Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PAST SIMPLE (MINULÝ ČAS PROSTÝ) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Michaela Kuklová. Dostupné z Metodického portálu
Advertisements

PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ.
Pracovní list Autor:Jiří Vondráček Cílová skupina: žáci 9.roč. Klíčové kompetence: výklad a pochopení gram. jevu Očekávané výstupy: Vyhledat specifické.
to BE  was (1. a 3. osoba jednot.čísla) were (všechny ostatní osoby) I waswe were you wereyou were he she wasthey were it.
Reported speech Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Present perfect X past simple
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Interrogative pronouns VY_22_INOVACE_05 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
QUESTIONS present continuous. Questions YES / NO questions žádáme potvrzení / popření obsahu otázky před podmětem je sloveso odpovídáme:  Yes, ….. 
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_44.
Reported questions Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_69 NázevPresent simple - questions Téma hodinyTvoření otázek v přítomném.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Prepositions of TimePrepositions of TimePrepositions of TimePrepositions of Time.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Ivana Trembulaková ČísloVY_22_INOVACE_2196 NázevPast simple Téma hodinyMinulý čas PředmětAnglický.
Past simple x present perfect VY_32_INOVACE_02-60 Ro č ník: 8. Vzd ě lávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzd ě lávací obor: Anglický jazyk Tematický.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Indirect Speech Statements.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová MORNING AFTERNOON I get up at …. I have a shower and breakfast.
Označení DUM 13 _ 20 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_07_Past_simple.
Anglický slovosled v oznamovací větě CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_3209_AJ6 ©Dagmar Markova,2012 Masarykova základní škola Zásada, okres Jablonec.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_08_Past_simple_1.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_09_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:přítomné časy.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ MY FUTURE CAREER.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková My family and I were in Italy last year. Where were you last summer?
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL: VY_32_INOVACE_01_Aj6_09
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Tell about your summer holiday
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
Anglický jazyk – Cvičení na podporu konverzace
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
PAST SIMPLE (MINULÝ ČAS PROSTÝ)
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Anglický jazyk - gramatika Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Where were you in the summer holidays? What did you do?
Past Simple – tvar a použití
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
AUTOR: Mgr. Ilona Jurčeková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_AJ_09
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_Sei_III_13 Question tags
Present simple Negative +question
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
PAST SIMPLE: minulý čas prostý
Past simple – minulý čas prostý
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název materiálu: Past simple tense
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_Sei_III_10 Past continuous
WH-QUESTIONS.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název: Past simple – regular and irregular verbs
VY_32_INOVACE_Spo_I_15 Past continuous
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
VY_32_INOVACE_Spo_I_17 Past continuous - questions
Transkript prezentace:

Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024 Past simple - Questions

Základní informace Škola: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka, Fulnek Autor: Mgr. Sabina Svobodová Předmět: Anglický jazyk Anotace: Žáci se seznámí s tvořením otázky v minulém čase. Žáci pracují s tabletem a prezentací v PowerPointu a tvoří dotazník pro svého spolužáka. Materiál je zpracován v rámci projektu Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024

Metodický pokyn Popis práce s materiálem Materiál je určen pro práci s interaktivní tabulí a tablety Očekávání a cíle Žák utvoří otázku v minulém čase a odpoví na ni.

Fill in the gaps the missing verb. Did you .................. to USA? Did you .................. in the sea? Did you .................. a famous actor/actress? Did you .................. a car? Did you .................. a shark? Did you .................. a horse? Did you .................. a magazine? Did you .................. a letter?

Check your answers. Did you go to USA? Did you swim in the sea? Did you meet a famous actor/actress? Did you drive a car? Did you see a shark? Did you ride a horse? Did you read a magazine? Did you write a letter?

Fill in the gaps the missing verb to be. ………. you at school yesterday? ………. she at the cinema last weekend? ………. they on holiday? ………. your mother and father at the library? ………. John to USA ?

Check your answers. Were you at school yesterday? Was she at the cinema last weekend? Were they on holiday? Were your mother and father at the library? Was John to USA ?

Make WH- questions , use past simple. Use: What, Where, Why ,When, Who 1. …………… did you come back? 2. …………... time did you leave? 3. …………… did you go with? 4. …………… did they play tennis? 5. …………… did you miss my birthday party?

Check your answers. 1. When did you come back? 2. What time did you leave? 3. Who did you go with? 4. Where did they play tennis? 5. Why did you miss my birthday party?

Write down 5 questions and ask your partner: 1. 2. 3. 4. 5.

Translate: Byl jsi na dovolené minulý rok? Kdy jsi snídal? Byla tvoje sestra včera ve škole? Hrála Jana a Petra basketbal? V kolik hodin jsi psala test?

Check your answers. 1. Byl jsi na dovolené minulý rok? Were you on holiday last year? 2. Kdy jsi snídal? When did you have a breakfast? 3. Byla tvoje sestra včera ve škole? Was your sister at school yesterday? 4. Hrála Jana a Petra basketbal? Did Jane and Petra play basketball? 5. V kolik hodin jsi psala test? What time did your write the test?