Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
České Budějovice, červen 2016
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
VŠTE v Českých Budějovicích Bakalářská práce
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vývoj předpisů týkajících se majetku podniku a změny účtování majetku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zásobování a účtování zásob ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Účetní závěrka ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická Katedra managementu - Ústav podnikové strategie Bakalářská práce Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti PENNY MARKET s.r.o. Naděžda Zavadilová učo 12608 Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Téma Motivace a stimulace jsem zvolila z důvodu častěji diskutovaného tématu, které se týká každého vedoucího pracovníka, zaměstnance, tedy i nás. Vybraná společnost působící téměř po celé Evropě, zaměstnává tisíce zaměstnanců

Cíl práce Cílem bakalářské práce je analyzovat motivaci zaměstnanců vybrané obchodní společnosti a zjistit, které faktory zaměstnance nejvíce stimulují. Na základě analýzy budou navržena doporučení na zlepšení motivace zaměstnanců a zefektivnění komunikace.

Představení společnosti Penny Market, s.r.o. Sídlo: Počernická 257, 250 73 Radonice Na českém trhu působí společnost Penny Market s.r.o. od roku 1997. V současné době zaměstnává více než 7 000 zaměstnanců. Po celé České republice je více než 350 prodejen. Penny Market je zastoupen i v mnoha dalších zemích Evropy.

Výzkumný problém 1. Jsou dobré vztahy mezi zaměstnancem a vedoucím pracovníkem na pracovišti? 2. Zaměstnanci společnosti jsou za odvedenou práci dostatečně ohodnoceni? 3. Jsou zaměstnanci dostatečně informováni o cílech podniku? 4. Existuje v podniku zpětná vazba?

Metodika práce Ke sběru informací bylo zvoleno dotazníkové šetření Rozhovor s oblastním vedoucím p. Janem Wehrbergem a vedoucí prodejny pí. Jaroslavou Podskalskou Porovnání výsledků s dotazníkovým šetřením z roku 2012 Odpovědi jsou zhodnoceny a znázorněny pomocí grafů

Dosažené výsledky výzkumné otázky č Dosažené výsledky výzkumné otázky č.1 Jsou dobré vztahy mezi zaměstnancem a vedoucím pracovníkem na pracovišti?

Dosažené výsledky výzkumné otázky č Dosažené výsledky výzkumné otázky č. 2 Zaměstnanci společnosti jsou za odvedenou práci dostatečně ohodnoceni?

Dosažené výsledky výzkumné otázky č Dosažené výsledky výzkumné otázky č. 3 Jsou zaměstnanci dostatečně informováni o cílech podniku?

Dosažené výsledky výzkumné otázky č. 4 Existuje v podniku zpětná vazba?

Závěrečné shrnutí Společnost má stabilní postavení na trhu Vypracovaný systém hodnocení a odměňování Dobrá komunikace a informovanost Byly zodpovězeny výzkumné problémy Byla navržena opatření k řešení problémů Cíl práce byl splněn

Dotazy vedoucí bakalářské práce Objasněte Váš návrh na zlepšení systému odměňování ve Vámi vybraném podniku. Vysvětlete rozdíl mezi motivací a stimulací zaměstnanců

Dotazy oponenta bakalářské práce Jakým způsobem byl stanoven vzorek respondentů? Pokuste se vysvětlit vztah spokojenosti a motivace zaměstnanců. Jak vybrané faktory spokojenosti ve zkoumané organizaci ovlivňují dle Vašeho názoru motivaci zaměstnanců organizace? Vysvětlete. Jaké další benefity pro své zaměstnance by mohla analyzovaná společnost zavést za účelem zvýšení jejich motivace?

DĚKUJI ZA POZORNOST