Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Analýza makro a mikroprostředí
Analýza vlastního podniku
2.Marketingové prostředí
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Tržní prostředí.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
VYHODNOCENÍ EKONOMICKÉ VÝKONNOSTI STAVEBNÍ FIRMY
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán podniku
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zahraničně obchodní politika České republiky a Číny
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zásobování a účtování zásob ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Využití technologie RFID ve společnosti Nábytek Penta, s. r. o.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Autor práce: Michaela Janová
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša Slavíčková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. Milena Zimmermannová červen 2016

MOTIVACE A DŮVODY K ŘEŠENÍ DANÉHO PROBLÉMU Získání znalostí a zkušeností Osobní zájem o danou problematiku Přístup k informacím (spolupráce se zaměstnanci a vedením společnosti)

CÍL PRÁCE Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu ve společnosti Schneider Electric s. r. o. na Slovensku.

POUŽITÉ METODY SWOT analýza, PEST analýza, Porterův model pěti sil.

PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI Obchodní jméno: Schneider Electric Slovakia spol. s. r. o. Sídlo: Karadžičova 16 821 06 Bratislava Předmět podnikání: distribuce el. energie, průmyslná automatizace a řízení, instalační systémy, zálohování el. energie a chlazení Počet zaměstnanců: 100 Webové stránky: www.schneider-electric.com

SWOT ANALÝZA Silné stránky Příležitosti Kvalitní výrobky s garancí bezpečnosti Možnost vstupu na nové trhy EU Dobré jméno společnosti s dlouholetou tradicí Spolupráce s jinými subjekty Obchodní značka, která je zárukou kvality Nový výrobek (technologie) Úzké a trvalé vztahy se zákazníky a partneři Rozšíření výroby   Slabé stránky Hrozby Vyšší cena některých produktů oproti konkurenci Náhlý úpadek firem v regionu Zákazníci Stávající konkurence Nedostatek kvalifikované pracovní síly Ekonomická krize Distributoři, systémoví integrátoři, výrobci rozvaděčů, projektanti Korupce v ekonomice

VYHODNOCENÍ SWOT - útočná pozice - útočná pozice - využití silných stránek - dominanta ve své lokalitě - snížení cen – přilákání nových zákazníků

PEST ANALÝZA Politické faktory – životní prostředí Ekonomické faktory – inflace, nezaměstnanost Sociální faktory – úroveň vzdělání, životní styl Technologické faktory – nové výrobky

VYHODNOCENÍ PEST ANALÝZY

PORTEROVA ANALÝZA Konkurence – Legrand, Werma, Siemens, Patlite Dodavatelé – Sarel, Merten, Ceelog, Pelco, APC Odběratelé – Hagard Hal. s. r. o., Verex Elto s. r. o., PPA Energo s. r. o., Emerson Network Power s. r. o., I – center s. r. o. Substituty - nahrazení výrobku vlastním výrobkem

NÁVRHY OPATŘENÍ rozšíření sortimentu výrobků a zdokonalování dosavadních produktů informovanost pomocí webových stránek služby „šité na míru“ – individuální přístup k zákazníkům

ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ Analýzy vnitřního prostředí Analýzy vnějšího všeobecného okolí realizované pomocí PEST analýzy Vnitřní odvětvové okolí uskutečněné pomocí Porterovy analýzy pěti sil Cíl práce byl splněn.

DOPLŇUJÍCÍ DOTAZY Vedoucí práce: Jak dalece souvisí použití marketingových nástrojů s makroekonomickým prostředím v každé zemi. Vysvětlete nejvýznamnější odlišnosti obou trhů. Oponent práce: Vidíte snižování nákladů ve firmě pouze formou snižování počtu administrativy?

DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST