Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
D OPADY ÚČETNÍ REFORMY VEŘEJNÝCH FINANCÍ V KONKRÉTNÍCH PODMÍNKÁCH VYBRANÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vývoj předpisů týkajících se majetku podniku a změny účtování majetku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Pořízení a dodání zboží z pohledu DPH v rámci Evropské Unie
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Autor práce: Michaela Janová
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh Autor bakalářské práce: Kateřina Kloidová (učo:12730) Vedoucí bakalářské práce: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Julie Tužová České Budějovice, červen 2016

Struktura prezentace Motivace a důvody k řešení daného problému Cíl bakalářské práce Výzkumné otázky Použité metody Získané výsledky Návrhy opatření Závěrečné shrnutí Dotazy

Motivace a důvody k řešení daného problému Rodinný podnik, ve kterém pracuji Aktuální problém podniku Využití a prohloubení odborných znalostí Osobní zájem o daný obor a téma

Cíl bakalářské práce Analýza jednotlivých nástrojů komunikačního mixu pro nové výrobky při jejich zavádění na trh.

Výzkumné otázky Výzkumná otázka č. 1: Zavedením a propagací nových výrobků se zvýšily měsíční zisky firmy v období od září 2015 do únoru 2016 min. o 5%. Výzkumná otázka č. 2: Více, než 40% zákazníků je s využíváním marketingové propagace nových výrobků firmy Kloida spokojeno. Výzkumná otázka č. 3: Restaurace znají čerstvé zeleninové směsi především z rádia.

Použité metody Pozorování Dotazníkové šetření Osobní rozhovor Analýza dokumentů Vertikální analýza

Získané výsledky Výzkumná otázka č Získané výsledky Výzkumná otázka č. 1: Zavedením a propagací nových výrobků se zvýšily měsíční zisky firmy v období od září 2015 do února 2016 min. o 5%.

Výzkumná otázka č. 2: Více, než 40% zákazníků je s využíváním marketingové propagace spokojeno.

Výzkumná otázka č. 3: Restaurace znají čerstvé zeleninové směsi především z rádia.

Návrhy opatření Kurz pro obchodní prodejce Zrušení investic do reklamy v rádiu Vytvoření webových stránek a stránek na sociální síti Facebook Vytvoření loga firmy Vytvoření reklamních polepů na firemní vozy

Závěrečné shrnutí Propagace firmy je zdařilá, ale nevyvážená Stanovení návrhů opatření Předání stanovených návrhů opatření majiteli firmy Cíl bakalářské práce splněn

Dotazy Myslíte si, že je forma reklamních polepů na firemní vozy pro firmu vhodná? Ptala jste se zákazníků na účinnost reklamy, která byla inzerována v rádiu?

Děkuji Vám za Vaši pozornost