ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Autor práce: Jana Svitáková, UČO: Vedoucí práce: Ing. Romana.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
DOTACE A TRANSFERY Z ÚČETNÍHO HLEDISKA A JEJICH VLIV NA HOSPODAŘENÍ
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Obhajoba bakalářské práce
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zásobování a účtování zásob ve vybraném podniku
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Finanční analýza vybrané firmy
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU Vedoucí bakalářské práce: Ing. Lenka Ližbetinová Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Lukáš Kučera Ph.D. Autor bakalářské práce: Pavel Hodáč České Budějovice 2016

OSNOVA Motivace a důvody k řešení daného problému Cíl práce Použité metody Představení firmy Výsledky analýzy komunikačního systému Odpovědi na výzkumné otázky Závěrečná shrnutí a návrhy opatření Odpovědi na otázky vedoucí práce

MOTIVACE A DŮVODY K ŘEŠENÍ DANÉHO PROBLÉMU Vlastní zájem o dané téma Prohloubení dosavadních znalostí Aktuálnost vybrané problematiky Znalost prostředí Pracovní příležitost

CÍL PRÁCE Cílem bakalářské práce je analýza funkčnosti uplatňovaného vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku. Následné vyhodnocení problematických oblastí a návrh opatření na jejich eliminaci.

POUŽITÉ METODY Analýza vnitropodnikových dat a dokumentů Vlastní pozorování Neformální rozhovory se zaměstnanci Strukturované rozhovory se zaměstnanci

PŘEDSTAVENÍ FIRMY Založena roku 1994 Na počátku firma produkovala komponenty pro elektrorozvaděče a elektroinstalace V roce 2005 firma přesídlila do vhodnějšího objektu Specializace na výrobu lisovacích, svářecích, vrtacích a kontrolních nástrojů Postupná orientace spíše na zahraniční trh

ODPOVĚDI NA VÝZKUMNÉ OTÁZKY Výzkumná otázka 1: Jaká skladba komunikačních nástrojů se nejvíce využívá ke komunikaci ve firmě Jihočeská nástrojárna? Výzkumná otázka 2: Jaká je kvalita komunikačních toků v podniku, z hlediska stanovených kritérií? Výzkumná otázka 3: Dochází mezi zaměstnanci firmy během týdne ke vzájemným konfliktům? Výzkumná otázka 4: Je uplatňovaná vnitropodniková komunikace zkoumaného podniku účinná a zcela vyhovující a jaké jsou její problematická místa?

VÝZKUMNÁ OTÁZKA Č.1 Jaká skladba komunikačních nástrojů se nejvíce využívá ke komunikaci ve firmě Jihočeská nástrojárna? Osobní rozhovor Podniková porada Nástěnky E-mail

VÝZKUMNÁ OTÁZKA Č.2 Jaká je kvalita komunikačních toků v podniku, z hlediska stanovených kritérií? Sdělované informace získávají všichni zaměstnanci včas Vedoucí zaměstnanci získávají částečně zkreslené informace Řadoví zaměstnanci hodnotí negativně zpětnou vazbu, zkreslení a věrohodnost informací

VÝZKUMNÁ OTÁZKA Č.3 Dochází mezi zaměstnanci firmy během týdne ke vzájemným konfliktům? Mezi řadovými pracovníky se konflikty téměř nevyskytují Neformální vztahy (přátelské prostředí) U vedoucích zaměstnanců dochází ke konfliktům poměrně často Formální vztahy (rivalita)

VÝZKUMNÁ OTÁZKA Č.4 Je uplatňovaná vnitropodniková komunikace zkoumaného podniku účinná a zcela vyhovující a jaké jsou její problematická místa? Ano, ovšem s výskytem drobných nedostatků 76% vedoucích pracovníků by přivítalo více porad Řadovým pracovníkům současný komunikační model vyhovuje

ZÁVĚREČNÁ SHRNUTÍ A NÁVRHY OPATŘENÍ Výzkum neodhalil zcela závažné nedostatky Navrženy opatření vedoucí k posílení tradičních komunikačních prostředků S výsledky práce bylo seznámeno vedení firmy Navrženo posílení tradičních komunikačních prostředků Doporučeny teambuildingové aktivity Cíl práce byl splněn

ODPOVĚDI NA OTÁZKY VEDOUCÍ PRÁCE Bylo vedení firmy seznámeno s výsledky průzkumu a jaká byla jejich reakce? Budou Vaše návrhy ve vybrané firmě realizovány? Co doporučujete majiteli z hlediska zlepšení kooperace vedoucích pracovníků?

DĚKUJI ZA VAŠI POZORNOST