Povinnosti a práva původců z hlediska soudobé úrovně správy dokumentů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz Seminář pro žadatele k výzvě OP LZZ č. B6 – Zvýšení kvality řízení lidských zdrojů a optimalizace.
Advertisements

Návrh zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich
Zdroje informací Zpracoval: Štěpán Rattay Oživení, o. s. Oživení, o. s.
Vztah předpisů na ochranu osobních údajů a předpisů k právu na informace Odborný seminář STMOÚ 23. – 25. říjen 2011 Špindlerův mlýn.
Vybrané otázky svobodného přístupu k informacím Mgr. Karel Švercl právník kanceláře hetmana
Zadávání veřejných zakázek. Osnova 1. Zadávání veřejných zakázek 2. Příprava výběrového řízení 3. Dotazy.
Tzv. životní cyklus dokumentů u původce (Tematický blok č. 4) 1.Správa podnikového obsahu 2.Spisová služba.
Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly 11 Porada Ministerstva vnitra se zástupci krajských úřadů, Kanceláře veřejného ochránce práv, Svazu.
Spisová služba ICZ Lite, verze (eGON) Spisová služba pro obce a zřizované organizace města Milevska Marek HRADIL, město Milevsko CZ.1.04/4.1.00/
Zpřístupňování a zveřejňování osobních údajů ze zasedání orgánů obce a orgánů kraje Igor Němec Předseda Úřad pro ochranu osobních údajů.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Kontinuita akreditačního procesu: přechod od stávajícího k novému systému JIŘÍ SMRČKA TAJEMNÍK AKREDITAČNÍ KOMISE.
Standardy kvality sociálních služeb. soubory měřitelných a ověřitelných kritérií, které popisují, jak má vypadat kvalitní sociální služba. Jsou použitelné.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Zadávání veřejných zakázek. Osnova 1. Zadávání veřejných zakázek 2. Problémy v zadávaní 3. Dotazy.
Ing. Ladislav Sýs vedoucí oddělení správy povodí Ministerstvo zemědělství w w w. v o d a. g o v. c z w w w. w a t e r. g o v. c z w w w. v o d a. g o v.
FINANČNÍ ZABEZPEČENÍ PODMÍNEK PRO ČINNOST ASISTENTŮ PEDAGOGA.
Praktické zkušenosti a doporuční Praktické zkušenosti a doporuční Program Cíle 3/Ziel3 na podporu přeshraniční spolupráce mezi Českou republikou a Svobodným.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP obecná část Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_07.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Základní informace k veřejné podpoře v OP LZZ Seminář pro žadatele 6. února 2009 Praha.
Krizové štáby. Zákon č. 240/2000 Sb., § 14 (1) Hejtman zajišťuje připravenost kraje na řešení krizových situací; ostatní orgány kraje se na této připravenosti.
Ing. Zdeňka Šilhová Institut pro veřejnou správu Praha INTERAKTIVNÍ PERSONÁLNÍ PORTÁL PRO POTŘEBY ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ KONFERENČNÍ VZDĚLÁVACÍ.
Principy Základních registrů Ing. Ondřej Felix, CSc.
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
Problematika ukládání a ochrany dokumentů Tematický blok č. 7.
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Modelový příklad smlouvy o spolupráci - zajištění ÚSVP ORP pro Obec
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Problematika ukládání a ochrany dokumentů
Plánování ve školní tělesné výchově
Spolupráce průvodce cestovního ruchu s cestovní kanceláří
Správa dokumentů v mezioborových souvislostech
Povinnosti a práva původců z hlediska soudobé úrovně správy dokumentů
Správa archiválií a využívání dokumentů u původců. Archivy a další tzv
Vznik pracovního poměru
Příspěvek na konferenci
Porada vedoucích Úřadů územního plánovaní
Digitální učební materiál
Porada OÚPSŘ KrÚ JMK s vedoucími ÚÚP Územně analytické podklady ÚAP kraje s využitím ÚAP obcí ÚAP a změny v právních předpisech Ing. arch. Jana.
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Katedra finančního práva a národního hospodářství
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Daňové doklady Správnost DPH se prokazuje pomocí daňových dokladů vystavovaných podle § 26 – 35a ZDPH a následně též podle § 45 – 46 ZDPH (opravy), Daňové.
Základy pracovního práva a sociálního zabezpečení v ES
GDPR aneb to chceme.
Legislativní změny na úseku EO, OP, CD (k datu )
Závaznost ÚPD pro orgány státní správy lesa
Živnostenské podnikání (správně-právní režim) III. část
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
Zvláštní odborná způsobilost
Centralizované rozvojové projekty 2017
Základy podnikání živnostenské podnikání, postup při ohlášení živnosti
Malotřídní škola a některé specifické momenty personální agendy
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Archiv města Brna PhDr. Libor Blažek, vedoucí odboru Archivu města Brna Mgr. Radana Červená, Ph.D., vedoucí oddělení archivně- zpracovatelského.
INFORMACE TAJEMNÍKA PROFESNÍCH UNIÍ
Atestační středisko pro ISVS
Rozpočtové hospodaření obcí v roce 2018
Seminář AMG, Písek 2018 GDPR.
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Informační systém základních registrů
Zákoník práce 2 – Vznik a zánik pracovního poměru
Výkon spisové služby II.
Transkript prezentace:

Povinnosti a práva původců z hlediska soudobé úrovně správy dokumentů N_SD / Přednáška č. 5

1.1 Vedení SSL VPP: ano → podle ZoA + VoSSL 1/ podle rozsahu → plný rozsah → omezený: obce bez pov. půs., bez matriky nebo stav. úřadu + podřízené subjekty VÚSC + školy 2/ podle způsobu vedení → ERMS → listinná nebo ERMS: obce bez pov. půs., bez matriky nebo stav. úřadu + podřízené subjekty VÚSC + školy + SP, VVI SPP: ne → ale? Spisový řád + Spisový a skartační plán

1.2 Uchovávání dokumentů VPP X SPP → přílohy č. 1 a 2 ZoA Uchování dokumentů: do okamžiku provedení výběru archiválií právní nástupci, resp. předchůdci VPP + SPP Uchování ED → věrohodnost jejich původu → § 3 odst. 5 ZoA → neporušitelnost obsahu ↗ → čitelnost ↗ → uchování údajů prokazujících jejich existenci v čase ↨ ERMS → Národní standard → tzv. transakční protokol + metadata Skartační lhůty → tzv. spouštěcí mechanismus → skartační režim

1.3 Výběr archiválií VPP X SPP ZoA a SPP: a/ uchovávání určitých typů dokumentů za podmínek stanovených v ZoA b/ umožnění výběru archiválií ze strany příslušného archivu c/ předání vybraných archiválií příslušnému archivu d/ správa vybraných archiválií, pokud si je ponechá ve vlastní péči a na vlastní odpovědnost

1.4 Ukládání archiválií do archivů VPP → povinně do veřejných archivů → specializovaný archiv (akreditace) Projekt NDA ??? Pravidla pro fungování digitálního archivu (akreditace) – metodika MV Národní portál pro předávání a zpřístupňování archiválií v digitální podobě (viz projekt NDA) → metodická pomoc: viz www.nacr.cz SPP → do veřejného archivu na základě dohody → do soukromého archivu (akreditace) → „archiválie mimo archiv“ (vlastní odpovědnost)