VY_32_INOVACE_10_1_04.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Měření úhlů Stupňová míra (devadesátinná, nonagesimální) je zavedena tak, že pravý úhel je rozdělen na 90 dílů, které se nazývají (úhlové) stupně, značí.
Advertisements

Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Něco se o nich dozvíme  Referát o úhlech.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
MĚŘENÍ A ORÝSOVÁNÍ - úvod
Strojírenství Kontrola a měření Měření úhlů a kuželů (ST38)
Postup měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Měření rozměrů součástí 1
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace
Měření délky.
Hádej obrázek – měřidla délky
ELEKTROTECHNICKÁ MĚŘENÍ
20..
7. přednáška Metrologie rovinného úhlu
* Měření úhlů Matematika – 6. ročník *
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Tato prezentace byla vytvořena
Digitalizace výuky Příjemce
Měříme délku s různou přesností
Strojírenství Kontrola a měření Měření tvarů a vzájemné polohy (ST39)
Tato prezentace byla vytvořena
Měření délek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Petra Burešová. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Úhel Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Porovnání noniusových a digitálních měrek v oblasti metrologie
Přehled měřidel.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 škola moderních technologií Měření rozměrů součástí 2 Test.
19..
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření délky Číslo DUM: III/2/FY/2/1/2 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny.
VY_32_INOVACE_17_1_16.
VY_32_INOVACE_10_4_08.
VY_32_INOVACE_10_4_11.
VY_32_INOVACE_10_4_10.
VY_32_INOVACE_16 16 MĚŘENÍ DÉLKY autor: Mgr. Miroslava Mahdalová
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
VY_32_INOVACE_10_1_19.
VY_32_INOVACE_17_1_05.
VY_32_INOVACE_10_1_13.
VY_32_INOVACE_10_2_07.
VY_32_INOVACE_10_2_13.
VY_32_INOVACE_17_1_04.
VY_32_INOVACE_10_2_02.
Dvourozměrné geometrické útvary
VY_32_INOVACE_10_4_06.
VY_32_INOVACE_10_2_16.
konstrukce, měření velikosti osa úhlu, operace s úhly
VY_32_INOVACE_10_1_10.
VY_32_INOVACE_10_4_13.
VY_32_INOVACE_10_4_20.
Broušení stupňovitých povrchů
VY_32_INOVACE_10_4_07.
VY_32_INOVACE_10_4_14.
VY_32_INOVACE_10_1_11.
VY_32_INOVACE_10_2_03.
VY_32_INOVACE_10_1_07.
VY_32_INOVACE_10_1_03.
VY_32_INOVACE_10_1_06.
VY_32_INOVACE_10_2_12.
VY_32_INOVACE_10_4_15.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_10_4_04.
VY_32_INOVACE_10_1_08.
Převody minuty, stupně. Převody minuty, stupně.
VY_32_INOVACE_10_4_01.
VY_32_INOVACE_10_1_05.
Jak postupujeme při měření délky
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Úhly Názvosloví Rozdělení úhlů Jednotky velikosti Dvojice úhlů
Měření délky.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_10_1_04

Měření úhlů Používáme pevná či přestavitelná měřidla. Pevná – úhelníky – různé úhly, nejběžnější – 90° Přestavitelná – obloukové úhloměry - univerzální úhloměry

měření úhelníkem – úhelník přiložíme, pokud je na měřené součásti úchylka, projeví se jako světelná štěrbina mezi součástí a úhelníkem měření obloukovým úhloměrem – na úhloměru odečítáme celé stupně a minuty určíme odhadem měření univerzálním úhloměrem – na úhloměru odečítáme stupně i minuty dle přesnosti noniusové stupnice. Pro lepší čtení bývají úhloměry vybavené lupou.

Možnosti měření univerzálním úhloměrem:

Tento výukový materiál je plně v souladu s Autorským zákonem (jsou zde dodržována všechna autorská práva). „Pokud není uvedeno jinak, autorem textů a obrázků je Ing. Miroslav Soukup“.