Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SOUSTAVY ROVNIC Metoda sčítací VY_42_INOVACE_26_01.
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/ / Název školy SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Matematické vzdělávání Předmět Matematika Tematický.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Vzory podstatných jmen.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Společenské vědy Legislativní proces v ČR.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Základní škola Čelákovice
SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Zaokrouhlování čísel na statisíce
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Mgr. Kateřina Gajdošová
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Lineární nerovnice – příklady k procvičování
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONA ČÍSLO: III/2 NÁZEV: INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PŘEDMĚT:
Mgr. Kateřina Gajdošová
Procvičování – složené zlomky, zlomky a desetinná čísla
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_12_Části obličeje
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Rovnice HRA.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Písemné sčítání a odčítání do
Druh učebního materiálu
VY_32_INOVACE_ČJPS20660BED-řešení
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
MATEMATIKA Lineární rovnice - procvičování.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Transkript prezentace:

Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024 Lineární rovnice opakování

Základní informace Škola: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Libor Kvita Předmět: Matematika Anotace: prezentace je určena pro vzdělávací oblast Matematika a její aplikace 8. ročník, žáci si procvičí učivo řešení lineárních rovnic. Pomocí aplikace Kalkulátor na dotykovém zařízení zkontrolují výsledky. Materiál je zpracován v rámci projektu Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024

2x + 5 = 17 3x – 5x – 12 = 0 5x + 11 = 3x – 1 2.(x – 4) = 16 5.(7 – x) = -2.(x + 5)

Správná řešení 2x + 5 = 17 [6] 3x – 5x – 12 = 0 [-6]