STRATEGIE VIZE Kam chceme dojít? Kde jsme? Co umíme?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Advertisements

Evaluace v mateřské škole
Příprava střednědobých strategických plánů škol
Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Může být ve škole …demokracie? Týden vědy 2007 Doc. PhDr. Milan Pol, CSc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D. Ústav pedagogických věd FF MU.
Zvládání stresu ve společnosti KEK INA IDEC SA Piraeus, Řecko
Vlastní hodnocení školy
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě v praxi
Základní škola Planá nad Lužnicí Hana Vellánová
R ODINNÉ KOMPETENCE OBSAH Co jsou to kompetence Co jsou to rodinné kompetence Proč je rodičovství skvělá příležitost pro rozvoj určitých kompetencí.
CASLIN 2006 Mechanismus změn v Městské knihovně v Praze … aby zrcadlo zrcadlilo… Jaroslava Štěrbová.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Taneční a pohybová výchova
Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/ Profil Škola 21.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Katedra sociální politiky a sociální práce Centrum praktických a evaluačních studií SLUŽBY PRO ORGANIZACE CEPRES Centrum praktických a.
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
Strategické plánování cílem strategického plánování je vytvářet a přetvářet obchody a výrobky firmy, tak aby jejich kombinace zabezpečovala uspokojivé.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
© GI, konzultační a vzdělávací skupina OLOMOUC Vyhodnocení a zefektivnění procesů plánování sociálních.
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_PLÁNOVÁNÍ.
„ VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY “ Základní škola, Liberec, Lesní 575/12
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
Techniky projektového řízení
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Zahájení tvorby ŠVP co nás čeká co je základem kurikulární reformy základní přístup sestavení pracovních týmů časový harmonogram.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
Regionalistika 2 Strategické řízení a jeho využití ve veřejné správě v ČR.
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
Analýzy v projektu „Ohrožené děti a mládež ve Zlínském kraji“
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 10: Personální řízení v MSP.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Plánování přednáška první. Plánování na Gemini Jak využít plánování v oddíle? Prakticky si plánování vyzkoušet. 2.
Hospodaření nepodnikateských organizací 1 Finance a řízení - rozpočty.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
STRATEGIE ROZVOJE ŠKOLY
STRATEGIE ČIŽP Rob Bakx
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Lokální strategie rozvoje základního vzdělávání ORP Otrokovice
Ekonomika malých a středních podniků
SILNÉ STRÁNKY SLABINY PŘÍLEŽITOSTI NEBEZPEČÍ SWOT - ANALÝZA
ŠKOLNÍ AKČNÍ PLÁN/PLÁN AKTIVIT
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Ekonomika malých a středních podniků
První zkušenosti s evaluací
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Mgr. Veronika Dembická, DiS.
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
DALŠÍ KROKY V OBLASTI RACIONALIZACE SÍTĚ ŠKOL
Transkript prezentace:

STRATEGIE VIZE Kam chceme dojít? Kde jsme? Co umíme? Jaké máme možnosti? Co nám nejde? Co nás ohrožuje? Kam chceme dojít?

Naše cíle v měnícím se světě Co bude?

TÝM a KOLEKTIV a očekávání zřizovatel žáci vztahy lidé vedení výkon další rodiče

PROMĚNY DOBY Cíle vzdělávání Změny ve světě Změny charakteru práce Sociálně ekonomický vývoj Změny v postavení dětí a mládeže Cíle vzdělávání

Profil absolventa – učitele - školy Co musí umět? Jaké kompetence má osvojené? Jak se orientuje ve vztazích? Jak si osvojí nové technologie

Jak je na tom naše škola? Silné stránky Slabé stránky Příležitosti Čeho si na své škole vážíte, na čem můžete dále stavět, co se vám daří Slabé stránky Co se vám nedaří, Co je třeba změnit Čemu je třeba věnovat zvýšenou pozornost Příležitosti Co máme k dispozici a nevyužíváme, Které faktory jsou žádoucí a Dávají příležitost k rozvoji Co by vás mohlo posílit Ohrožení Jaká rizika vaší školu ohrožují, Co vás zásadně demotivuje či zraňuje Co vede ke stagnaci

SWOT

Oblasti, které chceme změnit Zaměříme se pouze na 3 nejčastější Stanovení kroků, které nás přiblíží Na čem budeme poznávat, že jdeme k našemu cíli?

ŠKOLA, VE KTERÉ JE HARMONICKÉ PROSTŘEDÍ PRO PRÁCI A POBYT VE ŠKOLE Vize ŠKOLA, VE KTERÉ JE HARMONICKÉ PROSTŘEDÍ PRO PRÁCI A POBYT VE ŠKOLE ZLEPŠÍME VZTAHY MEZI ŽÁKY A UČITELI ZLEPŠÍME KOMUNIKACI MEZI ZAMĚSTNANCI ŠKOLY REKONSTRUKCE ŠKOLNÍHO HŘIŠTĚ

Strategický plán Dva až čtyři roky Fázování na jednotlivé činnosti Konkrétní odpovědnost Vyhodnocování a zpětná vazba

Plán činnost 1.-3. 4.-6. 7.-9. 10.-12 Odpov Příprava x JN Rozdělení rolí xx AP výroba xxx JN,… aplikace EV,… Kontrola, ZV ŘŠ

Jednotlivé kroky Analýza lidských zdrojů Analýza vnitřních možností Analýza vnějších vlivů Sestavení týmu Stanovení sdílené vize Stanovení hlavních priorit Konkretizace kroků Časový plán Hodnocení a úprava kroků – zpětná vazba

Opakovaná SWOT analýza

Přiblížení k vizi ZLEPŠÍME VZTAHY MEZI ŽÁKY A UČITELI ZLEPŠÍME KOMUNIKACI MEZI ZAMĚSTNANCI ŠKOLY REKONSTRUKCE ŠKOLNÍHO HŘIŠTĚ Škola jsou lidé Žáci a učitelé se učí přibližovat se k rovnějším vztahům Již se domlouváme a víme, kde nám to dělá potíže Stále nemáme nové hřiště

Úprava strategického plánu rozvoje Co se nám již daří Co se nepodařilo Co nového je naší slabinou Jaké první kroky budeme dělat v následujícím období vize

Příjemné odpoledne Kraslice