Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Zuzana Kodýdková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Autor práce: Jana Svitáková, UČO: Vedoucí práce: Ing. Romana.
Autor bakalářské práce:Martin Šíma Vedoucí bakalářské práce:Ing. Marta Hortová Oponent bakalářské práce:Mgr. Hana Bartošová DAŇOVÉ A ODVODOVÉ ZATÍŽENÍ.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
DOTACE A TRANSFERY Z ÚČETNÍHO HLEDISKA A JEJICH VLIV NA HOSPODAŘENÍ
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Obhajoba bakalářské práce
Financování a účetnictví základních škol
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Pořízení a dodání zboží z pohledu DPH v rámci Evropské Unie
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Vysoká škola technická a ekonomická Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku Tuto šablonu lze použít jako počáteční soubor.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Účetní závěrka ve vybraném podniku
Transkript prezentace:

Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Ondřej Čurda, 13684 Vedoucí bakalářské práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph. D. Oponent bakalářské práce: Ing. Jakub Hořický

MOTIVACE A DŮVODY K ŘEŠENÍ DANÉHO PROBLÉMU Aktuálnost tématu Praxe ve vybraném podniku Osobní zájem o danou problematiku

CÍL PRÁCE Cílem bakalářské práce je analýza funkčnosti uplatňovaného vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku. Následné vyhodnocení problematických oblastí a návrh opatření na jejich eliminaci.

PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH, a. s. Sídlo: Dačice III, Strojírenská 160 Právní forma: Akciová společnost IČO: 48244716 Předmět činnosti: Obráběčství, výroba, instalace, opravy elektrických strojů.

VÝZKUMNÉ OTÁZKY Jaký komunikační nástroj se v dotázaných odděleních podniku využívá nejčastěji? Je komunikace v šetřených odděleních vhodně nastavená? Jaké jsou nejčastější uváděné problémy z hlediska kvalitativních kritérií? Dochází na pracovišti ke konfliktům? Jsou zaměstnanci dostatečně seznámeni se strategickými cíli podniku? Jsou řadoví zaměstnanci spokojeni s dílenskými poradami v podniku? Kde jsou největší problematické oblasti v rámci uplatňované vnitropodnikové komunikace?

POUŽITÉ METODY Odborná literatura Dotazníkové šetření Rozhovory se zaměstnanci Analýza podnikových dokumentů Vlastní pozorování

VÝZKUMNÁ OTÁZKA Č. 1 Jaký komunikační nástroj se v dotázaných odděleních podniku využívá nejčastěji? Osobní rozhovor a dílenské porady.

VÝZKUMNÁ OTÁZKA Č. 2 Je komunikace v šetřených odděleních vhodně nastavená? Ano.

VÝZKUMNÁ OTÁZKA Č. 3 Kde jsou největší problematické oblasti v rámci uplatňované vnitropodnikové komunikace? Nedostatečná informovanost zaměstnanců o strategických cílech podniku. Řadoví zaměstnanci jsou méně spokojení s frekvencí dílenských porad. Slabší hodnoty v rámci komunikace mezi odděleními.

VÝZKUMNÁ OTÁZKA Č. 3 Přivítal/a byste, kdyby Vám podnik poskytoval více informací o strategických cílech, plánech a změnách v podniku?

VÝZKUMNÁ OTÁZKA Č. 3 Jak často jsou organizovány porady ve Vašem oddělení?

VÝZKUMNÁ OTÁZKA Č. 3 Jak často jsou organizovány porady ve Vašem oddělení?

ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ Zodpovězení výzkumných otázek Stanovení návrhů na zlepšení problematických oblastí Naplnění cíle práce

OTÁZKY VEDOUCÍHO BP Bylo vedení firmy seznámeno s výsledky průzkumu a jaká byla jejich reakce? Zahrnuje Váš návrh interní směrnice z hlediska náplně dílenských porad i zmiňovanou diskuzi, nebo se jedná o další nástroj, který je navrhován? Pokud je zahrnut, je realizovatelný z hlediska časového rozpětí těchto operativních krátkých porad? Jaké další aspekty je potřebné zvažovat (zahrnout) při vyčíslení nákladů na školení mistrů?

OTÁZKY OPONENTA BP Podařilo se Vám získat zpětnou vazbu na výsledky BP od manažerů, kterých jste se dotazoval? Máte informaci od vedení, zda již některá Vaše doporučení implementovalo?

Děkuji Vám za pozornost.