Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
METODY A TECHNIKY VÝZKUMU
Advertisements

VÝZKUM V OŠETŘOVATELSTVÍ
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Zuzana Kodýdková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
České Budějovice, červen 2016
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Katedra řízení podniku
Transkript prezentace:

Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce Lucie Chrástecká Červen 2016

Motivace a důvody k řešení daného problému Osobní rozvoj Pocitové rozhodování Slevy Zákaznická spokojenost Atraktivní oblast Vysoká konkurence Služby Věrnostní program

Cíl práce Teorie Praxe Metody mkt výzkumu Statistické analýzy Hypotézy „Cílem bakalářské práce je provést aplikaci marketingového výzkumu u vybrané firmy, zaměřenou na příslušnou speciální oblast a zpracovat závěrečnou zprávu hodnotící dosažené výsledky.“ Teorie Metody mkt výzkumu Statistické analýzy Praxe Hypotézy Zákaznická zkušenost

Použité metody Dotazníkové šetření Analýza dat Vyhodnocení Převažují kvantitativní data, pro možnost statistického vyhodnocení jsou zahrnuta i kvalitativní data Otázky otevřené, polouzavřené, uzavřené, škálování Analýza dat Grafy Kontingeční tabulky Statistické testy Vyhodnocení Návrh opatření a doporučení s cílem zlepšení ekonomické situace hotelu a zaměření na CSI

Hypotézy H1:Zachování kuchyně je pro spokojenost hostů nutná. H2: Zákazníci, kteří využili akčních nabídek slevových portálů, by za plnou cenu nepřijeli. H3: Zákazníci volí ubytování v hotelu z důvodu okolí vhodného pro turistiku a odpočinek. H4: Zákazníci by využili nabídku balíčků služeb (wellness, jízda na koni…) H5: V zimním období nemají zákazníci o ubytování zájem, proto je vhodné hotel během zimy neprovozovat.

Doporučení Member get member Konec slev Polopenze Ochota platit ceníkové sazby 74 % zákazníků je ochotno přijet bez slevy 58 % zákazníků bylo ubytováno se slevou Tržba v případě slevového pobytu klesá o 53 % Member get member Doporučení byl 2. nejčastější důvod návštěvy Program je jednoduše realizovatelný a řiditelný Pozitivní dopad na zákaznickou zkušenost Polopenze Provoz restaurace je nutnost; 64 % hostů by bez ní hotel nenavštívilo 51 % hostů zájem o polopenzi Efektivní řízení zásob a směn

Shrnutí Cíl práce byl splněn Na základě vyhodnocení dotazníkového šetření byly v úvodu položené otázky a formulované hypotézy jednoznačně zodpovězeny Byla navržena opatření vedoucí ke snížení provozních nákladů, zvýšení tržeb a tím zlepšení ekonomické situace hotelu Navržená opatření se zároveň zaměřují na maximalizaci zákaznické spokojenosti a získání stálých a loajálních zákazníků