Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Kateřina Krčmářová České vysoké učení technické v Praze – Masarykův ústav vyšších studí „Specifická forma.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Advertisements

„Slaďování rodinného a pracovního života v ICT průmyslu“ - představení projektu Barbora Slavíčková.
Průzkum stavu projektového řízení v organizacích a státní správě Odpovědný řešitel Doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D. Katedra informatiky EF TUL.
Personální informační systém
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
Podnikání na Internetu e-learning letní semestr 2005 Jana Holá X.
Digitální komunikace jako nástroj zvyšování kvality
Analýza vlastního podniku
Jak mohou PR agentury pomoci MSP a lze jejich přínos změřit?
Zám ě r diplomové práce Aplikace metody benchmarkingu v podnikovém prostředí Petr Ondrejka.
Projekt diplomové práce
Projekt diplomové práce.  Vedoucí práce:  prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.  Autor práce  Jakub Zatloukal (UČO )
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Personální plán pro podnikatelský plán
AUDIT ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ V MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNICÍCH Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business.
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE PRO MANAGEMENT BEZPEČNOSTNÍCH SLUŽEB TÉMA 1. ÚVOD DO STUDIA PSYCHOLOGIE A MANAGEMENTU VRATISLAV POKORNÝ Operační program Vzdělávání.
Setkání zaměstnanců Studijní blok – 2. část Soňa Vávrová.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Analýza pracovního výkonu zaměstnanců
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Problémy personálního rozvoje a zaměstnávání žen
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
SWOT analýza ZDV Krchleby, a. s.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Psychosociální aspekty práce na směny
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a. s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Získávání zaměstnanců se zaměřením na online marketing
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
České Budějovice, červen 2016
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
RESOLVE - Sustainable mobility and the transition to a low-carbon retailing economy“ Aleš Trnka Project manager 1 st of August, 2017.
Diversity management organizace Masarykův ústav vyšších studií Autor: Eliška Jelínková 2016/2017 Vedoucí práce: Ing. Martin Šikýř Ph.D. Oddělení manažerských.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Abstrakt Abstract Cíl práce Testované hypotézy Bibliografie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Efektivita podnikového vzdělávání ve firmě Zaplo Finance, s.r.o.
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE MASARYKŮV ÚSTAV VYŠŠÍCH STUDIÍ
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Metodický postup práce
Transkript prezentace:

Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Kateřina Krčmářová České vysoké učení technické v Praze – Masarykův ústav vyšších studí „Specifická forma sociální komunikace prováděna uvnitř firmy. Ovlivňuje, jak vztahy mezi lidmi v organizaci, tak vztah mezi firmou a okolím“ Abstrakt Hodnota interní komunikace Bakalářská práce analyzuje vnitropodnikovou komunikaci ve společnosti X. Díky datům získaných z dotazníku byl zjištěn aktuální stav vnitropodnikové komunikace ve společnosti. Cílem bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit vnitropodnikovou komunikaci ve vybrané společnosti a určit její silné a slabé stránky. Přínosem je návrh efektivního řešení vnitropodnikové komunikace, které povede ke zlepšení stávající situace. „Funguje-li systém vnitropodnikové komunikace jsou pracovníci firmy dobře informačně a motivačně propojeni. Každý pracovník má pro svoji práci dostatek informací, je k práci povzbuzován, ví, co se od něho očekávat, je ochoten s ostatními táhnout za jeden provaz a to proto, že se to ve firmě vysoce oceňuje.“ (HLOUŠKOVÁ, 1998) Abstract The bachelor thesis analyzes the internal communication in company X. The data obtained from the questionnaire revealed the current state of internal communication in the company. The aim of the bachelor thesis is to analyze and evaluatethe internal communication in the selected company and to identify its strengths and weaknesses. The benefit is the design of an effective solution for in-house communication that will improve the current situation. Literatura 1. BOUWMAN, H. Information and communication technology in organization. Thousand Oaks: Sage Publications, 2005. 2. DEVITO, J. A. Základy mezilidské komunikace: 6. vydání. Praha: Grada Publishing, 2008. 3. JANDA, P. Vnitrofiremní komunikace: nástroje pro úspěšné fungování firmy. Praha: Grada Publishing, 2004. 4. MIKULÁŠTÍK, M. Komunikační dovednosti v praxi. Praha: Grada Publishing, 2007.