Ruffierův test, Termografie

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Veřejné rejstříky - Obchodní rejstřík.
Advertisements

DEN ZEMĚ –orientační závod Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany - Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
GRAVITAČNÍ SÍLA. GRAVITAČNÍ POLE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Rodinné právo 1 N á zev sady: Výuka občanské nauky v 2. ročníku odborného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_06 Magnetické.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: NÁZEV:VY_32_INOVACE_ J08 TEMA: Oběhový systém, srdce ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Mechanika II Mgr. Antonín Procházka. Co nás dneska čeká?  Mechanická práce, výkon, energie, mechanika tuhého tělesa.  Mechanická práce a výkon, kinetická.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ J. E. Purkyně Libochovice AUTOR: RNDr. Adéla Lipšová NÁZEV: VY_52_INOVACE_23_BEZPEČNOST PRÁCE TÉMA: BEZPEČNOST PRÁCE ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
STUDIE A ANALÝZA ŽIVOTNÍHO STYLU A ZDRAVÍ MLÁDEŽE V KRAJI VYSOČINA MUDr. Stanislav Wasserbauer Zdravá vysočina, o.s. a Státní zdravotní ústav ve spolupráci.
VY_52_INOVACE_02_Práce, výkon, energie Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV:Stín TÉMATICKÝ CELEK: Elektromagnetické a.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV:VY_12_INOVACE_26_ČLOVĚK A JEHO SVĚT_ANEŽKA ČESKÁ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 SOUTĚŽ PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL HZS Ústeckého kraje.
Celistvost lidského organismu. Šablona : V/2 Sada: 2/36 Ověření ve výuce: Třída: 5 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové.
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
Daňová evidence STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu: VY_52_INOVACE_27_Národ_sobě_kulturní_rozvoj_ib1 Číslo projektu: CY1.07/1.4.00/
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 19/09
Plánování ve školní tělesné výchově
Mimoškolní aktivity dětí
Úvod do tržní hodnoty a hromadného oceňování
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_23_FYZIKA
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Hlavní město praha a integrace cizinců
Polohová energie, výkon – úlohy 2
GRAVITAČNÍ SÍLA. GRAVITAČNÍ POLE
Název vzdělávacího materiálu
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 11/01 
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_22_FYZIKA
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Bez vody není život AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Název projektu: Moderní škola
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_32_INOVACE_23_Požár Téma: Požár
Tělesný, funkční a psychický vývoj dětí a mládeže
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_NPZ_ZAKON_SETRVACNOSTI
Věcné učení Ochrana přírody
Člověk a čas.
ENVIROMENTÁLNÍ VÝCHOVA EKOSYSTÉM – les a pole
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 11/09
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_12 Pohyb a klid tělesa -test
Starověké Řecko – Řecká vzdělanost a věda DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_13_FYZIKA
Úlohy na výpočet práce VY_32_INOVACE_02_Úlohy na výpočet práce
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 26/07
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Československá republika-demokratický stát
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Testy aerobních předpokladů
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_35_ČJ4
ZA VLÁDY PŘEMYSLOVSKÝCH KRÁLŮ
Kořeny plodné spolupráce Antonína Švehly a T. G. Masaryka
AUTOR: Mgr. Jitka Křížková, MBA NÁZEV: VY_32_INOVACE_1C_10
Diferencované stravování
Dělnická tělocvičná jednota Satalice
Francie za vlády Napoleona III.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Transkript prezentace:

Ruffierův test, Termografie Jan Horáček Michaela Kutálková

Ruffierův test též znám jako Ruffier-Dickson (functional) test P0 tepová frekvence před testem P1 tepová frekvence po skončení testu P2 tepová frekvence minutu po testu 0-3 Excelentní 3-6 normal 6-8 slabý Větší než 8 nedostatečný Aerobní test funkční zdatnosti oběhového systému Provedení: Změříme tepovou frekvenci (P0) 30 dřepů za 45 sekund (40 BMP) Znovu změříme tepovou frekvenci (P1) Minutu po výkonu opět změříme tepovou frekvenci (P2)

James (Jean)-Edward Ruffier 24.7. 1875 Méze (Fr.) 1965 Cannes Francouzský lékař-hygienik. Stál na počátku kultury těla a zátěžového testování. Vyvinul metodu testování nesoucí dodnes jeho jméno. Od počátku dvacátého století vedl v Pařízi vlastní tělocvičnu, ve které nabízel klientům ortopedickou a lékařskou gymnastiku spojenou s hydroterapií a masáží. Jeho doktrína byla založena na jednoduchém a dobře známém fyziologickém pravidle: „každý orgán, který funguje plně se rozvíjí na maximum, jakýkoli orgán, který funguje málo degeneruje a atrofuje“. Byl vášnivým cyklistou a cykloturistou. Paříž-Cannes (900 km) jel ještě v osmdesáti letech. V roce 1940 jmenován doktorem Národní akademie měření a atletů Antibes (CNMA), která byla v roce 1945 přeměněna na Vojenskou školu šermířských a bojových sportů (EMESC). Dle se věnoval především hodnocení fyzických schopností. Jeho metoda byla v oce 1950 převzata Dickensem. V padesátých letech otevřel v Cannes dům pro fyzikální terapii pro děti a dospívající. Tam také v roce 1965 zemřel. Evropská federace základní tělesné kultury se stále spoléhá na jeho práci a její členové stále využívají jím zavedené metody. Rytíř Řádu čestné legie (1950) Komandér národního řádu za zásluhy (1957) Po jeho smrti v roce 1965 prohlásili: Noviny L'EQUIPE: „Byl kvalifikován prohlásit, že kolo je elixírem dlouhého života.“ Charles ANTONINA, bývalý prezident FFCT (Fédération Francaise de Cycloturisme): „Byl to nejlepší, nejčistší a nejvlivnější propagandista na kole.“ Henri de la Tombelle (fr. sspisovatel): „Dr. Rufier je a zůstane nejslavnějším a nejvíce nepostradatelným obráncem praxe na kole “

Termografie Infračervená termografie Infračervená termografie jevědní obor, který se zabývá analýzou rozložení teplotního pole na povrchu tělesa a to bezkontaktním způsobem. K měření se pouřívají infračervené kamery, pro které se vžil název termokamery.