VY_32_INOVACE_10_1_11.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
Advertisements

Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Konstrukce CNC strojů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu:
Tento projekt je spolufinancován z Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU OP vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prezentace fotografií Číslo DUM: III/2/VT/2/3/55 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
TŘENÍ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_18_29.
Technologie – Měřidla používaná ve strojírenství pro měření délek a úhlů.
VY_32_INOVACE_10_4_11.
VY_32_INOVACE_10_4_10.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Stavební výkresy CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_01
Správa fotografií v Adobe Lightroom I.
Název: PowerPoint DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_12
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Mgr. et Mgr. Pavel Římovský, Bc. Yvona Záhorovská
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
1. Význam a úkoly technického kreslení Technická dokumentace
Technologie – Měření a orýsování
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název: Pevné cykly Autor: Miloš Valík
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_06-01
Obrázky Ram Rom Nástupci ROM Počítačová pamět Obrázky Paměti Ram rom
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Výroba špalíku na broušení
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
VY_32_INOVACE_10_4_07.
VY_32_INOVACE_10_4_14.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Malování Grafický program MS Windows Mgr. Marie Kardová.
Přenos tepla Požár a jeho rozvoj.
Malování Grafický program MS Windows
VY_32_INOVACE_10_1_03.
VY_32_INOVACE_10_2_12.
Pravidla pro vytváření výkresové dokumentace sestav
OBSAHY ROVINNÝCH ÚTVARŮ
Výroba II.. Výroba II. Organizace výrobních pracovišť V jedné dílně jsou příbuzné stroje Výrobek prochází několika dílnami Technologické uspořádání.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Zoner Callisto – editor bitmap
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Správa fotografií v Adobe Lightroom II.
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-17
OBJEM JEHLANU VY_42_INOVACE_ 30_02.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_27-01
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
VY_32_INOVACE_10_1_05.
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Procenta v „autařské“ praxi
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Tolerování rozměru a geometrické tolerance
WORD Vkládání obrázků a klipartů
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Finanční gramotnost Tematický.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Soustružení Definice soustružení Schéma soustružení
Mezní kalibry Představují největší nebo nejmenší přípustné rozměry měřených těles a kromě rozměru umožňují někdy i kontrolu tvaru, například válcovitosti.
Délka kružnice, obvod kruhu
Badminton zajímavé ukázky
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Opotřebení pístu a válce
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_10_1_11

Kontrola přesnosti uložení, měření otvorů Dříve se výroba sdružených součástí prováděla pomocí pevných měřidel – normálních, dílenských kalibrů, které měly rozměry a tvar daného protikusu. Přesnost výroby a slícování byla závislá na citu a zkušenostech výrobce. To umožnilo zproduktivnění výroby, možnost oddělené výroby sdružených součástí, zlepšila se vyměnitelnost součástí.

Dílenské kalibry

Zpřesnění výroby – zavedení mezních kalibrů – rozměry kalibrů spočítané na základě mezních úchylek měřeného rozměru. Přesnost slícování je daná přesností kalibru. Měření otvorů: a) Mezní válečkové kalibry

Na kalibru: dobrá strana –do měřeného otvoru musí jít vložit zlehka, vlastní vahou, delší než zmetková z důvodu zmenšení opotřebení zmetková strana – do měřeného otvoru nejde vložit – neopotřebovává se, označená červeně U kalibrů nad 40 mm – dělená dobrá a zmetková strana.

b) ploché kalibry - pro otvory nad 100 mm c) mezní odpichy - pro otvory nad 250 mm

Tento výukový materiál je plně v souladu s Autorským zákonem (jsou zde dodržována všechna autorská práva). „Pokud není uvedeno jinak, autorem textů a obrázků je Ing. Miroslav Soukup“.