Co je algoritmizace kromě programování?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vytvořila:Monika Hradilová. NA ÚVOD… NA ÚVOD… Přátelství a internet…Tohle téma je hodně otevřené. Na celém světě existují milióny sociálních stránek.
Advertisements

:-) Asymptotická složitost algoritmů Autor: Antonín DANĚK Semestrální projekt 1 – Y14TED.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Pavla Katzová tajemnice Sdružení soukromých škol Čech, Moravy a Slezska.
Pohled tisku, názory veřejnosti a vězeňské populace na sankční politiku v ČR Institut pro kriminologii a sociální prevenci Praha Republikový výbor pro.
Setkání partnerů projektu Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Dne 23.září 2013 Ústí nad Labem.
… proč mi moji přátelé stále posílají vtipy, prezentace, zajímavosti, ale bez připsání nějakého slova ??? Tak tady je odpověď. … proč mi moji přátelé.
Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Benchmarking sociálních služeb Mgr. Marián Svoboda AUGUR Consulting s.r.o.
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY NA ŠKOLNÍ ROK 2016/2017.
Data o nákupech, úhradách a vykázané péči JUDr. Ondřej Dostál, Ph.D., LL.M. Platforma zdravotních pojištěnců.
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Ambasadoři přírodovědných a technických oborů Numerické metody Martin Hasal.
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_18 Informatika - MS Excel – Typy grafů Autor: Pavlína.
Proces rozhodování kupujícího Fáze procesu rozhodování 1. poznání problému 2. hledání informací 3. zhodnocení alternativ 4. rozhodnutí o nákupu 5. vyhodnocení.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Seminář o stavebním spoření
Jak předcházet chybám na stavbách z pohledu projektanta.
Miroslav Kovář Čeněk Škarda
Přijímací řízení pro rok 2008/9
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_17 Výkon Šablona číslo: IX Sada číslo: I
Rozvíjení systémů a aternativní systémy Ing. Pavel Jirman.
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Rozhodování 1.
Elektronické součástky a obvody
MODELY TEORIE GRAFŮ.
Algoritmizace - opakování
Algoritmizace - opakování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Obvody a obsahy rovinných obrazců 3.
Operační výzkum Lineární programování – cvičení
Makroekonomie E 7 - otázky.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
MINIMATURITY
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_12_INOVACE_19_Mezilidské vztahy TÉMA: Všude.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Uhřice, okres Hodonín
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu: CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou.
MATEMATIKA Čísla přirozená – základní početní operace.
Pseudosekce: P-T fázový diagram v jednoduchém systému Al2SiO5 s demonstrací postupu při tvorbě pseudosekce.
Mgr. et Mgr. Veronika Víchová Mgr. Hana Navrátilová
Vnímání, poznávací schopnosti
Vítejte na dnešním workshopu
Digitální učební materiál
Programování (14PRG) 1. cvičení.
CIRKUS orientace.
SIGNÁLY A LINEÁRNÍ SYSTÉMY
Slovní úlohy o pohybu Pohyby stejným směrem..
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Digitální gramotnost Informatické myšlení
3. přednáška Laplaceova transformace
Jiří Vyskočil, Marko Genyg-Berezovskyj 2010
Způsoby uložení grafické informace
Teorie chyb a vyrovnávací počet 1
Lineární regrese.
Algoritmizace a datové struktury (14ASD)
Přijímací řízení pro školní rok 2018/2019.
Revize BREF STS Zkušenosti provozovatele Jiří Podlipný PSU
Estetika pracovního prostředí 4. S
10 pravidel, jak řídit správně e-shop
Dřevěná káča Bc. Lenka Sokolová.
Přijímací řízení pro školní rok 2019/2020.
Matematika – 7.ročník Mnohočleny VY_32_INOVACE_
Rastrové formáty.
Seminář o stavebním spoření
Algoritmizace a datové struktury (14ASD)
Transkript prezentace:

Co je algoritmizace kromě programování? Dan Lessner facebook.com/groups/UcimeInformatiku

Algoritmizace Programování

Informatické myšlení Algoritmizace Programování

Informatické myšlení Algoritmizace Programování

Informatické myšlení Algoritmizace Programování

Programování Napsat program

Programování Vymyslet a zformulovat řešení Napsat program

Programování Vymyslet a zformulovat (různá) řešení Napsat program

Programování Vymyslet a zformulovat (různá) řešení Napsat program Otestovat, odladit program

Programování Vymyslet a zformulovat (různá) řešení Vylepšovat řešení Vybrat nejvhodnější řešení Napsat program Otestovat, odladit program

Programování Rozpoznat problém Analyzovat problém Zformulovat zadání Vymyslet a zformulovat (různá) řešení Vylepšovat řešení Vybrat nejvhodnější řešení Napsat program Otestovat, odladit program Vyhodnotit řešení

Programování Analyzovat problém: Jde to vůbec řešit? Jak to modelovat?

Programování Vymyslet a zformulovat (různá) řešení I svými slovy

Algoritmus Pracovní postup, který je: Rezultativní Konečný Jednoduše (elementárně) popsaný Jednoznačný (determinovaný) Jsme rádi, když je také Správný Úsporný Hromadný

Co nás na algoritmech zajímá? Jak je vymyslet a dobře popsat Jak je zkontrolovat, opravit Jak vybrat ten vhodnější Jak ho vylepšit Kdy algoritmus (ne)použít

Workshop Informace Co si myslím za zvíře? Kódování Jak vylepšit morseovku? Modelování Grafy a stavové prostory Paralelní počítání – skupina B Kolik nás tady je? Vyhodnocování algoritmů – skupina A Společní přátelé, příliš pomalé postupy

Kolik nás je? Co k tomu potřebujeme? Jak dlouho nám trvá to zjistit? A nešlo by to rychleji?

Hodnocení algoritmů VŠ:

Bonbóny za základní operace Hodnocení algoritmů ZŠ: Bonbóny za základní operace

Které algoritmy jsou kdy dobré?

Společní přátelé

Společní přátelé

Společní přátelé V čem je který program lepší a proč? Miskoncepty: délka kódu, počet proměnných Šlo by to vypočítat? Šlo by programy nějak vylepšit? https://repl.it/Ibtq/0

Porovnání hledání společných přátel https://www.desmos.com/calculator/hbi6edbdug

Porovnání hledání společných přátel

Dan Lessner facebook.com/groups/UcimeInformatiku Děkuji za pozornost Dan Lessner facebook.com/groups/UcimeInformatiku