Praha Petra Schwarzová Monika Puškinová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rejstřík škol a školských zařízení Seminář pro ředitele škol zřizovaných LK.
Advertisements

Porada ředitelů škol a školských zařízení srpen 2015.
Zásady vztahů orgánů Jihomoravského kraje k řízení neškolských příspěvkových organizací Pracovně právní oblast, oblast odměňování, organizační záležitosti.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 1. prosince 2015.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Rozpis rozpočtu přímých nákladů Ředitelé škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 15. srpna 2012 KÚ Liberec.
Porada pro vedoucí školních jídelen Bc. Eva Martinková odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Krajský úřad Libereckého kraje.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
1 Změny financování regionálního školství Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.:
Dotační fond LK Soutěže MŠMT Program a podprogramy - školství  Program č. 4 resortu školství, mládeže a zaměstnanosti  4.1 Podpora volnočasových.
Školní rok Změny na MŠMT  Nový ministr školství prof. PhDr. Petr Fiala, PhD., LL.M, od Náměstci: 1. Náměstek ministra Mgr. Jiří.
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_ INOVACE_17-09 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Odměňování pracovníků Minimální mzda. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Porada ředitelů krajských škol a školských zařízení Kořenov, 26. září 2013.
FINANČNÍ ZABEZPEČENÍ PODMÍNEK PRO ČINNOST ASISTENTŮ PEDAGOGA.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Bc. Klára Loudová Název materiálu:
Krizové štáby. Zákon č. 240/2000 Sb., § 14 (1) Hejtman zajišťuje připravenost kraje na řešení krizových situací; ostatní orgány kraje se na této připravenosti.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Rozpis rozpočtu a normativy Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 9. června 2011 Monika Čermáková.
Rozpočet přímých NIV na rok 2014 Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 3. dubna 2014 KÚ Liberec.
Rozpočet přímých NIV na rok 2011 Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 15. prosince 2011 KÚ Liberec.
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
Novela školského zákona v návaznosti na předškolní vzdělávání a školní stravování Bc. Eva Martinková, odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Krajský.
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
Tematické setkání k TVORBĚ INDIVIDUÁLNÍCH VZDĚLÁVACÍCH PLÁNŮ
Povolání, zaměstnání, práce
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Místní rozpočtové jednotky
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Státní organizace.
NOVINKY Z ODBORU ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Porada ředitelů organizací z oblasti školství Otrokovice
Plánování ve školní tělesné výchově
Rozpočet přímých NIV na rok 2013
Podpůrná opatření prvního stupně
Rozpočet přímých NIV na rok 2010
Rozpočet přímých NIV na rok 2017
Téma 2 Odměňování Mzdy a platy v odměňování zaměstnanců.
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 9. prosince 2015 Liberec.
Financování přímých NIV
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 12. prosince 2013 Liberec.
Gymnasium Jižní Město Praha
Změny financování regionálního školství
Změny financování regionálního školství
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Změny financování regionálního školství
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 13. prosince 2017 Liberec.
Zvláštní odborná způsobilost
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2018/19
Malotřídní škola a některé specifické momenty personální agendy
Sebehodnocení školy z pohledu zřizovatele (obce)
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Porada s obcemi s rozšířenou působností
KURIKULUM PRO VŠECHNY R. Votavová /
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Úvodní přednáška pro 1. ročník
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
s řediteli škol a školských zařízení zřizovaných obcemi
ROZPOČET PŘÍMÝCH NEINVESTIČNÍCH VÝDAJŮ NA ROK 2019
oddělení financování a rozpočtu školství
Legislativní podmínky vzdělávání dětí a žáků s mentálním postižením
Odbor školství Mgr., Bc. Jitka Hozmanová
Odbor školství, mládeže a sportu Mgr. Terezie Doleželová
Transkript prezentace:

Praha 11. 4. 2019 Petra Schwarzová Monika Puškinová Reforma financování regionálního školství se zaměřením na malotřídní školy Praha 11. 4. 2019 Petra Schwarzová Monika Puškinová

Specifika malotřídních škol Cíl Obsah Specifika malotřídních škol Právní předpisy Působnost, princip Finanční prostředky stanovené MŠMT pro základní školu Financování pedagogická práce Jak se určí PHmax pro základní školu Vazba na organizaci školy, vzdělávání a pedagogické pracovníky Financování nepedagogické práce Specifika malotřídních škol Rozvojové programy pro období před reformou

1 Právní předpisy § 161 školského zákona Financování mateřských škol, základních škol, středních škol, konzervatoří, vyšších odborných škol, základních uměleckých škol a školních družin zřizovaných územními samosprávnými celky nebo svazky obcí normativy pro MŠ, ZŠ, ŠD (odst. 1) zmocnění stanovit nařízením vlády PHmax pro základní školu (odst. 2) výše finančních prostředků na kalendářní rok stanovených MŠMT (odst. 3) vztah finančních prostředků MŠMT a PHmax (odst. 4)

1 Právní předpisy § 161c školského zákona Společná ustanovení pro financování škol a školských zařízení zřizovaných územními samosprávnými celky nebo svazky obcí MŠMT: vyhlášení na kalendářní rok a zveřejnění ve Věstníku příplatky na podpůrná opatření opravné koeficienty – naplněnost tříd, vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

1 Právní předpisy nařízení vlády č. 123/2018 Sb., o stanovení maximálního počtu hodin výuky financovaného ze státního rozpočtu pro základní školu, střední školu a konzervatoř zřizovanou krajem, obcí nebo svazkem obcí PHmax základní školy vyhláška č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky, v platném znění PHmax přípravné třídy vyhláška č. 14/2005 Sb., o předškolním vzdělávání, v platném znění PHmax MŠ vyhláška č. 74/2005 Sb., o zájmovém vzdělávání, v platném znění PHmax ŠD

1 Právní předpisy vyhláška č. 310/2018 Sb., o krajských normativech krajský normativ na ubytovaného, stravovaného … vyhláška č. 364/2005 Sb., o vedení dokumentace škol a školských zařízení a školní matriky a o předávání údajů z dokumentace škol a školských zařízení a ze školní matriky rozsah povinných informací o žácích při vedení školní matriky a forma a způsob předávání informací z dokumentů škol a matriky vyhláška č. 161/2018 Sb., o předkládání údajů o předpokládaných počtech pedagogických pracovníků a jejich platovém zařazení MŠ, ZŠ, ŠD zřizovaná krajem, obcí nebo svazkem obcí předpokládané změny v počtu hodin přímé pedagogické činnosti pedagogických pracovníků použije se až v roce 2020, nový výkaz P1d-01

2 Působnost škola soukromá škola církevní reforma financování regionálního školství zřizovatel kraj obec svazek obcí škola soukromá škola církevní reforma se nedotkne způsobu financování

2 Princip, rozpis rozpočtu reforma financování regionálního školství princip financování skutečného rozsahu vzdělávání zohlednění velikosti školy, oboru vzdělání, podpůrných opatření, platové úrovně pedagogů výši finančních prostředků stanoví MŠMT krajský úřad nebo obec s rozšířenou působností kontroluje správnost vykázaných nároků, krajský úřad případně provede úpravu a nahlásí MŠMT finanční prostředky rozepisuje krajský úřad

3 Finanční prostředky stanovené MŠMT pro ZŠ pojmy, složky platu, na které se § 161 školského zákona odkazuje platové tarify nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění příloha č. 5

3 Finanční prostředky stanovené MŠMT pro ZŠ pojmy, složky platu, na které se § 161 školského zákona odkazuje zvláštní příplatek nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění I. skupina 500 Kč – 1300 Kč PPČ spojená s výkonem práce třídního učitele II. skupina 750 Kč – 2500 Kč PPČ spojená s výkonem práce třídního učitele ve třídách se žáky různých postupných ročníků v rámci jedné třídy v základních školách, které nemají zřízeny všechny ročníky

3 Finanční prostředky stanovené MŠMT pro ZŠ pojmy, složky platu, na které § 161 školského zákona odkazuje příplatek za vedení § 124 zákoníku práce % z platového tarifu nejvyššího platového stupně platové třídy, do které je zaměstnanec zařazen specializační příplatek § 133 - koordinátor IKT - koordinátor ŠVP - metodik prevence - environmentální výchova - školská logopedie prostorová orientace zrakově postižených 1000 Kč – 2000 Kč

3 Finanční prostředky stanovené MŠMT pro ZŠ pojmy, složky platu, na které § 161 školského zákona odkazuje osobní příplatek § 131 zákoníku práce odměna § 134

3 Finanční prostředky stanovené MŠMT pro ZŠ příplatky za podpůrná opatření § 16 školského zákona vyhláška č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných, v platném znění normovaná finanční náročnost

3 Finanční prostředky stanovené MŠMT pro ZŠ § 161 odst. 3 školského zákona MŠMT stanoví pro právnickou osobu vykonávající činnost školy výše finančních prostředků na kalendářní rok roční objem platových tarifů + povinné odvody normativ x počet jednotek příplatek na podpůrná opatření x počet jednotek

3 Finanční prostředky stanovené MŠMT pro ZŠ výše prostředků na kalendářní rok normativ § 161 odst. 1 písm. a) bod 1 školského zákona průměrná roční výše - zvláštních příplatků, - příplatků za vedení, - specializačních příplatků, a povinných odvodů na 1 pracovní poměr vyjádřený počtem hodin PPČ

3 Finanční prostředky stanovené MŠMT pro ZŠ výše prostředků na kalendářní rok normativ § 161 odst. 1 písm. a) bod 2 školského zákona průměrná roční výše - osobních příplatků, - odměn a povinných odvodů na 1 pracovní poměr vyjádřený počtem hodin PPČ opravné koeficienty naplněnost tříd vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

3 Finanční prostředky stanovené MŠMT pro ZŠ výše prostředků na kalendářní rok normativ § 161 odst. 1 písm. a) bod 3 školského zákona roční výše výdajů státního rozpočtu na platy a na odměny za práci vykonávanou na základě dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr a na odstupné (ostatní osobní náklady) a povinných odvodů pro ostatní zaměstnance - na 1 právnickou osobu - na 1 další pracoviště téže právnické osoby - u ZŠ na 1 třídu

3 Finanční prostředky stanovené MŠMT pro ZŠ 11.04.2019 3 Finanční prostředky stanovené MŠMT pro ZŠ výše prostředků na kalendářní rok normativ § 161 odst. 1 písm. e) školského zákona roční výše ostatních neinvestičních výdajů státního rozpočtu - na 1 žáka na prvním stupni ZŠ - na 1 žáka na druhém stupni ZŠ

3 Finanční prostředky stanovené MŠMT pro ZŠ 11.04.2019 3 Finanční prostředky stanovené MŠMT pro ZŠ MŠMT vyhlásí na kalendářní rok a zveřejní ve Věstníku normativ průměrná roční výše zvláštních příplatků, příplatků za vedení, specializačních příplatků … průměrná roční výše osobních příplatků, odměn … + opravné koeficienty roční výše výdajů ze státního rozpočtu na platy a odměny za práci na základě dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr … roční výše ostatních neinvestičních výdajů na 1 žáka … příplatky na podpůrná opatření a opravné koeficienty Zveřejnění normativů - § 161 odst. 1 – návětí Příplatky, opravné koeficienty - § 161c odst. 1

4 Financování pedagogické práce výše finančních prostředků, kalendářní rok roční objem platových tarifů + povinné odvody do výše odpovídající max. počtu hodin § 161 odst. 4 školského zákona normativ: průměrná roční výše zvláštního příplatku … x počet jednotek normativ: průměrná roční výše osobního příplatku, odměn … normativ: roční výše výdajů ze státního rozpočtu na platy a odměny za práci na základě dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr … x počet jednotek roční výše ostatních neinv. výdajů na 1 žáka .. příplatky na podpůrná opatření

4 Financování pedagogická práce PHmax maximální týdenní počet hodin vyučování financovaný ze státního rozpočtu maximální limit odučených vyučovacích hodin z pohledu učitele v limitu jsou započteny dělené hodiny i možnost tzv. tandemové výuky pouze rozsah vzdělávání určený RVP na 1 třídu v závislosti na průměrném počtu žáků ve třídě

4 Financování pedagogické práce součet všech maximálních počtů hodin na třídu maximální počet hodin

4 Financování pedagogické práce ZŠ – MŠMT statistické výkazy výkaz P1c-01 MŠMT předběžná kontrola překračuje, nebo nepřekračuje definovaný nárok PHmax? MŠMT - ZŠ finanční prostředky do PHmax

Příklad ZŠ skutečný počet hodin odučený týdně dle rozvrhu: 300 hodin PHmax: 310 hodin ZŠ poskytnuty finanční prostředky odpovídající 300 hodin ZŠ skutečný počet hodin odučený týdně dle rozvrhu: 320 PHmax: 310 ZŠ poskytnuty finanční prostředky odpovídající 310 hodin

5 Jak se určí PHmax pro základní školu přípravné třídy vyhláška č. 48/2005 Sb. PHmax 22 hodin: počet dětí ve třídě 10 a více 14 hodin: počet dětí ve třídě méně než 10 třídy nařízení vlády č. 123/2018 Sb. odliší se přípravné třídy základní školy a třídy základní školy

5 Jak se určí PHmax pro základní školu Přípravné třídy škola si nachystá počet dětí ve třídě: 12 počet tříd: 1 PHmax dle vyhlášky počet tříd v dané ZŠ počet hodin financovaný ze státního rozpočtu počet dětí ve třídě 10 a více 22 1

5 Jak se určí PHmax pro základní školu Třídy Základní škola si nachystá počet žáků dle statistického výkazu (výkaz M) počet tříd dle statistického výkazu (výkaz M) pracuje se s průměrným počtem žáků na třídu upozornění: hodnota PHmax pro žáky podle § 38 školského zákona (plnění povinné školní docházky v zahraničí) a § 41 školského zákona (individuální vzdělávání) se počítá zvlášť, žáci se nezapočítávají do celkového počtu žáků upozornění: jedno ředitelství  počítá vše dohromady i za odloučená pracoviště Základní škola určí obor vzdělání „kategorii“ školy, případně „podkategorii“ školy počet tříd odpovídající „řádku“ dané kategorie nebo podkategorie školy

5 Jak se určí PHmax pro základní školu přípravné třídy třídy nařízení vlády č. 123/2018 Sb. obor vzdělání 79-01-C/01 Základní škola 79-01-B/01 Základní škola speciální

5 Jak se určí PHmax pro základní školu přípravné třídy třídy nařízení vlády č. 123/2018 Sb. obor vzdělání 79-01-C/01 Základní škola ZŠ tvořená 1 třídou prvního stupně 2 třídami 3 třídami 4 a více třídami ZŠ zřízená podle § 16 odst. 9 školského zákona první stupeň druhý stupeň

5 Jak se určí PHmax pro základní školu určí se „kategorie“ nebo „podkategorie“ školy určí se průměrný počet žáků ve třídě pro danou „kategorii“ nebo „podkategorii“ školy k dané hodnotě se přiřadí PHmax tato hodnota se vynásobí počtem tříd opakuje se pro všechny relevantní řádky v příloze nařízení vlády č. 123/2018 Sb. počet žáků vzdělávaných podle § 38 a § 41 školského zákona se vynásobí příslušnou hodnotou PHmax součet všech PHmax pro celou školu

Příklad 1 „běžné“ třídy na prvním stupni ZŠ 3 třídy třída dle § 16 odst. 9 školského zákona (např. pro žáky se zrakovým znevýhodněním) 1 třída žáci vzdělávající se v zahraničí 2 žáci

Příklad 1 základní škola tvořená třemi třídami prvního stupně počet žáků: 42 počet tříd: 3 průměr. počet žáků ve třídě: 42/3=14

Příklad 1 základní škola zřízená podle § 16 odst. 9 školského zákona „podkategorie“ – Základní škola (1. stupeň) počet žáků 6 počet tříd 1 průměr. počet žáků ve třídě: 6

Příklad 1 2 žáci vzdělávající se v zahraničí (§ 38 školského zákona) § 5 odst. 2 nařízení vlády č. 123/2018 Sb. Za každého žáka vzdělávaného formou individuálního vzdělávání nebo vzdělávaného podle § 38 školského zákona na prvním stupni základní školy se zvýší celková výše PHmax stanovená pro školu o 0,25 hodiny.

Příklad 1 základní škola tvořená třemi třídami prvního stupně průměrný počet žáků ve třídě : 14 počet tříd 3 PHmax 3 x 26 = 78 třídy zřízené dle § 16 odst. 9 školského zákona průměrný počet žáků ve třídě: 6 počet tříd 1 1 x 27 = 27 žák vzdělávající se podle § 38 školského zákona 2 žáci prvního stupně ZŠ 2 x 0,25= 0,5 celkem 105,5 hodin týdně

Příklad 2 základní škola tvořená čtyřmi a více třídami prvního stupně počet žáků: 69 počet tříd: 5 průměr. počet žáků ve třídě: 69/5 =13,8 (výjimka z nejnižšího počtu žáků ve třídě) Základní škola tvořená 4 a více třídami prvního stupně 5 a méně více než 5 - 10 více než 10 – méně než 15 15 - 20 více než 20 - 24 více než 24 - 27 více než 27 79-01-C/01 základní škola (1. stupeň) 8 19 23 25 28 31 33

Příklad 2 základní škola tvořená čtyřmi a více třídami prvního stupně průměr. počet žáků ve třídě : 13,8 počet tříd: 5 PHmax 5 x 23 = 115 týdenní rozsah přímé pedagogické činnosti ředitel: 12 hodin týdně 5 učitelů s „celým úvazkem“: 5 x 22 = 110 hodin týdně Celkem: 12 + 110 = 122 hodin

6 Vazba na organizaci školy, vzdělávání a na pedagogické pracovníky ZŠ současný stav čerpání mzdových prostředků překračuje PHmax tarify dohoda o snížení „úvazku“ výpověď pro nadbytečnost jiný zdroj financování příplatky snížení příplatku při respektování minima stanoveného právním předpisem osobní příplatek přiznaný osobní příplatek je nárokovou složkou platu snížení kvality, rozsah práce  snížení příplatku osobní příplatek se má přiznávat na dobu neurčitou

6 Vazba na organizaci školy, vzdělávání a na pedagogické pracovníky ZŠ výpověď pro nadbytečnost § 52 písm. c) zákoníku práce rozhodnutí o organizační změně snížení úvazku zaměstnanec je nadbytečný lze dát výpověď zvýšení úvazku zaměstnanec není nadbytečný nelze dát výpověď

6 Vazba na organizaci školy, vzdělávání a na pedagogické pracovníky ZŠ Změna organizace školy, vzdělávání zařazení/nezařazení do třídy žáků více ročníků menší počet tříd + dělení tříd větší počet tříd + spojování tříd na některé předměty + povolení výjimky zřizovatele z nejnižšího počtu žáků 31 žáků počet tříd 2 třídy 3 třídy průměrný počet žáků 15,5 10,3 PHmax 54 69

6 Vazba na organizaci školy, vzdělávání a na pedagogické pracovníky ZŠ Časté dotazy: Lze zřídit novou funkci zástupce ředitele (snížení úvazek, příplatek za vedení)? ano, financování je však do PHmax Kde jsou v „systému“ zahrnuty přespočetné hodiny? ve výkazu P1c-01 se zapisuje PPČ v oddílech IVa – IVc Jak se zaevidují hodiny PPČ na DPČ či DPP? ve výkazu P1c-01 bude oddíl VIII Jakou roli hrají „odloučená pracoviště“? z pohledu pedagogické práce žádnou, zohledněno u nepedagogické práce

7 Financování nepedagogické práce normativ stanoven centrálně MŠMT na školu na pracoviště na třídu

7 Financování nepedagogické práce

7 Financování nepedagogické práce rozhodnutí ředitele počet nepedagogických zaměstnanců a jejich pracovní pozice

8 Specifika malotřídní školy PHmax speciální „pásmo“ v příloze nařízení vlády č. 123/2018 Sb. spojené s „neúplnou školou“ a počtem tříd prvního stupně školy tvořené pouze třídami prvního stupně základní školy: „snížený“ minimální počet/průměrný počet žáků ve třídě dle § 4 odst. 1 vyhlášky č. 48/2005 Sb., v platném znění

8 Specifika malotřídní školy PHmax využití/nevyužití snížení týdenního rozsahu učitele 1. ročníku základní školy podpora zřizovatele: povolení výjimky z počtu žáků podpora zřizovatele: dofinancování pedagogické práce spojování ročníků do tříd spojování tříd při výuce některých předmětů

9 Postup do 31. 12. 2019 Rozvojové programy pro období před reformou 11.04.2019 9 Postup do 31. 12. 2019 Rozvojové programy pro období před reformou RP Částečné vyrovnání mezikrajových rozdílů (ÚZ 33076) - pouze pro pedagogy k posílení nenárokové složky, odvozeno od P 1c-01 k 30. 9. 2018, nedočerpání se vrací RP nárůst počtu učitelů od 1. 9. 2019 – šetření stavů…

Děkujeme za pozornost.