Kdo se stará o rybník Jana Kučerová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Bc. Dana Hašková Hoky toky – znám své tělo?. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo č tem Č eské.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Bc. Dana Hašková. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Jak se chovat v divadle Radka Knotková 1.
Zmrzlina Bc. Barbora Haslová.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Rýmy Jazykový cit.
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Zvuky přírody Sluchové vnímání.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Ovocný salát pro maminku
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
Nářadí – velikost, počet
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
LYŽOVÁNÍ Jazyk a řeč.
U ševce Věra Vernerová.
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
Jak se upravit do divadla
Pomáháme si? Bc. Dana Hašková.
TRADICE A SVÁTKY.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Hrajeme si na poštu Věra Vernerová.
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Bc. Miloslava Vavříková
Domácí práce Eva Císlerová, DiS..
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Jak poznáme policistu Bc. Lenka Sokolová.
Návštěva kolomazné pece
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Transkript prezentace:

Kdo se stará o rybník Jana Kučerová

Výlet k rybníku Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Co sem nepatří? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Pořadí oblečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité odkazy Vlastní zdroje Fotografie a obrázky z archivu autora OPENCLIPS. Pixabay [online]. [cit. 27.2.2015]. Dostupný pod licencí CCO Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/h%C3%A1k-ryby-ryb%C3%A1%C5%99-ryba%C5%99en%C3%AD-hobby-159682/ ARCHBOB. Pixabay [online]. [cit. 27.2.2015]. Dostupný pod licencí CCO Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/ryba%C5%99en%C3%AD-ryby-v%C4%9Bdro-%C3%BAlovek-h%C3%A1k-347377/ OPENCLIPS. Pixabay [online]. [cit. 27.2.2015]. Dostupný pod licencí CCO Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/rod-ryba%C5%99en%C3%AD-hobby-%C4%8D%C3%A1ra-sport-159723/ AQUILATIN. Pixabay [online]. [cit. 27.2.2015]. Dostupný pod licencí CCO Public Domain na WWW: http://pixabay.com/cs/net-ryba%C5%99en%C3%AD-mo%C5%99e-ryb%C3%A1%C5%99-108292/ ŠEVČÍK, Jan. Sevcikphoto [online]. [cit. 27.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.sevcikphoto.com/rybar-fisherman.jpg.html  

Metodický pokyn Integrovaný blok: Dítě a jeho psychika Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje čtyři pracovní listy s jednoduchým interaktivním úkolem. Očekávání a cíle Dítě dokáže samostatně splnit jednoduchý úkol – seznámí se s povoláním porybného. Dokáže určit pomůcky k rybaření. Dokáže určit správný postup při oblékání. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním materiálem 2. snímek – vyprávění o výletu k rybníku 3. snímek – děti určují pomocí lišty pera, co porybný nepotřebuje 4. snímek – děti určují pomocí lišty pera, jaké oblečení je pro porybného 5. snímek – děti seřadí oblečení podle správného pořadí využití KUMUČe – děti si nakreslí rybu a vystřihnou si jí, přichytí magnetky na magnetickou tabulku a dokreslí detaily Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Přicházet s vlastními nápady Řešení jednoduchých problémů a samostatné rozhodování Spontánně vyprávět zážitky Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.