Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_08_Český jazyk

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OTA PAVEL. Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum:
Advertisements

Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název:
NÁZEV ŠKOLYěh BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTURozvoj čtení a.
Procvičování podstatných jmen. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_23_PRVOUKA.
Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 435 Autor: Jana Ležalová Název materiálu:VY_32_Inovace _31 _Abeceda 1.část Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_21_PRVOUKA.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Aleš Hladík Název: VY_32_INOVACE_6A_3_Vlastní a obecná jména Téma: 6A_ČJ7.roč.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název: VY_32_INOVACE_09_ČESKÝ JAZYK
Název: VY_12_INOVACE_ČJ_23   Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_04_Český jazyk
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_35_PRVOUKA
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_36_PRVOUKA
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_16_ Vánoce Téma: Vánoce
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název: VY_32_INOVACE_14_ČESKÝ JAZYK
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_19_PRVOUKA
Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název: VY_32_INOVACE_11_ČESKÝ JAZYK
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kluky, okr. Písek
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_31_PRVOUKA
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_28_PRVOUKA
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_05_Český jazyk
Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název: VY_32_INOVACE_14_ČESKÝ JAZYK
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_07_FYZIKA
_____________a _________________, _______________ z klobouku
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_15_ZEMĚPIS
VY_32_INOVACE_01_ČESKÝ JAZYK
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
VY_32_INOVACE_13_Vyvození písmene E
Autor: Mgr. Milena Hainišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_04_DĚJEPIS
Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název: VY_32_INOVACE_20_ČESKÝ JAZYK
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
Digitální učební materiál
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Autor: Mgr. Věra Voborníková Datum: Název: VY_52_INOVACE_05_VLASTIVĚDA
Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název: VY_32_INOVACE_15_ČESKÝ JAZYK
Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název: VY_32_INOVACE_10_ČESKÝ JAZYK
ŠABLONA III/2 Literární test 8. ročník Mgr
Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název: VY_32_INOVACE_06_ČESKÝ JAZYK
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_03_ZEMĚPIS
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
ŠABLONA III/2 Čtení s porozuměním
Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název: VY_32_INOVACE_12_ČESKÝ JAZYK
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_16_Český jazyk
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Autor: Mgr.Lenka Preisová
AUTOR: Blanka Petlánová NÁZEV: VY_32_INOVACE_Pr3_08_Určování času
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_08_ Český jazyk
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_10_Český jazyk
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
O Červené Karkulce Název : VY_32_inovace_10 - ČJ – O Červené Karkulce
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: 8.10.2012 Název: VY_32_INOVACE_08_Český jazyk Téma: Čtení s porozuměním- Bob a Bobek z klobouku Ročník: 1. Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2979

Bob a Bobek z klobouku – čtení s porozuměním

Bob a Bobek z klobouku Byl jednou jeden kouzelník a ten měl podivné jméno. Jmenoval se Pokuston. A zrovna tak podivně vypadal. Nevyžehlené kalhoty a na košili samý červený flíček. To proto, že stále jedl špagety s kečupem. Na víc neměl peníze. Pravda, kdybychom si ho prohlédli lépe, zjistili bychom, že má na kalhotách i pár mastných flíčků. Ty byly od grilovaného kuřete, které si koupil vždycky, když sehnal trošku víc peněz. To si sedl na schůdky své maringotky, dal si papírový tácek na kolena a hodoval. Pak si utřel ruce do kalhot a jel se svou maringotkou o kousek dál. Ale protože se mu častěji nedařilo, než dařilo, bylo těch špagetových flíčků na košili mnohem víc než na kalhotách těch mastných, kuřecích.

Odpověz na otázky. 1. Jak se jmenují králíci ? _____________________________________ 2. Kde králíci bydlí? 3. Jak se jmenuje kouzelník? 4. Proč jedl hlavně špagety s kečupem? 5.Kde měl kouzelník mastné flíčky?

Napiš, co všechno umí kouzelník vyčarovat. __________________ Znáš nějaké triky kouzelníků?

Doplň slova, která chybí. Pak si utřel _______do kalhot a jel se svou ___ __________o kousek dál. Ale protože se mu častěji___________, než_________bylo těch ____________flíčků na košili mnohem víc než na ___________těch mastných, kuřecích.

Zdroj: Vlastní tvorba. www.office.microsoft.com. Citace: JIRÁNEK, Vladimír; PACOVSKÝ, Jaroslav; ŠEBÁNEK, Jiří. Bob a Bobek, králíci z klobouku. Praha: Albatros, 2010, ISBN 97 88 00002194.

Anotace: Čtení s porozuměním. Žáci se naučí pracovat s textem, plnit dané úkoly.