[název projektu] Projekt v rámci certifikace Lean Six Sigma Green Belt

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Elektromagnetická slučitelnost. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
Advertisements

Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
1 st Class Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód.
Téma: Využití Accessu pro tvorbu evidence našeho podnikání Vypracovala: Jana Wasserbauerová.
Poměrní ukazatelé Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Kuchařka na práci s mnohočleny Matematika pro ZŠ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je David Salač. Dostupné z Metodického portálu.
Ekonomicko-matematické metody č. 11 Prof. RNDr. Jaroslav Ramík, CSc.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R12_ Měřítko TEMA: Matematika 7. ročník.
Inf Tabulkový procesor - funkce. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
PŘÍBĚHY ČINu. Vyhledáváme a zveřejňujeme příběhy inspirujících inovátorů = tj. dřívější soutěž na steroidech 12 příběhů x 4 kategorie = 48 příběhů /rok.
Plánovací část projektu Cíl projektu - vychází z řešení z prognostické části, - odpovídá na otázku, čeho má být dosaženo? - představuje slovní popis účelu.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Funkce Lineární funkce a její vlastnosti 2. Funkce − definice Funkce je předpis, který každému číslu z definičního oboru, který je podmnožinou množiny.
PROCENTA Vymezení pojmu procento, základ, počet procent.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Integrovaný inspekční plán Marcel Stigter Koncepční poradce DCMR
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Vlastní hodnocení školy Vítejte na dnešní přednášce RNDr. Jiří Kuhn,
Strategické plánování
Zkušenosti s implementací vybraných požadavků ISO 9001:2015
FINANČNÍ ŘÍZENÍ Z HLEDISKA ÚČETNÍ EVIDENCE
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
Lineární funkce - příklady
Seminář pro příjemce OPVK
Úloha bodového systému
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
Přehled a stav avizovaných systémových úprav
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Excel – tabulkový procesor
Jednotné principy klasifikace na GJKT
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Kompetenční modely Mgr. Andrea Drdáková.
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Tabulky – další možnosti
Název školy: Základní škola a mateřská škola Uhřice, okres Hodonín
Poměr v základním tvaru.
Six sigma – zkrácená verze
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Obchodní plán projektu
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
MATEMATIKA Druhá písemná práce a její analýza.
ČINNOST UNO OK V OBDOBÍ 2014+
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Základy účetnictví změny rozvahových položek
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ29 Excel – funkce Počet období.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ26 Excel – funkce Současná hodnota.
Projektové řízení výstavby podle PMBOK 2. Řízení rozsahu
Ústav znalectví a oceňování
MATEMATIKA První písemná práce a její analýza.
Poměr v základním tvaru.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Word Základy Wordu. Word Základy Wordu Ročník: 6 Předmět: Informační a komunikační technologie Učitel: Vojtěch Novotný Téma: Základy Wordu Ověřeno.
Informatika – Průměr a min-max
Lineární funkce a její vlastnosti
Seminář pro žadatele pro výzvu 082
Teorie chyb a vyrovnávací počet 2
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

[název projektu] Projekt v rámci certifikace Lean Six Sigma Green Belt Draft Projekt v rámci certifikace Lean Six Sigma Green Belt Jméno: Září / 2017 Intros Expecations Experience hobby

Definuj: Project Charter Deadline: Do 2.10.2017 Definuj: Project Charter Jméno projektu: Garant: Projektoý manažer Tým: Začátek - konec Popis projektu: (Základní popis projektu včetně důvodu proč projekt děláme a potenciální přínos. jakého procesu se to týká? Jak budeme benefitovat ze zlepšení procesu?) Projektové cíle (Čeho chceme dosáhnout – aktivity, příp. měřitelné výsledky) Projektové KPIs (Jaké měřitelné ukazatele budeme používat k tomu, že projekt bude fungovat? Určete 1 až 3. Včetně konkrétního způsobu, jak počítat, za jaké období a odkud vezmeme data) Očekávaný přínos (Pokud už můžete odhadnout přínos procesního zlepšení, zahrňte ho. Pokud nejste schopni dát číselné vyjádření zlepšení, popište měkké přínosy projektu) Je součástí projektu Které procesy budou mapovány, do jakého detailu půjdeme? Není součástí projektu Co nebudeme dělat Projektový plán Napište 3 – 5 milníků – datumů a co bude v daný den hotovo. Ideálně podle fází DMAIC. Projektová rizika Prosím vypište potenciální důvody, které mohou zabránit dosažení výsledků a přínosů. 9/2017 Lean Six Sigma Yellow Belt

Lean Six Sigma Yellow Belt Deadline: Do 2.10.2017 Měř: Plán sběru dat KPI Vzorec (Přesný způsob výpočtu) Jak budeme sbírat data? Jak KPI ovlivní zisk? Kdo bude měřit? Jak často? Za jaké období? Jak změříme baseline a výsledek po projektu? Kde bude měřeno? Tuto tabulku udělejte pro každé KPI 9/2017 Lean Six Sigma Yellow Belt

Lean Six Sigma Yellow Belt Měř: Současný stav KPI Vložte tabulku, graf nebo číslo 9/2017 Lean Six Sigma Yellow Belt

Analyzuj: Swimlane analýza procesu 9/2017 Lean Six Sigma Yellow Belt

Analyzuj: Value stream mapa nebo SIPOC mapa procesu Je třeba provést formou workshopu, nejen samostatné práce 9/2017 Lean Six Sigma Yellow Belt

Analyzuj: Analýza 8 druhů plýtvání 9/2017 Lean Six Sigma Yellow Belt

Zlepši: Ishikawa nebo Pareto analýza Je třeba provést formou workshopu, nejen samostatné práce 9/2017 Lean Six Sigma Yellow Belt

Zlepši: Hypotézy, jak by se mohl proces zlepšit 9/2017 Lean Six Sigma Yellow Belt

Kontroluj: Jak budeme měřit přínosy a udržíme výsledky? 9/2017 Lean Six Sigma Yellow Belt

Lean Six Sigma Yellow Belt Kontakt 9/2017 Lean Six Sigma Yellow Belt