Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_252_TÉMA_Daň z přidané hodnoty Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_188_Charakterové vlastnosti osobnosti Název školy Masarykova střední škola zemědělská.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_17.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Kateřina Palečková NÁZEV: VY_32_INOVACE_5C_19 TÉMA: ČESKÝ JAZYK.
Souvětí souřadné spojky, poměry (opakování) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jarmila Karlovcová. Dostupné z Metodického.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr. Brno- venkov, příspěvková organizace AUTOR: Tomanová Jana NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_05- Přídavná.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_255_TÉMA_ Rezervy a fondy Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti - Úvěry AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup seznámení se základními pojmy úvěrové politiky.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu:VY_32_INOVACE_565_ Výkup mléka 2 Název školy: Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 9. ročník
AUTOR: Mgr. Kateřina Palečková NÁZEV: VY_32_INOVACE_5C_02
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY_32_INOVACE_578_ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_579_ Jatky a masná výroba Test Název školy: Masarykova střední.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Věcné učení Ochrana přírody
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_16 poměr stupňovací
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Autor: Mgr. Vladimíra Dvořáková
Autor: Mgr. Vladimíra Dvořáková
VY__III/2__INOVACE__161 Režim dne školáka.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ26 Excel – funkce Současná hodnota.
VY_32_INOVACE_648_ŘEZÁNÍ ZÁVITŮ - VNĚJŠÍ
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ČESKÝ JAZYK ŽIVOTNÁ A NEŽIVOTNÁ PODSTATNÁ JMÉNA RODU MUŽSKÉHO
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3B_06
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Český jazyk – Skloňování podstatných jmen
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0565 Číslo materiálu VY_32_INOVACE_20_SOUVĚTÍ II. Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková organizace Autor Mgr. Pavla Kuzníková Průřezové téma Člověk a svět práce Informační a komunikační technologie Tématický celek Český jazyk a literatura Ročník 2. Datum tvorby 10. 1. 2013 Datum a místo ověření 13. 2. 2013 2.A Druh učebního materiálu Prezentace Anotace Stavba souvětí II. Klíčová slova Věta – hlavní, řídící, závislá, souvětí souřadné, podřadné, spojky, vztažná zájmena, interpunkce, Metodický pokyn Na základě znalostí z opakování - praktické provedení cvičení na rozbor souvětí Práce s PČP par. 78-79, 81.3 Následně test Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora

Souvětí

Pojmy : souvětí věta hlavní věta vedlejší věta řídící věta závislá interpunkce – pracujte s pravidly českého pravopisu

Určete, zda se jedná o větu jednoduchou nebo souvětí : 1. Celá oblast se zahalila do zářivě bílého sněhu, padajícího dva dny. 2. Až vyjdeme z lyžařského areálu, odpočineme si. 3. Z malé mýtinky před námi se odkryl půvabný pohled do údolí. 4. Horolezci podnikli výstup na vrchol hory bez obav. 5. Když se bratr vrátil z adaptačního kurzu, celé dny nadšeně vyprávěl, s kým se tam spřátelil. 6. Mláďata šla poslušně za svou mámou v průvodu. 7. Kateřina Neumanová se z olympiády vrátila se dvěma medailemi, které potěšily nejen ji, ale celý národ.

Jaká jsou následující souvětí ? Seřaďte je do sloupců: Nejsem taková, aby se na mě přítelkyně nemohla spolehnout. Co se sluší, když vejdeš někam do místnosti? Řekla, že ona by něco takového nikdy neudělala. Blížily se Vánoce a nervozita stoupala. Otec šel k lékaři, neboť se necítil dobře. Do poloviny února mrzlo, ale pak se začalo přes den ukazovat ospalé sluníčko.

Určete, o jaké vedlejší věty se jedná : 1. Na hřiště jsme chodili vždy v té době, kdy jsme měli čas. 2. Na hřiště jsme chodili tehdy, kdy jsme měli čas. 3. Vypravujte nám barvitě o místě, kde jste včera byli. 4. Vypravujte nám, kde jste včera byli. 5. Je mi známo, kde je hodně hub. 6. Známe dobře, kde je hodně hub. 7. Půjdeme do lesa, kde je hodně hub. 8. Půjdeme tam, kde je hodně hub.

Určete vztahy mezi jednotlivými větami: 1. Napil jsem se, ulehl do stínu stromu a pozoroval jsem oblohu. 2. Ta knížka se mi velice líbila, dokonce jsem ji přečetla dvakrát. 3. Výbuch sopky je dramatický, ale zemětřesení bývá horší. 4. Značky pro turisty kreslíme buď dřívkem na zem, nebo je skládáme z různých přírodnin. 5. Brambory byly ještě tvrdé, chlapci totiž zapomněli přikládat na oheň. 6. Udělalo se mi špatně, a proto jsem odešla z divadla domů dřív.