Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky Jaké formy CLILu? Tento projekt je spolufinancován z Evropského.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Advertisements

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a Státním rozpočtem České republiky Výuka cizích jazyků s akcentem na kombinované studium a.
Muzikantská rodina Polytechnika v písni. Poznáš písničku? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován.
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
Jaro na statku FARMÁŘ A JEHO PRÁCE. Čtyři roční období.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
CLIL shower Tento projekt je spolufinancov á n z Evropsk é ho soci á ln í ho fondu a st á tn í ho rozpočtu Česk é republiky.
PŘEDMĚTY ZE SKLA TŘÍDÍME ODPADY. Co je na obrázku? 2.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Práce s pohádkou Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1 Jak pejsek s kočičkou.
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
DOBROTY… …NEJEN SLADKÉ.
Analýza potřeb škol Hlavní zjištění
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Ing. Aneta Hornychová Vedoucí realizačního týmu
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Hotelová škola Mariánské Lázně Adresa školy
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
KOMÍNY, KOMINÍK A DALŠÍ PROFESE
Proměny vody Alena Maurová.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Snídaně – oběd - večeře ZdravÍ, bezpečí.
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
Velikost nářadí.
Letní olympijské hry – grafomotorické listy
Grafomotorika - geometrické tvary
Co se ztratilo a co to způsobí ?
Talíř a příbory Pravo-levo.
VELIKONOCE KRASLICE.
ZVÍŘATA Kde které potkám?.
NÁŘADÍ.
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
Logopedie P - L JAZYK A ŘEČ.
Jak nám roste krokus vnímání.
Bc. Miloslava Vavříková
POVOLÁNÍ.
Hra na barevná auta IV. Jaroslava Růžičková.
jak budovat kulturu školy společně
Zvířata domácí, volně žijící a exotická
Sůl nad zlato Zdraví, bezpečí.
Má země Česká republika.
Obrázková básnička Jazyk a řeč.
HODINY - poznej stejný čas, velikost
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
PRSTOVÉ POČÍTÁNÍ.
Stíny ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
Malujeme vodovkami vnímání.
Jak parkovat auta Radka Knotková.
Co si vezmu na….
Poznatky ze života zvířat
ADAPTACE NA ŽIVOT VE ŠKOLE
BROUČCI A POČÍTADLO Pro skřítka Ticháčka.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Upravila R.Baštářová.
JAZYK, ŘEČ, ZPĚV A VNÍMÁNÍ
Odkrývání obrázků – poznej místa
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Když jsem já sloužil… Jazyk a řeč.
Vztah k životnímu prostředí
Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Jan Šplíchal – Patrícia Eibenová
Hudební nástroje vnímání.
Výroba velikonočního košíčku
Transkript prezentace:

Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky Jaké formy CLILu? Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky

POZOR!!! CLIL není náhrada za hodiny cizího jazyka CLIL není výuka předmětů v hodinách cizích jazyků CLIL není přesné stanovení poměru L1 a L2 ve výuce

Učitel/ka je zároveň učitelem předmětu i jazyka Showers (kratší celky) Informační zdroje v L2 a/nebo výstupy v L2 Projekty nebo tematické celky v L2 (spolupráce s učitelem-jazykářem) Postupné zvyšování L2 ve výuce Výuka v L2

Učitel/ka vyučuje předmět, jeho/její jazyková úroveň je B2 Showers Informační zdroje a/nebo výstupy v L2 (konzultace s učitelem-jazykářem) Projekty nebo tematické celky v L2 (spolupráce s učitelem-jazykářem) Týmové vyučování – jazykář a učitel předmětu Při úzké spolupráci s učitelem jazyka lze dosáhnout výuky v L2

Učitel/ka vyučuje předmět, jazyková úroveň je nižší než B2 Nutná intenzivní spolupráce s učitelem jazyka Showers formou domluvených částí hodin, které mohou probíhat v L2 Výběr studijních materiálů v L2 ve spolupráci s učitelem jazyka, který žáky připraví na hodinu předmětu Výstupy v L2 hodnocené učitelem předmětu a jazyka, společné cíle Týmová výuka při projektové práci

Učitelé 1. stupně ZŠ Showers – krátké úseky hodin v L2 Rutinní aktivity doprovázené krátkými písničkami nebo básničkami (např. přechod z lavic na koberec, úklid…) Vizuální podpora ve třídě, nápisy, plakáty,pracovní koutky apod. Výuka částí předmětů v L2 Výuka jiných předmětů v L2