MSŘ = marketingový systém řízení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Advertisements

Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Zahraniční obchod Vývozní operace. Obsah výkladu 1. Vývozní operace 2. Příprava vývozní operace 1. Průzkum trhu 2. Získávání zákazníků 3. Předběžná kalkulace.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 7: Environmentální management v MSP.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
9. Obchodní činnost podniku charakteristika, hlavní prodejní cesty velkoobchod, maloobchod franchising průběh obchodní činnosti, stanovení ceny ochrana.
Úvod k přednáškám o Jištění kvality technologických procesů VŠCHT pd v
4 Marketingové prostředí Mikroprostředí Makroprostředí.
Akvizice Získání nového výrobku koupí patentu nebo celé firmy Analýza ABC Rozděluje výrobky do tří skupin, podle toho jak se podílejí na obratu firmy.
Plánovací část projektu Cíl projektu - vychází z řešení z prognostické části, - odpovídá na otázku, čeho má být dosaženo? - představuje slovní popis účelu.
Základní informace k veřejné podpoře v OP LZZ Seminář pro žadatele 6. února 2009 Praha.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání.
Vítejte na Základech marketingu Vítejte na Základech marketingu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
Bezpečnostní systém ČR
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Kriminalistická charakteristika trestného činu
Zkušenosti s implementací vybraných požadavků ISO 9001:2015
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozhodování 1.
Společenská odpovědnost ve školství
Situační analýzy prostředí – v konečném sestavení SWOT
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Marketingový plán společnosti
Téma 11: Finanční plánování
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Základy a obsah marketingu
Plánování Marketingový plán.
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Vítejte na Marketingu.
Marketingový informační systém
Analýzy vnitřního prostředí Marketingový výzkum 3. přednáška MVVS
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Plánování a rozhodování v organizaci
Strategie na různých trzích
Plánování a rozhodování v podniku
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický Logistický a výrobní proces ve firmě PENAM, a.s. Obhajoba diplomové práce autor diplomové.
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Hospodářská politika - cíle, nástroje a nositelé TNH 2 (S-4)
MARKETING V CESTOVNÍM RUCHU
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Marketing a management 2. ročník
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Strategický marketing
Mundell – Flemingův model
Nástroje komunikačního mixu
Ústav znalectví a oceňování
SWOT ANALÝZA Ilina Gajdardjiska.
Prodeji produktu nebo služby
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Národní akční plán čisté mobility
Nabízené služby společnosti
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa
Transkript prezentace:

MSŘ = marketingový systém řízení

Definice MSŘ Marketingový systém řízení je kontinuální proces, tvořený jednotlivými činnostmi, které na sebe logicky navazují, jedna podmiňuje druhou a teprve ve svém souhrnu jsou předpokladem pro úspěch. Marketingový systém řízení je třeba prosadit do všech podnikových funkcí (činností) a rozpracovat pro všechny hladiny řízení.

Vnitropodnikový potenciál Vnitřní prostředí podniku Východiska Nástroje řízení Marketingový mix Marketingový výzkum Situační analýza Komplexní analýzy Marketingový plán: cíle plány strategie Realizace Kontrola Vnější okolí makroprostředí mikroprostředí Vnitropodnikový potenciál Vnitřní prostředí podniku Výrobková politika Cenová politika Distribuční politika Komunikační politika

Východiska MSŘ Vnitřní prostředí podniku – popisuje situaci uvnitř podniku (výroba, ekonomika, personalistika, …) Vnější prostředí podniku – popisuje situaci vně podniku MIKROprostředí – subjekty na trhu (dodavatel, konkurence, zákazník, pojišťovny, banky, dopravci, …) MAKROprostředí – podmínky na trhu (ekonomické, politické, právní, demografické,…)

Nástroje řízení MSŘ 1. Zjištění výchozího stavu 2. Plánování Situační analýza Komplexní analýzy Marketingový výzkum 2. Plánování Stanovení cílů Tvorba plánů Volba strategií 3. Realizace 4. Kontrola