Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh Autor bakalářské práce: Kateřina Kloidová (učo:12730) Vedoucí bakalářské práce: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Julie Tužová České Budějovice, červen 2016
Struktura prezentace Motivace a důvody k řešení daného problému Cíl bakalářské práce Výzkumné otázky Použité metody Získané výsledky Návrhy opatření Závěrečné shrnutí Dotazy
Motivace a důvody k řešení daného problému Rodinný podnik, ve kterém pracuji Aktuální problém podniku Využití a prohloubení odborných znalostí Osobní zájem o daný obor a téma
Cíl bakalářské práce Analýza jednotlivých nástrojů komunikačního mixu pro nové výrobky při jejich zavádění na trh.
Výzkumné otázky Výzkumná otázka č. 1: Zavedením a propagací nových výrobků se zvýšily měsíční zisky firmy v období od září 2015 do únoru 2016 min. o 5%. Výzkumná otázka č. 2: Více, než 40% zákazníků je s využíváním marketingové propagace nových výrobků firmy Kloida spokojeno. Výzkumná otázka č. 3: Restaurace znají čerstvé zeleninové směsi především z rádia.
Použité metody Pozorování Dotazníkové šetření Osobní rozhovor Analýza dokumentů Vertikální analýza
Získané výsledky Výzkumná otázka č Získané výsledky Výzkumná otázka č. 1: Zavedením a propagací nových výrobků se zvýšily měsíční zisky firmy v období od září 2015 do února 2016 min. o 5%.
Výzkumná otázka č. 2: Více, než 40% zákazníků je s využíváním marketingové propagace spokojeno.
Výzkumná otázka č. 3: Restaurace znají čerstvé zeleninové směsi především z rádia.
Návrhy opatření Kurz pro obchodní prodejce Zrušení investic do reklamy v rádiu Vytvoření webových stránek a stránek na sociální síti Facebook Vytvoření loga firmy Vytvoření reklamních polepů na firemní vozy
Závěrečné shrnutí Propagace firmy je zdařilá, ale nevyvážená Stanovení návrhů opatření Předání stanovených návrhů opatření majiteli firmy Cíl bakalářské práce splněn
Dotazy Myslíte si, že je forma reklamních polepů na firemní vozy pro firmu vhodná? Ptala jste se zákazníků na účinnost reklamy, která byla inzerována v rádiu?
Děkuji Vám za Vaši pozornost