Práce s řetězci Metoda Contain() - zjistí zda testovaný řetězec obsahuje určitý podřetězec Vrací True/False Úkol – zjistěte zda uživatel zadal do textového.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

ZAL – 5. cvičení Martin Tomášek Pole - opakování Základní datový typ. V poli držíme více elementů (jednoho typu) S elementy v poli můžeme manipulovat.
Michaela Pospíšílová Radana Králová Tereza Průšová 3b, GJŠ.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_12_16_Excel. Excel Tabulkový procesor pro vytváření tabulek a grafů Pochází z kancelářského balíku Microsoft Office Nejčastěji.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_30-03 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov.
Řetězce v jazyce C ● řetězec je posloupnost znaků ● řetězcové konstanty se v C vkládají mezi uvozovky, např. "Ahoj Hugo!" ● v paměti je řetězec uložen.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Jakub Jurášek Kateřina Pavlíková Nikola Seifriedová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název prezentace (DUMu): Geometrická posloupnost – řešené příklady
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Projekt 1 Databázové systémy I
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Bc. Naďa Prejzová VY_32_Inovace_ Dělení 9
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ZLOMKY II. – opakování pojmů a postupů při početních operacích
1. Tlačítko START 2. Podrobnější hledání 3. Zařízení a tiskárny 4
ORGANIZACE DAT V POČÍTAČI
Přetěžování Datové typy.
Kurz algoritmizace a programování v jazyce C
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
TIPY A RADY PRO PRÁCI S DATABÁZÍ SCOPUS
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Pracovní skupiny Pracovní skupiny slouží ke sdílení soukromé složky (vzorů, adresářů, příprav, archivu, sestavených dokumentů, seznamů a nastavení) s jinými.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Algoritmizace a programování
Digitální učební materiál
C# konzole – Součet dvou čísel
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Jméno autora:  Marie Roglová Škola:  ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Informační a komunikační technologie
Faktoriál a kombinační číslo.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Matematika Operace s vektory
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Digitální učební materiál
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Práce s textovými řetězci
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
MS Excel – příklady na databázové funkce
Obhajoba diplomové práce
Zlomky Násobení zlomků..
Obhajoba diplomové práce
Obhajoba bakalářské práce
I.A Výpočet hmotnosti z hustoty
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
C# konzole – Textový výstup
MATEMATIKA – ARITMETIKA 6
Datum: Název školy: Základní škola Městec Králové
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Matematika + opakování a upevňování učiva
M Nahraďte tento nápis vlastním textem. Vyberte písmeno a vložte vlastní text. Pro každý snímek použijte jeden znak.
Hospodaření fiktivní firmy s využitím MS Excel
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 5 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Informatika – Základní operace s buňkami
Splátkový kalendář s využitím MS Excel
ROZVAHA (Bilance) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marie Hovorková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Hromadné dokumenty opakující se pro kolekci osob
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV PŘÍSPĚVKU Jméno Příjmení *, Jméno Příjmení
Transkript prezentace:

Práce s řetězci Metoda Contain() - zjistí zda testovaný řetězec obsahuje určitý podřetězec Vrací True/False Úkol – zjistěte zda uživatel zadal do textového pole řetězec, který obsahuje podřetězec ”admin”

ÚKOL 2 Zjistěte, zda text, který uživatel zadal do textového pole obsahuje podřetězec ”hgf” a příp. kolikrát jej obsahuje (výsledek vypište do MessageBoxu). Pokud je nějaký výskyt nalezen, změňte jej následně na ”HGF” (a opět vypište do MessageBoxu).

Úkol 3 Uživatel do textového pole zadá barvu ve formátu ”RGB(red,green,blue)” - zjistěte, která z barev je zastoupena v nejvyšší intenzitě a výsledek vypište do MessageBoxu. Příklad pro RGB(18,55,255) > ”V dané barvě je nejvíce zastoupena modrá”

Úkol 4 Uživatel zadá do textového pole nějaký řetězec a Vy mu jej vypíšete do MessageBoxu pozpátku Např. pro ”Ahoj” vypíše ”johA”

Úkol 5 Uživatel zadá do textového pole název nějakého souboru a Vy mu do MessageBoxu zpátky vypíšete jen název souboru (bez cesty) Např. pro ”c:/Dokumenty/dochazka/cerven.doc” vypíšete pouze ”cerven.doc”

Úkol 6 Naformátujte zadané jméno (do textového pole tak, aby první písmeno bylo vždy velké a ostatní písmena malá Např. pro ”loJZík” vypište ”Lojzík”

Úkol 7 Podle roku narození, který uživatel zadá do textového pole vypište text dle následujících pravidel: 2012-2013: ”mimino” 2011-2012: ”batole” 2008-2011: ”předškolní věk” 1999-2007: ”školák” 1950-1999: ”produktivní věk” 1950 a více: ”důchodce (nebo mrtvý)”

Úkol 8 Uživatel zadá do jednoho textového pole určitý znak (či řetězec) a do dalšího text. pole číslo. A Vy daný znak (či řetězec) vypíšete do MessageBoxu tolikrát, jaké číslo bylo zadáno.