Na stavbě stroje.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
NAKRESLI ŠŇŮRU K ELEKTRICKÉMU SPOTŘEBIČI Elektřina pomáhá, ale pozor.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
O slepičce a kohoutkovi POLYTECHNIKA V DĚTSKÉ LITERATUŘE.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Ticháček zpívá a hraje Hudební nástroje.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Co chybí perníkové chaloupce
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Bc. Miloslava Vavříková
Orientace v řadě.
I živočichové pracují.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Roční období – znaky, svátky a tradice
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Malí umělci a jejich pracovní nástroje
Transkript prezentace:

Na stavbě stroje

Na stavbě pracují různé stroje

Hra – co chybí

Hra – kolik

Počítej

Počítej

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast: Dítě a svět Integrovaný blok: sociální informovanost Téma: Stroje na stavbě Konkretizované výstupy: Rozumí běžným situacím, se kterými se setkává. Má poznatky o technice. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

METODICKÝ POSTUP Na snímcích se děti seznamují se stroji na stavbě – s dětmi si vyprávíme o tom, co znají, co vidí kolem sebe. Snímek č. 9 obsahuje hru. Děti mohou označit tužkou, případně vytiskneme dětem obrázky a ony využívají tabulku z KUMUČe. Na 10-12 snímku děti počítají. Využívají prsty. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité zdroje Volné zdroje: http://pixabay.com/cs/konstrukce-buldozer-staveni%C5%A1t%C4%9B-291487/ http://pixabay.com/cs/buldozer-vozidlo-staveni%C5%A1t%C4%9B-pr%C5%AFmysl-147278/ http://pixabay.com/cs/t%C4%9B%C5%BEk%C3%A9-stroje-n%C3%A1kladn%C3%AD-auto-308523/ http://pixabay.com/cs/je%C5%99%C3%A1b-stroj-t%C4%9B%C5%BEk%C3%A1-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD-158339/ http://pixabay.com/cs/pracovn%C3%ADk-kopat-%C5%BElut%C3%A1-znamen%C3%AD-30240/ http://pixabay.com/cs/vozidlo-role-jedin%C3%BD-buben-roller-238148/ http://pixabay.com/cs/housenka-n%C3%A1kladn%C3%AD-automobil-skl%C3%A1p%C4%9B%C4%8D-625629/ http://pixabay.com/cs/velk%C3%A9-zat%C3%AD%C5%BEen%C3%AD-je%C5%99%C3%A1b-konstrukce-310665/ http://pixabay.com/cs/n%C3%A1kladn%C3%AD-auto-doprava-pr%C3%A1ce-305290/ http://pixabay.com/cs/n%C3%A1kladn%C3%AD-auto-doprava-t%C4%9B%C5%BEk%C3%BDch-306852/ http://pixabay.com/cs/ruka-palm-prsty-%C5%A1%C3%AD%C5%99en%C3%AD-silueta-155662/ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Materiály, pomůcky Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.