Komunikace Hodnocení druhých. Komunikace Hodnocení druhých.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: sedmý Vzdělávací.
Advertisements

Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Provázanost výsledků učení, vyučovacích a hodnoticích metod Zkušenosti ZČU Brno Praha.
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Josef Ledvoň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ PRO NOVÝ ŠKOLNÍ ROK 2016 / 2017 přihlášky na střední školu podáváme do přihlášky na Sš s talentovou zkouškou podáváme do
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Základy Auditory-Verbal Therapy. Foundations of Auditory-Verbal Therapy and Practice Waren Estabrooks Toronto, Ontario, Canada.
CLIL shower Tento projekt je spolufinancov á n z Evropsk é ho soci á ln í ho fondu a st á tn í ho rozpočtu Česk é republiky.
* Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost * Okruh dle RVP: * Tematická oblast: Mediální výchova * Název vzdělávacího.
Mnohočleny Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Matematika – výrazy s proměnnými Datum vytvoření
Širokoúhlá prezentace
Co se přihodí … než se fotka narodí?
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Pravopis tvarů zájmena já
S Europassem ukážete, co umíte
Bůh je moje jistota..
Sčítání a odčítání mnohočlenů
Popis obrázku Picture description
Cirkusová zvířátka - hláska na začátku slova
Snídaně – oběd - večeře ZdravÍ, bezpečí.
Komunikace Umění naslouchat. Komunikace Umění naslouchat.
Komunikace, etiketa – Mobilní telefon
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Zvuky hudebních nástrojů
Komunikace Manipulace kolem nás. Komunikace Manipulace kolem nás.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Rady pro sex starších osob
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Český ráj poznávání přírodního bohatství země
VÝROBA ŚÍPKOVÉHO ČAJE sebeobsluha.
Informační gramotnost
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_39_ČJ4
Gymnasium Jižní Město Praha
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-18
Několik rad, jak si udělat život krásnější …
Regulátory spojité VY_32_INOVACE_37_755
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Dělení mnohočlenů jednočlenem
Pokus. konec.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Promítání filmových sekvencí Pro naše účely můžeme využít následující tituly: Těžké melodično (1997)
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Téma (název prezentace)
MŠ,ZŠ,SŠ pro sluchově postižené Valašské Meziříčí
Klasifikace větných členů, rozbor věty jednoduché
Klikni myší pro další obrázky... (Tvůj vlastní život to ocení)
Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
JAZYK A ŘEČ Poznávací schopnosti – ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ, UČENÍ
Komunikace Umění prezentace. Komunikace Umění prezentace.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Jazyk a jazyková komunikace
Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název: VY_32_INOVACE_12_ČESKÝ JAZYK
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_35_ČJ4
Věta se skládá ze slov Název školy
Koubkovo devatero (úspěšného) komunálního politika
Word Základy Wordu. Word Základy Wordu Ročník: 6 Předmět: Informační a komunikační technologie Učitel: Vojtěch Novotný Téma: Základy Wordu Ověřeno.
Matematika + opakování a upevňování učiva
M Nahraďte tento nápis vlastním textem. Vyberte písmeno a vložte vlastní text. Pro každý snímek použijte jeden znak.
Vztah k životnímu prostředí
Lineární rovnice Druhy řešení.
Základy infinitezimálního počtu
Dělitelnost přirozených čísel
Dělitelnost přirozených čísel
Hudební nástroje vnímání.
Věta se skládá ze slov Název školy
Transkript prezentace:

Komunikace Hodnocení druhých

Úkol: Napište si do poznámek, kdy a kde v životě hodnotíte: Vzpomenete si na situaci, kdy jste se na základě hodnocení (zpětné vazby) něco naučili, někam se posunuli?

Podívejte se na ukázku z pořadu České televize „Komunikace je hra“ http://www.ceskatelevize.cz/porady/10169534357-komunikace-je-hra/208572231010007-hodnoceni-druhych/ do 5:15 Proč otec v druhé ukázce neodcházel ze školy vzteklý a s opaskem v ruce? Napište alespoň dva důvody :

Zásady pro poskytování efektivní zpětné vazby: Vždy reflektujeme jen to, co jsme slyšeli, viděli Používáme popisný jazyk bez hodnotících přídavných jmen Mluvíme za sebe, ne za lidstvo (Podle mě…) Snažíme se vyvarovat slov NIKDY, POKAŽDÉ, VŽDY Nesrovnáváme! Druhému nevnucujeme vlastní řešení a představy

Podívejte se na druhou ukázku http://www. ceskatelevize Podívejte se na druhou ukázku http://www.ceskatelevize.cz/porady/10169534357-komunikace-je-hra/208572231010007-hodnoceni-druhych/ 9:11 – 11.33 V opakování situace 11:33 – 13:21 si zapište 3 rady, které moderátor dává ženě k vedení rozhovoru: (začněte v klidu, nenechte se rozhodit, využijte nabízené řešení)

Po opakovaném zhlédnutí poslední scénky http://www. ceskatelevize Po opakovaném zhlédnutí poslední scénky http://www.ceskatelevize.cz/porady/10169534357-komunikace-je-hra/208572231010007-hodnoceni-druhych/ 14:39 – konec zapište 4 chyby, kterých se otec dopustil (proč to nebyla kvalitní zpětná vazba?) (používal hodnotící přídavná jména, slova NIKDY, VŽDYCKY, srovnával, vnucoval vlastní představy)

Zdroje: http://www. ceskatelevize