Strategie vyplývající ze SWOT analýzy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Příprava střednědobých strategických plánů škol
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Marketingové strategické plánování v podnicích služeb
RFID historie a budoucí vývoj Jaroslav Bartoň Vedoucí práce: RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Systémové pojetí manažerské práce
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
PRIORITY A CÍLE DOKUMENTU REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE ZLÍNSKÉHO KRAJE MVDr. Stanislav Mišák náměstek hejtmana Zlínského kraje.
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Lekce 2 Ustanovení firmy. Obsah hodiny  Rozcvička – brainstorming (8)  Ustanovení imaginární firmy (20)  Název  Cíl  SWOT analýza firemního prostředí.
Ostrava | Projekt Energeticky nezávislý kraj analýza silných a slabých stránek.
NOVÉ TRENDY V BANKOVNICTVÍ NEW TRENDS IN BANKING SECTOR Ing
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Vybrané metody analýzy
METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. Návrh projektu Ing. Pavel Růžička Kurz Manažer udržitelné spotřeby a výroby v rámci projektu.
Techniky projektového řízení
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Komplexní analýzy.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Strategický management
Strategické marketingové plánování. umožňuje přesnější formulování cílů, možnosti firmy zohledňuje měnící se marketingové příležitosti vede k lepší koordinaci.
Strategické plánování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji Konference IDEON Pardubice Podpora poskytování DV v PK.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
Lenka Zahradníčková
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Strategický management
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Měkké systémy.
Strategický management
SWOT analýza David Kobza. Co analyzujeme S trenghts – silné stránky W eaknesses – slabé stránky O pportunities – příležitosti T hreats – hrozby  vnitřní.
Metodologie měkkých systémů
Tržní prostředí.
Strategické marketingové plánování
ENS238 Zakládání firmy cvičení.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Plánování přednáška první. Plánování na Gemini Jak využít plánování v oddíle? Prakticky si plánování vyzkoušet. 2.
Model struktury strategického managementu
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Bezpečnostní systém na trackování osob
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Strategie.
Podklady pro zpracování semestrální práce
SWOT analýza ZDV Krchleby, a. s.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název akce, místo, datum.
Marketing neziskových organizací
Lokální strategie rozvoje základního vzdělávání ORP Otrokovice
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Ekonomika malých a středních podniků
SILNÉ STRÁNKY SLABINY PŘÍLEŽITOSTI NEBEZPEČÍ SWOT - ANALÝZA
Plánování Marketingový plán.
Prostředí.
„Take a Breath! – Adaptation Actions to reduce adverse health impacts of air pollution“ „Nadechni se! – Aktivity směřující ke zmírnění zdravotních dopadů.
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Vítejte na marketingu.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Metodologie měkkých systémů
Metodologie měkkých systémů
Manažerské metody hodnocení Jana Soukopová
ANAlýza konkurence co je pro nás důležité.
Autoevaluácia školy využitím SWOT-analýzy
DALŠÍ KROKY V OBLASTI RACIONALIZACE SÍTĚ ŠKOL
Transkript prezentace:

Strategie vyplývající ze SWOT analýzy

Strategie vyplývající ze SWOT analýzy SO ST WO WT

SWOT analýza poskytuje informace o prostředí firmy potřebné pro strategické plánování Na základě výsledků SWOT analýzy firma zvolí nejvhodnější strategii

Strategie SO S – silné stránky (Strengths) O – příležitosti (Opportunities) Využít silné stránky pro získání konkurenční výhody

Strategie ST S – silné stránky (Strengths) T – hrozby (Threats) Využít silné stránky ke zmírnění nebo odstranění hrozeb

Strategie WO W – slabé stránky (Weaknesses) O – příležitosti (Opportunities) Překonat slabé stránky využitím příležitosti

Strategie WT W – slabé stránky (Weaknesses) T – hrozby (Threats) Zmírnit nebo odstranit hrozby, které působí na naše slabé stránky