Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Advertisements

DPH Ekonomika podniku 2. ročník DPH - nepřímá univerzální daní, tvoří součást ceny výrobků a služeb - je vybírána postupně při každém prodeji (když lesník.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Publicita v hotelnictví.
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast:Nápojová gastronomie Název vyučovací oblasti: Výroba lihovin Ročník / obor studia:2. a 3.. ročník.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Podnik a podnikání Název vyučovací oblasti: Kapitálové OS – Společnost s ručením omezeným Ročník.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Styly řízení v hotelnictví Ročník / obor studia:IV.
Soukromá hotelová škola Bukaschool s. r. o. Most Kmochova 1823, Most DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Finanční gramotnost Tematický.
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast:Nápojová gastronomie Název vyučovací oblasti: Suroviny pro výrobu nealkoholických nápojů Ročník /
Soukromá hotelová škola Bukaschool s. r. o. Most Kmochova 1823, Most DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO52 Název.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Podnik a podnikání Název vyučovací oblasti:Kapitálové OS – Akciová společnost Ročník / obor studia:II.
EU_62_A_sada 1_11_M_Na poště_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Prezentace.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu:CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou nejvyšší.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_11.
1 Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Produkt (výrobek,
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Obchod, trh Základy hospodaření.
Provozovny společného stravování
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Mezinárodní hotelnictví
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Ekonomika– národní hospodářství
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Hodnocení efektivnosti řízení zásob
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Ing. Lenka Bombera Piskačová
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
VY_32_INOVACE_ Regulace
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Výnosy CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Ing. Veronika Dostálková MBA
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Cukrářské technologie – pevná těsta a linecké těsto třené
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.10
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Suroviny pro výrobu piva
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti:  Podpora prodeje hotelových služeb Ročník / obor studia: IV. ročník / Hotelnictví a turismus Vypracoval: Ing. Kovač Lukáš Škola: Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice (do 31.08.2012 – SŠHGS) Ověřeno : I. a II. pololetí šk. r. 2012/2013 DUM 576 Klíčová slova: Podpora prodeje, výstava, veletrh, místo prodeje, slevy, kupony. Anotace: Prezentace pro podporu výkladu učitele – téma – Podpora prodeje.

Podpora prodeje hotelových služeb

Podpora prodeje SOUHRN RÚZNÝCH NÁSTROJŮ, KTERÉ STIMULUJÍ USKUTEČNĚNÍ NÁKUPŮ. Prostředky prodeje jsou zaměřeny jak na zákazníky, tak na zprostředkující mezičlánky. Dosahujeme rychlé reakce , ale výsledek je krátkodobý, Vhodné, pokud chceme přivést zákazníka k určitému výrobku, možná i přímá komunikace ( ochutnávky, předvádění na místě prodeje).

Prostředky podpory prodeje soutěže, hry, loterie, akce na místě prodeje, veletrhy a obchodní výstavy, zábavné akce, vzorky, prémie a dary, kupony, rabaty, úvěry s nízkými úroky, slevy při vrácení staršího typu výrobku.

Podpora prodeje v hotelovém prostředí Prostředků podpory prodeje hotel využívá k posílení efektivnosti ostatních složek komunikačního mixu. Pro podporu prodeje organizují velké hotely prodejní oddělení, které vedou tzv. sales manažeři. Pro efektivní využití podpory prodeje je důležitá výměna informací mezi jednotlivými pracovníky a odděleními.

Podpora prodeje v hotelovém prostředí Mezi významné prostředky podpory prodeje v hotelovém prostředí patří: snížení cen vybraných služeb, využití voucherů a kuponů se slevou, poskytnutí určité složky produktu navíc, dvě přenocování za cenu jednoho, lahve vína při konzumaci za určitou sumu, apod. některé služby navíc, odvoz na letiště, uvítací koktejl, apod., zavedení systému klubových průkazů a karet, aj..

Kontrolní otázky: Co je podstatou podpory prodeje? Jaké prostředky využíváme v rámci podpory prodeje? Definujte využití podpory prodeje v hotelovém prostředí?

Použitá literatura KYNCLOVÁ, Jaroslava a Eva KARÁSKOVÁ. Marketing a management: pro střední a vyšší hotelové školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2009, 152 s. ISBN 978-80-7373-061-1. KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. přeprac. a rozš. vyd. Praha: Ekopress, 2006, 158 s. ISBN 80-869-2905-1.