Jak poznáme policistu Bc. Lenka Sokolová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Bc. Dana Hašková Hoky toky – znám své tělo?. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo č tem Č eské.
Tereza Benczová Jak se pečou koláče?. V čem zamícháme těsto? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Bc. Dana Hašková. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Jak se chovat v divadle Radka Knotková 1.
Zmrzlina Bc. Barbora Haslová.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Zvuky přírody Sluchové vnímání.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
Kdo se stará o rybník Jana Kučerová.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Ovocný salát pro maminku
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
Co chybí perníkové chaloupce
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
U ševce Věra Vernerová.
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
Jak se upravit do divadla
Pomáháme si? Bc. Dana Hašková.
TRADICE A SVÁTKY.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Hrajeme si na poštu Věra Vernerová.
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Bc. Miloslava Vavříková
Domácí práce Eva Císlerová, DiS..
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Návštěva kolomazné pece
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Transkript prezentace:

Jak poznáme policistu Bc. Lenka Sokolová

Který z těchto lidí je policista? Správnou odpověď zakroužkuj Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Co nosí policista na hlavě? Zakroužkuj správnou odpověď Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Co by měl mít policista u sebe? Opět zakroužkuji správnou odpověď. Zdůvodni, proč a k čemu tu věc policista potřebuje Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Jaké číslo voláme, když potřebujeme policistu? 150 155 158 Opět zakroužkuji správnou odpověď. U ostatních čísel řekni, jestli patří hasičům nebo záchrance Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité odkazy OPENCLIPS. pixabay [online]. [cit. 9.3.2015]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/policie-zabezpe%C4%8Den%C3%AD- %C4%8Dlov%C4%9Bk-159894/ OPENCLIPS. pixabay [online]. [cit. 9.3.2015]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/hasi%C4%8D-po%C5%BE%C3%A1r-hadice- z%C3%A1chrana-voda-151712/ OPENCLIPS. pixabay [online]. [cit. 9.3.2015]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/inspektor-%C4%8Dlov%C4%9Bk-detektiv-samec- 160143/ NEMO. pixabay [online]. [cit. 9.3.2015]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/policejn%C3%AD-klobouk-policejn%C3%AD- %C4%8Depice-312169/ OPENCLIPS. pixabay [online]. [cit. 9.3.2015]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/oddych-obrana-hasi%C4%8D-helma-152093/ OPENCLIPS. pixabay [online]. [cit. 9.3.2015]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/helma-bezpe%C4%8Dnost- bezpe%C4%8Dnostn%C3%AD-helma-158268/ KAZ. pixabay [online]. [cit. 9.3.2015]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/klobouk-v%C3%AD%C4%8Dko-baseball-316891/ NEMO. pixabay [online]. [cit. 9.3.2015]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/pouta-man%C5%BEety-zat%C4%8Den%C3%AD- z%C3%A1kon-308897/ OPENCLIPS. pixabay [online]. [cit. 9.3.2015]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/zbra%C5%88-pistole-arm%C3%A1da-revolver-161223/

Použité odkazy NEMO. pixabay [online]. [cit. 9.3.2015]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/kapesn%C3%AD-r%C3%A1dio- p%C5%99enos-p%C5%99enosn%C3%BD-42565/ OPENCLIPS. pixabay [online]. [cit. 9.3.2015]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/%C5%A1erif-je- hv%C4%9Bzda-%C5%A1erif-hv%C4%9Bzda-160082/ KAZ. pixabay [online]. [cit. 9.3.2015]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/ko%C4%8Di%C4%8Dka- ko%C4%8Dka-vinobran%C3%AD-%C5%A1ed%C3%A1-163627/ KAZ. pixabay [online]. [cit. 9.3.2015]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/pes-kreslen%C3%BD-film-fido- hn%C4%9Bd%C3%A1-um%C4%9Bn%C3%AD-163527/ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický pokyn Integrovaný blok: Dítě a jeho psychika Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje čtyři pracovní listy s jednoduchými interaktivními úkoly. Očekávání a cíle Dítě by mělo vědět, jak vypadá policista, podle čeho ho poznáme a co ke své práci potřebuje. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s výukovým materiálem U každého snímku si přečtěte poznámku pro inspiraci, jak s materiálem pracovat Na snímcích můžete správné obrázky kroužkovat, špatné škrtat KUMUČ – na magnetickou tabulku můžeme policistu složit z přiložených magnetek nebo si pomocí magnetků můžeme nějaký obrázek policisty připnout a popsat ho Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Přicházet s vlastními nápady Řešení jednoduchých problémů a samostatné rozhodování Spontánně vyprávět zážitky Rozpoznání odlišností v detailech Rozlišení podstatných a nepodstatných předmětů Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.