VY_32_INOVACE_10_2_12.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
STROJNÍ OBRÁBĚNÍ FRÉZOVÁNÍ V. Ing. Iveta Mičíková
Advertisements

Konstrukce CNC strojů I. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 39 Anotace.
Schéma šroubovitého vrtáku
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Konstrukce CNC strojů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Dřevoobráběcí stroje pily frézky vrtačky dlabačky brusky.
ROVNOMĚRNÝ POHYB, PRŮMĚRNÁ RYCHLOST Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková.
TŘENÍ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_18_29.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Ing. Zatloukal Martin Název prezentace (DUMu): 17. Přenos programu z PC a upínání obrobku na CNC soustruhu HURCO.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: Př 8/04 Předmět: přírodopis Ročník: 8.
Název školyStřední škola hotelová Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Bc. Pavel Sedlák Název šablonyVY_32_INOVACE SAZ Název DUMuSAZ U.
Technologie – spojování materiálů – pevné rozebíratelné spoje – šroubové spoje.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada38 AnotaceVýuka.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 21 AnotaceDruhy,
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
Celistvost lidského organismu. Šablona : V/2 Sada: 2/36 Ověření ve výuce: Třída: 5 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové.
VY_32_INOVACE_10_4_08.
VY_32_INOVACE_10_4_11.
VY_32_INOVACE_10_4_10.
Stavebnicové stroje VY_32_INOVACE_39_793
VY_32_INOVACE_
Správa fotografií v Adobe Lightroom I.
Frézování ozubených kol, drážek ve šroubovici - test
Základy soustružení.
VY_32_INOVACE_10_2_16.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Strojní obrábění dřeva a dřevních materiálů
Název SŠ: VOŠ, SPŠ automobilní a technická Autor: Novotný Pavel Název:
Základní formy prodeje
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_06-01
CZ.1.07/1.5.00/ SOUSTRUŽENÍ.
VY_32_INOVACE_10_4_20.
VY_32_INOVACE_10_4_07.
VY_32_INOVACE_10_4_14.
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Mechanické řízení
VY_32_INOVACE_10_1_11.
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Přenos tepla Požár a jeho rozvoj.
Obráběcí CNC centra VY_32_INOVACE_39_794
Malování Grafický program MS Windows
Frézování drážek ve šroubovici
Ovoce našich zahrádek VY_32_INOVACE_04_03
VY_32_INOVACE_10_1_03.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
KMITAVÝ POHYB Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_06_32.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Správa fotografií v Adobe Lightroom II.
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
VY_32_INOVACE_10_4_04.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_32-14
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové prohlížeče
VY_32_INOVACE_10_1_05.
Frézky rovinné a speciální
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Dřevoobráběcí stroje pily frézky vrtačky dlabačky brusky.
Soustružení Definice soustružení Schéma soustružení
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Obrázková matematika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jan Voda. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Pohyby v homogenním tíhovém poli
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ÚVOD DO GEOMETRIE Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_10_2_12

Stolové, rovinné a portálové frézky Stolové frézky nemají konzolu, svislý pohyb je zajištěn pohybem vřeteníku po stojanu stůl s obrobkem zajišťuje pouze podélný a příčný pohyb stojan je tuhý a umožňuje větší výkony než na konzolových frézkách pro součásti větších rozměrů

Dle polohy vřetene dělíme na: - vodorovné - svislé

Rovinné frézky pracovní stůl se pohybuje pouze v podélném směru frézky mohou být jednostojanové či dvoustojanové po stojanech se pohybují vřeteníky, příčný pohyb zajišťuje vysouvání pinoly vřeteníku jsou vhodné pro obrábění rovinných ploch větších součástí pro obrábění se využívají hlavně frézovací hlavy a čelní a kotoučové frézy

Portálové frézky jsou v podstatě rovinné frézky, jejichž konstrukce je zpevněná příčníkem mají zpravidla čtyři vřeteníky, po jednom na stojanech a dva na příčníku jsou vhodné pro obrábění rovinných vodorovných, svislých a šikmých ploch na těžkých obrobcích

Tento výukový materiál je plně v souladu s Autorským zákonem (jsou zde dodržována všechna autorská práva). Pokud není uvedeno jinak, autorem textů a obrázků je Ing. Miroslav Soukup.