ZVÍŘATA SEVERNÍ AMERIKY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov  Autor: Mgr. Hana Klomínská  Datum: prosinec 2012  Název: VY_12_INOVACE_1.2.1.
Advertisements

ORGANISMY PROVÁZEJÍCÍ ČLOVĚKA BEZOBRATLÍ ŽIVOČICHOVÉ VERONIKA STRAKOVÁ.
Projekt spolufinancován ze státní rozpočtu ČR a Evropským sociálním fondem Název projektu: Živá příroda ve škole Číslo projektu : CZ.1.07/1.1.20/
PROJEVY ŽIVOTA ŽIVOČICHŮ - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
 AUTOR: Ing. Tereza Kovalská  NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_Původ a vývoj savců  ROČNÍK: 9. ročník ZŠ  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR:
Zvířata na farmě Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Soňa Dvořáková Název: VY_32_INOVACE_13_B_13_Zvířata na farmě Téma: Člověk.
DELFÍN Martina Malárová a Veronika Vachůnková. POPIS DELFÍNA -Živí se rybami a dalšímy mořskými živočichy, např. korýši a hlavonožci. Spotřebuje jich.
Lev a tygr Natálie Francová (1.S). lev lev??? je savec čeledi kočkovitých a jeden ze čtyř druhů velkých koček rodu Panthera lev je po tygrovi druhá největší.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Zvířata Lucie Neubauerová.
Tygr Vypracoval: Viktor Andrianov Třída: 1.L Předmět: Biologie
Hlavonožci (třída měkkýšů).
HÁDANKY Z LESA Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
ŠELMY LASICOVITÉ Hana Ošlejšková
Živočichové v lesích Jan Pavlik.
ZVÍŘATA Vyrobily : Karolína Klečková Ema Kopčilová.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
CHARAKTERISTIKA VÝSKYT ŽIVOTNÍ CYKLUS,ROZMNOŽOVÁNÍ OBRÁZKY ZDROJE
Delfín Skákavý Vypracoval: Martin Polášek
VY_32_INOVACE_18_Rozmanitost přírody-společenstvo polí
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
ŽIVOČICHOVÉ NAŠICH POLÍ
Ekosystém pole Savci Přírodověda 4. ročník
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Tématický celek : ROZMANITOST V PŘÍRODĚ II .
SAVCI.
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
ZVÍŘATA SEVERNÍ AMERIKY
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
DRAVÍ VAČNATATCI AUSTRÁLIE
SPOLEČNÉ ZNAKY živočichů (výklad)
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou
OBOJŽIVELNÍCI (zajímavosti)
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková CZ.1.07/1.4.00/
Zvířata v lese –test plazi 2 autor projektu: Mgr. Michaela Kerdová
Autor: Mgr. Aranka Kopišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_13_PŘÍRODOPIS
Říše: živočichové Kmen: strunatci Třída: savci Řád: lichokopytníci
CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Název projektu: Modernizace vzdělávání
VY_52_INOVACE_07_ Hospodářská zvířata
PRO ZÁJEMCE O FOTOGRAFOVÁNÍ
LES Les hraje v životě každého člověka důležitou roli.
SAVCI VY_32_INOVACE_06-52 Ročník: 3. Vzdělávací oblast:
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_11_20 Tundra
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
Základní skupiny živočichů
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Materiál je určen pro výklad učiva prvouky ve 3. ročníku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_32_PTÁCI Mgr. Petra Kukuczková Prvouka
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZŠ BYSTŘICE Mgr. Pavla Štěpánková VY 52 INOVACE 127.
Autor: Olga Kociánová Datum ( období): listopad 2011 Ročník: 4
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
PLOŠTICE.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
ZOOPARK GLOWACKÉHO Klára Kovaříková, Alžběta Mikulíková, Eliška Havelková, Tereza Bláhová.
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 5 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_04-36 Ročník: VII. ročník Vzdělávací oblast:
Transkript prezentace:

ZVÍŘATA SEVERNÍ AMERIKY - NÁSOBENÍ MIMO OBOR NÁSOBILEK VYPÁTREJ PODLE INFORMACÍ A OBRÁZKU UKRYTÉ ZVÍŘE. VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO. VYPOČÍTEJ PŘÍKLAD A KLIKNI NA SPRÁVNÝ VÝSLEDEK. START

? ? skunk pruhovaný ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? NÁZEV ŽIVOČICHA (KLIKNI)

11 . 8 = 88 188 92 18 88 78 Je to drobný savec žijící v Severní Americe. 11 . 8 = 88 188 92 18 88 78 ZPĚT

31 . 9 = 279 279 273 297 197 39 Dosahuje hmotnosti 3 – 6kg, délky těla 35 – 45 cm a ocas měří 18 – 25 cm. 31 . 9 = 279 279 273 297 197 39 ZPĚT

Šelmu poznáme podle charakteristického zbarvení srsti. Černé tělo zdobí dva bílé pruhy po stranách hřbetu. 28. 6 = 168 166 168 116 126 148 ZPĚT

82 . 9 = 738 78 827 738 728 872 Každá šelma, která se s tímto zvířetem blíže setkala, se mu raději už zdaleka vyhne. 82 . 9 = 738 78 827 738 728 872 ZPĚT

75 . 6 = 450 360 480 550 450 420 Je to jediné zvíře, kterému se raději vyhne i medvěd grizzly. 75 . 6 = 450 360 480 550 450 420 ZPĚT

49 . 7 = 343 438 394 289 433 343 Proti svým nepřátelům využívá silně páchnoucího výměšku svých pachových žláz. 49 . 7 = 343 438 394 289 433 343 ZPĚT

Pokud se zvíře cítí být ohroženo, začne nejprve vlnit ocasem. Tímto výstražným postojem upozorňuje na možný útok. 19 . 8 = 152 214 142 152 125 872 ZPĚT

V případě ohrožení se zvíře obrátí k vetřelci zády a z pachových žláz vystříkne zapáchající sekret. 53 . 2 = 106 116 106 160 109 76 ZPĚT

Odporně zapáchající sekret z pachových žláz dokáže vystříknout až do vzdálenosti 3,5 m. 61 . 3 = 183 113 138 168 186 183 ZPĚT

Sekret z pachových žláz, které má umístěny pod ocasem, je cítit až na vzdálenost 800m. 94 . 4 = 376 376 364 462 537 466 ZPĚT

17 . 6 = 102 210 67 102 112 121 velkými druhy hmyzu a malými savci. Patří mezi masožravce, živí se převážně velkými druhy hmyzu a malými savci. 17 . 6 = 102 210 67 102 112 121 ZPĚT

Do svého jídelníčku příležitostně zařadí i mršiny, ovoce, oříšky, vajíčka ptáků. 80 . 8 = 640 660 680 570 640 750 ZPĚT

91 . 2 = 182 202 182 181 92 193 Je to noční tvor. Ve dne spí v podzemní noře. 91 . 2 = 182 202 182 181 92 193 ZPĚT

Obývá okolí řek porostlá křovisky a lesy. 35 . 7 = 245 315 251 254 217 245 ZPĚT

68 . 7 = 476 676 514 647 476 426 Obývá nory vybudované jinými zvířaty nebo přírodní nory v pařezech. 68 . 7 = 476 676 514 647 476 426 ZPĚT

25 . 3 = 75 75 55 77 65 56 Samice spolu s dalšími samicemi a jejich mláďaty žijí v malých skupinách. 25 . 3 = 75 75 55 77 65 56 ZPĚT

Samci žijí samotářským způsobem života. 57 . 9 = 513 539 493 513 533 953 ZPĚT

12 . 4 = 48 64 46 24 44 48 která jsou slepá a holá. Samici se narodí 4 – 6 mláďat, která jsou slepá a holá. 12 . 4 = 48 64 46 24 44 48 ZPĚT

89 . 6 = 534 534 486 345 504 634 Mláďata mohou zůstat s matkou v noře až 1 rok. 89 . 6 = 534 534 486 345 504 634 ZPĚT

Ve volné přírodě se dožívá 2 – 3 let. 20 . 3 = 60 600 6 60 63 66 ZPĚT