VY_32_INOVACE_Sikorová_ Systém komplexní mechanizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kompletace Ivan Gros
Advertisements

Stroje pro manipulaci s materiály
Autor:Ing. Rudolf Drahokoupil Předmět/vzdělávací oblast:Montáže a opravy Tematická oblast:Montáže Téma:Montážní pracoviště Ročník:2. Datum vytvoření:leden.
Karel Schreiner obchodní provoz 3.ročník prodavač
Tato prezentace byla vytvořena
Velkoobchodní sklady se spotřebním zbožím
Manipulace Ivan Gros
Dopravníky bez tažného elementu impulsní dopravníky
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Velkoobchodní operace
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Autor:Ing. Rudolf Drahokoupil Předmět/vzdělávací oblast:Montáže a opravy Tematická oblast:Montáže Téma:Organizace střediska montáže Ročník:2. Datum vytvoření:leden.
DOPRAVNÍ ZAŘÍZENÍ ..
Střední odborná škola Otrokovice
Automobily – koncepce, karoserie
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456
Pneumatická doprava Nejčastěji se používá pro dopravu sypkých materiálů U výroby oplatek Výhodou je, že se mouka současně provzdušňuje Podtlaková doprava.
Elektronické zesilovače VY_32_INOVACE_rypkova_ Nastavení a stabilizace pracovního bodu Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU.
ZÁKLADNÍ POJMY VE SKLADOVÉM HOSPODÁŘSTVÍ
BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI VE SKLADECH.
REGÁLY SKLADOVÉ REGÁLY JSOU SKLADOVACÍM ZAŘÍZENÍM PRO VÍCEVRSTVÉ SKLADOVÁNÍ MATERIÁLU, ZBOŽÍ UMOŽŇUJÍ ODEBÍRAT MATERIÁL, ZBOŽÍ Z KTERÉKOLI VRSTVY.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 21 AnotaceDruhy,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada: 10 Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_1PP_OPR_08.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada: 10 Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_1PP_OPR_03.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIDIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 21 AnotaceDruhy,
Pracovní doba a doba odpočinku, provozní doba
Základní pojmy v automatizační technice
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Autor: Ing. Sikorová Renata
Autor: Ing. Sikorová Renata
Charakteristika a význam obchodního provozu, činitelé OP.
Obchod a význam obchodu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_23-05
VY_32_INOVACE_Sikorova_
Elektrické točivé stroje
PŘÍDAVNÁ ZAŘÍZENÍ VZ VOZÍKŮ
VY_32_INOVACE_Sikorová_ VO operace – skladování, expedice
SORTIMENT SPOTŘEBNÍHO ZBOŽÍ
VY_32_INOVACE_Sikorová_ Ostatní evidence
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace Určen pro: 3-4. ročník oboru strojírenství.
VY_32_INOVACE_Sikorová_ Inventarizace
Autor: Ing. Sikorová Renata
VY_32_INOVACE_Sikorová_ VO členění podle forem činnosti
Regulátory v automatizaci
VY_32_INOVACE_Sikorová Prodej zboží – vlastní prodej zboží
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Regulátory v automatizaci
Velkoobchod Autor: Ing. Sikorová Renata VY_32_INOVACE_Sikorová_
Autor: Ing. Sikorová Renata
Ing. Lenka Bombera Piskačová
VY_32_INOVACE_Sikorová_ Evidence peněžních prostředků a obalů
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
VY_32_INOVACE_Sikorová_
Chladící a mrazící zařízení, zařízení pro měření množství zboží
Autor: Ing. Sikorová Renata
Hygienické zásady v prodejnách, osobní hygiena
Vnitřní úprava a prostorové členění prodejny
VY_32_INOVACE_Sikorová_
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_Sikorová_ 09-3-07-Systém komplexní mechanizace Velkoobchod VY_32_INOVACE_Sikorová_ 09-3-07-Systém komplexní mechanizace Autor: Ing. Sikorová Renata Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám - OP VK 1.5. CZ.1.07/1.5.00/34.0195 – Individualizace a inovace výuky

Anotace Žáci se seznámí s: charakteristikou komplexní mechanizací; popisem systému dopravníků a dopravníkových tratí; popisem systému paletizačních vidlicových vozíků; popisem systému mechanických regálů; popisem regálových zakladačů.

Systémy komplexní mechanizace Představují ucelený soubor mechanizačních prostředků jednotně pro celý sklad nebo jeho součást s maximálním vyloučením ruční práce.

Systém dopravníků a dopravníkových tratí dopravníky mohou být pásové, válečkové, používají se na horizontální přepravu sypkého zboží nebo zboží v přepravních prostředcích; dopravníkové tratě mohou být vozíkové, podvěsné dopravníkové tratě, válečkové a řetězové dopravníkové tratě; výhodou je plynulost provozu, výhodný je pro řízení počítačem, vhodný pro úzké prostory; nevýhodou jsou vysoké pořizovací náklady, nelze použít ve výškách nad 3m.

Systém paletizačních vidlicových vozíků vozíky mohou být motorové a bezmotorové, nízkozdvižné a vysokozdvižné; mají uplatnění při všech velkoobchodních operacích, mohou se pohybovat v prostoru celého skladu.

Systém mechanizačních regálů Vytváří ucelený systém kombinace regálů s vysokozdvižnými vozíky a regálovými zakládači. regály spádové – zboží se na jedné straně ukládá, z druhé se odebírá, obsluhu lze řídit automaticky; otočné regály – poháněné jsou elektromotorem, používají se u koberců; odsuvné regály – pojíždí na podvozcích, při odsunutí vzniká ulička pro vysokozdvižný vozík, hospodárné využití prostoru skladu;

Systém regálových zakladačů Zajišťuje obsluhu výškových regálů i v úzkých uličkách; zakladače pojíždějí v uličkách po kolejnicích umístěných v podlaze nebo po konstrukci zachycené v regálové konstrukci; vhodné pro zakládání palet.

Kontrolní otázky Charakterizujte systémy komplexní mechanizace. Popište systémy dopravníků a dopravníkových tratí. Charakterizujte paletizační vidlicové vozíky. Popište systém mechanizačních regálů. Popište fungování regálových zakladačů.

POUŽITÁ LITERATURA KAPLOVÁ, Františka. Obchodní provoz pro střední odborná učiliště: obor prodavač. 1. vyd. Olomouc: Nakladatelství Olomouc, 2001, 147 s. ISBN 80-718-2131-4.