PRODUKTY SS16.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

Nová doba a ekonomika £ Jaký ekonomický systém je typický pro středověk? £ Proč už nyní nestačí? £ V čem se doba změnila? £ Nová doba si žádá nová řešení,
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Jana Kadlecová Název materiálu: VY_32_INOVACE_9_CLOVEK_A_PRAVO_08.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
EU_62_A_sada 1_11_M_Na poště_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Prezentace.
Ing. Veronika Dostálková MBA TRŽNÍ MECHANISMUS Podnik a podnikání 3. ročník Srpen 2012.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Bc. Klára Loudová Název materiálu:
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Hospodářský proces Hospodářský proces. Hospodářský proces Hospodářský proces rozdělujeme na následující fáze: a) výroba b) rozdělování a přerozdělování.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 37 AnotaceRegulátory.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Měření výkonu ekonomiky 2. seminář – TNH 2
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
2 Marketingové koncepce
Obchod, trh Základy hospodaření.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Zdeňka Bitterová Název materiálu:
Širokoúhlá prezentace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Marketing 6 Nástroje propagace.
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Psychologie reklama.
PŘÍJMY – NEROVNOST, DISKRIMINACE, CHUDOBA
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Cena (druhy, změny) Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu.
Ekonomika– národní hospodářství
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Hodnocení efektivnosti řízení zásob
Technické prostředky v požární ochraně
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Rešerše.
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Správa fotografií v Adobe Lightroom II.
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Tkaniny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Regulátory spojité VY_32_INOVACE_37_755
Ing. Veronika Dostálková MBA
Majetek podniku - Aktiva
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Obec Pstruží pro občany
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
TRŽNÍ EKONOMIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zuzana Sýbková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
KATALOG ZBOŽÍ zpracování.
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Prodeji produktu nebo služby
Firemní brožura Tohle je skvělé místo pro cíle společnosti.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Vítáme vás! Název společnosti.
Informatika – Základní operace s buňkami
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Fungování tržního mechanismu - neviditelná ruka trhu
Transkript prezentace:

PRODUKTY SS16

OBECNÉ INFO

KOLEKCE DIAMOND G – NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY JAK POZNÁM NA OBCHODĚ CO JE Z KOLEKCE DIAMOND G? PODLE TYPU VISAČEK – PŘIROZENÝ VZHLED PODLE NÁZVU NA VISAČKÁCH A V ESU – NÁZEV MÁ NA ZAČÁTKU PÍSMENO G. PODLE TEXTILNÍCH NÁŠIVEK – LOGO DIAMOND G PROČ JSOU PRODUKTY DIAMOND G PŘEVÁŽNĚTAK DRAHÉ? TKANINY JSOU ZPRAVIDLA ITALSKÉ A ODĚVY JSOU ZPRAVIDLA ŠITÉ V PORTUGALSKU, COŽ SE ZPRAVIDLA  ODRÁŽÍ I NA CENĚ LUXUSNÍ DETAILY: PRAVÉ PERLEŤOVÉ KNOFLÍKY KONTRÉTNĚJI JSOU PRODUKTY ROZEBRÁNY NA SLIDECH V JEDNOTLIVÝCH SEKCÍ JACKETS, BLAZERS,… PROČ JSOU STŘIHY DIAMOND G TAK ÚZKÉ A MALÉ ? PROTOŽE JE TO V MÓDĚ A IN  KONEČNĚ MÁME VELIKOSTI PRO DROBNÉ ZÁKAZNÍKY

DIAMOND G – PROGRAM THE GOOD TRAVELER PROGRAM, JEHOŽ PRODUKTY JSOU PRO ZÁKAZNÍKY, KTEŘÍ JSOU NEUSTÁLE NA PRACOVNÍCH CESTÁCH A MUSÍ NONSTOP VYPADAT JAKO ZE ŠKATULKY  PRODUKTY MAJÍ NA SOBĚ ZPRAVIDLA TEXTILNÍ VISAČKY S OZNAČENÍM PROGRAMU NEBO MAJÍ OZNAČENÍ V NÁZVU GOOD TRAVELER NABÍZÍ PRODUKTY, KTERÉ SE NEMAČKAJÍ – VLNA NEBO BAVLNA SE ZÁVĚREČNOU ÚPRAVOU EASY CARE . NICMÉNĚ…TATO ŘADA JE NOVÁ, NEOZKOUŠENÁ, TUDÍŽ JE POTŘEBA PŘI ZÁVOZU ZBOŽÍ NOVÉ ARTIKLY VYZKOUŠET, ZDA TOMU TAK SKUTEČNĚ JE 

PROČ SI KOUPIT PRODUKT GANTU? KVALITA – naše zboží vydrží x let, proto máme x let stálé zákazníky 2. PŘÍRODNÍ MATERIÁLY A LUXUSNÍ PŘÍRODNÍ MATERIÁLY- kašmír, hedvábí, kůže,.. 3. UNIVERSÁLNOST A NADČASOVOST – GANT produkty nevyjdou z módy a hodí se ke všemu 4. VERMONT CLUB – 50% SLEVA NA BARBOUR, LA MARTINA 5. NADSTANDARDNÍ ZÁKAZNICKÉ SLUŽBY – bezplatná rezervace zboží, bezplatné krejčovské úpravy ( Vermont Club) 6. MIMOŘÁDNÉ PROSTŘEDÍ – útulné domácí prostředí, velké kabinky, voda, káva, čaj, výborný zákaznický servis

CO MUSÍM U PRODUKTU ZNÁT 1. STŘIH 2.TEXTILNÍ MATERIÁLY, ZE KTERÝCH JE DANÝ PRODUKT VYROBEN 3. ZPRACOVÁNÍ A DETAILY PRODUKTU 4. CENU - CCA

GANT MÁ SVÉ STŘIHY. KAŽDÝ PRODEJCE JE MUSÍ BEZPODMÍNEČNĚ ZNÁT BEZ ZNALOSTI STŘIHŮ VELMI ČASTO NABÍZÍME ZÁKAZNÍKŮM NEVHODNĚ STŘIŽENÉ PRODUKTY, COŽ VÝZNAMNĚ OVLIVŇUJE PRODEJ A TUDÍŽ I TRŽBY GANT PRODUKTY JSOU OZNAČENY INFORMACEMI O STŘIZÍCH NA MODRÝCH TEXTILNÍCH NÁŠIVKÁCH, VISAČKÁCH,..

2.TEXTILNÍ MATERIÁLY ZNALOST TEXTILNÍCH MATERIÁLŮ, ZE KTERÝCH JE PRODUKT VYROBEN JE KLÍČOVÁ ( POZOR NA BLEND) SLOŽENÍ TEXTILNÍCH MATERIÁLŮ PRODUKTU SE ODRÁŽÍ NA CENĚ DÍKY ZNALOSTI TEXTILNÍCH MATERIÁLŮ JSME SCHOPNI VYZDVIHNOUT BENEFITY A UŽITNÉ VLASTNOSTI PRODUKTU NĚKTERÉ GANT PRODUKTY (NAPŘ. MAN SHIRTS) JSOU OZNAČENY INFORMACEMI O TEXT. MATERIÁLECH, Z KTERÝCH BYLY ZPRACOVÁNY JE DŮLEŽITÉ ZNÁT I ÚDRŽBU TEXTILNÍCH MATERIÁLŮ

TEXT. MATERIÁLY - CO, KDE A JAK LINING = VNITŘNÍ PODŠÍVKA UPPER LINING = HORNÍ ČÁST PODŠÍVKY LOWER LINNIG = DOLNÍ ČÁST PODŠÍVKY SLEEVE LINING = PODŠÍVKA RUKÁVU FILLING, PADDING = NÁPLŇ SHELL = VRCHNÍ MATERIÁL BACK LINING = ZADNÍ ČÁST POŠÍVKY FRONT LINING = PŘEDNÍ ČÁST

3.ZPRACOVÁNÍ A DETAILY GANT MÁ SVÉ NÁVRHÁŘE. JEJICH PRACÍ JE TVOŘIT PRODUKTY TAK, ABY BYLY ZAJÍMAVÉ A NÁPADITÉ GANT MÁ SVÉ PRODEJCE. JEJICH PRACÍ JE ZNÁT ZPRACOVÁNÍ A DETAILY PRODUKTŮ A PREZENTOVAT JE ZÁKAZNÍKŮM PŘI PRODEJI PROPRACOVÁNÍ INTERIÉRŮ, VÝŠIVKY, POUTKA, NÁLOKETNÍKY,… TO VŠE SE ODRÁŽÍ NA CENĚ PRODUKTU