Název projektu: ICT ve výuce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_EKO_96 ROČNÍK: 4. VZDĚLÁVACÍ OBOR:65-42-M/01 HOTELNICTVÍ.
Advertisements

Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E21.15 Ročník2. ročník.
Trh, tržní vztahy Trh Představuje určitý prostor, kde se setkávají kupující a prodávající. Na trhu se uskutečňuje akt koupě a prodeje – dochází ke směně.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Trh, ekonomika. ekonomická činnost výroba spotřeba obchod, směna.
Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1120Ročník:4. Vzdělávací obor: Ekonomika Tematický okruh: Hospodářský výsledek a DPFO Téma: Souhrnný příklad Jméno.
Ing. Veronika Dostálková MBA TRŽNÍ MECHANISMUS Podnik a podnikání 3. ročník Srpen 2012.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru Ekonomika a.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E30.03 Ročník3. ročník.
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_62_INOVACE_1 Jméno autora: Ing. Gabriela Hautová Název.
Základy nabídky a poptávky TNH 1 – 3. seminář Pavel Seknička.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Obchod, trh Základy hospodaření.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Podstatná jména hromadná, pomnožná, látková
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_74_PRV1
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Průvodní list Jméno autora: Ing. Miroslava Jeřichová
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Tržní rovnováha a efektivnost
NÁZEV PROJEKTU: ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_UCE_596 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
VY_62_INOVACE_ – Monetární politika Autor Ing. Hana Sůvová
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurence schopnost.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
KOULE A JEJÍ POVRCH VY_42_INOVACE_ 33_02.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
HMOTNOST Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_05_29.
Sčítání desetinných čísel
Informatika – Seznámení s provozním řádem
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Zlomky Část celku VY_42_INOVACE_20_01.
Tkaniny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKO_1184 Ročník: 3. Vzdělávací obor:
Název projektu: ICT ve výuce
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
TRŽNÍ EKONOMIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zuzana Sýbková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Pythagorova věta – příklady
2 JAK FUNGUJE TRH.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Informatika – Opakování základů ICT
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
Celkový základ daně.
Zákony trhu. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Fungování tržního mechanismu - neviditelná ruka trhu
INVESTICE.
Obecná ekonomie STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Transkript prezentace:

Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZEK_720 Ročník: 2. Vzdělávací obor: 65-42-M/01 Hotelnictví Téma: Písemné opakování Jméno autora: Ing. Hana Juřicová Vytvořeno dne: 25. srpna 2012 Metodický popis: Podpora hodin Základů ekonomiky Anotace: Materiál je určen pro žáky 2.ročníku Hotelové školy- – písemné opakování ekonomických pojmů

Písemná práce skupiny A 1. konkurence na trhu 2. tržní subjekty 3. nabídka 4. 3 druhy cen-příklady 5. sestavte nabídkovou a poptávkovou křivku po pánských košilích, vyznačte tržní rovnováhu, rovnovážnou cenu, nedostatek a přebytek zboží Cena Poptávané množství v ks Nabízené množství v ks 150,-Kč 7.000 1.500 200,-Kč 5.000 2.500 250,-Kč 3.500 3.500 300,-Kč 2.500 5.000 350,-Kč 1.500 6.000 400,-Kč 1.000 7.000

Písemná práce skupiny B 1. rozdělení trhu, příklady 2. poptávka 3. hospodářská soutěž 4. tvorba ceny 5. sestavte nabídkovou a poptávkovou křivku u brambor, rovnovážnou cenu, rovnovážné množství, nadbytek a nedostatek zboží Cena Nabízené množství v t Poptávané množství v t 5,-Kč 50 1.000 10,-Kč 200 800 15,-Kč 300 600 20,-Kč 400 400 25,-Kč 500 300 30,-Kč 550 200 35,-Kč 600 150 40,-Kč 650 100