobé zálohy ( fond oprav) - ročně na vyžádání c) uložení veškerých prvotních dokladů zpracovaných v účetnictví, uložení tiskových sestav vyplývajících ze zpracovaného účetnictví: - předvaha, rozvaha, výkaz zisků a ztrát, příloha - hlavní kniha - sestavy hospodaření domu a DZ - sestavy dlužníků - předpisy nájmů – rozpisy dle položek nájmů na jednotlivce

Poradenství při revitalizaci domu Partner Vaší nemovitosti Poradenství při revitalizaci domu Zajišťujeme dle požadavků vlastníka poradenství při revitalizaci bytového domu včetně vyhotovení všech účetních výstupů pro poskytnutí úvěru a pro vydání záruky a dotace ČMZRB. Vyřizujeme na základně plné moci vydané klientem vydání územního rozhodnutí, stavebního povolení, včetně kolaudačního řízení. Zajišťujeme: - technické posouzení stavu nemovitosti - konzultace k nutnosti rozsahu rekonstrukce - zpracování podkladů pro zadání výběrového řízení stavebním firmám a pomoc při výběrovém řízení - příprava výběrového řízení na dodavatele stavby, pomoc při výběrovém řízení - stavební dozor - tepelný audit 1. Spolupráci při zajištění úvěru - projednání vhodného typu úvěru s výborem, prezentace na schůzi SVJ či na členské schůzi - zajištění dokumentů ke schválení úvěru - zajištění případných dalších souvisejících služeb 2. Další služby při revitalizaci - pomoc při přípravě a vedení shromáždění společenství či schůzí družstva při projednávání rekonstrukcí a oprav v souladu s příslušnými zákony - sestavení programu schůze - ve spolupráci s výborem zpracování zápisu ze schůze

Partner Vaší nemovitosti Právní služby Vymáhání náhrad škod na majetku vlastníka soudní cestou, mimosoudní vymáhání dluhů a úhrad za služby upomínky dlužníkům projednání dluhu s dlužníkem sepisování dohod o zaplacení dluhu ve splátkách sepisování dohod o srážkách ze mzdy za účelem úhrady dluhu předžalobní upomínky rozesílané dlužníkům, zajištění podkladů pro soudní řízení (výpisy z listu vlastníka, potvrzení o dluhu.... sepisování žalobních návrhů a zastupování před soudy všech stupňů uzavírání soudních smírů i v průběhu soudního řízení, uzavírání dohod o splátkách dluhu s využitím zajišťovacích institutů (zástava apod.), návrhy na přerušení řízení, pokračování řízení a zpětvzetí návrhů na zahájení v případě úhrady dluhu v průběhu řízení zajištění nemovitého majetku a vkladů na účtech dlužníků nájemného pro účely exekučního řízení sepisování návrhů na soudní výkon, rozhodnutí a zastupování v těchto řízeních a další možné právní služby. Právní služby nejsou součástí ceny za správu domu, úkony jsou zpoplatňovány dle ceníku advokátní kanceláře.

Partner Vaší nemovitosti Referenční domy

Partner Vaší nemovitosti Vážení majitelé bytových domů, ještě jednou děkujeme za Váš čas věnovaný nám formou prostudování této nabídky na zajištění správy bytového domu. Jaroslav Tesař Ing. Michal Koutník, Ph.D. vedoucí správy bytového fondu ředitel společnosti, jednatel Společně najdeme řešení každého Vašeho problému