Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Advertisements

Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
D OPADY ÚČETNÍ REFORMY VEŘEJNÝCH FINANCÍ V KONKRÉTNÍCH PODMÍNKÁCH VYBRANÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Vysoká škola technická a ekonomická
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zásobování a účtování zásob ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Efektivní dopravní obslužnost vybraného mikroregionu Jihočeského kraje
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Finanční analýza vybrané firmy
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích Vyhodnocení stávající strategie ve vybraném podniku, včetně návrhu na její inovaci Autor práce: Andrea Rouhová Vedoucí práce: Ing. Jarmila Straková, Ph.D. Oponent práce: Ing. Martina Pártlová, Ph.D.

Cíl práce Cílem práce je s využitím metod strategického managementu posoudit stávající strategii ve zvoleném podniku a na základě získaných výsledků zpracovat návrh na její inovaci.

Představení zvoleného podniku Název podniku: Hřiště bez bot Sídlo podniku: České Budějovice Předmět činnosti: hostinská činnost, výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona Založení podniku: 2008

Hypotézy Hlavní hypotéza: Hřiště bez bot, s. r. o., uplatňuje defenzivní strategii. Dílčí hypotéza: Stávající portfolio služeb u sledovaného podniku je optimální a plně vyhovuje současným požadavkům a potřebám trhu.

Zvolené metody Interní strategické metody Externí strategické metody SWOT analýza Matice BSG SPACE analýza Metoda určení strategických alternativ Externí strategické metody Porterův model pěti sil Analýza konkurentů a strategických sil Analýza atraktivity odvětví STEP analýza

Výsledky vybraných analýz SWOT analýza defenzivní pozice S: zavedený podnik T: silná stávající konkurence SPACE analýza konkurenční pozice

Výsledky vybraných analýz Porterův model pěti sil největší ohrožení ze strany stávajících konkurentů Analýza konkurence hlavní konkurenti: Hopsárium, Funpark Panda

Návrhy opatření Nákup nové atrakce Zajištění nabídky kvalitního jídla Kvalitní marketingová kampaň Charakteristický identifikační prvek - maskot Neustálý monitoring konkurence Mystery shopping

Závěrečné shrnutí Cíl bakalářské práce byl splněn Hlavní hypotéza: Hřiště bez bot, s. r. o., uplatňuje defenzivní strategii. Dílčí hypotéza: Stávající portfolio služeb u sledovaného podniku je optimální a plně vyhovuje současným požadavkům a potřebám trhu.

Doplňující dotazy Vedoucí práce Jaké konkrétní formy propagace by autorka práce doporučila u analyzovaného podniku? Jaký názor má autorka práce na budoucí perspektivu takto zaměřených podniků z pohledu volnočasových aktivit dětí? Oponent práce Mohla by autorka popsat hlavní výhody podniku oproti konkurenci? Domníváte si, že mohou existovat tři obdobné firmy a být ziskové. Získají dostatečný počet zákazníků?

Děkuji za pozornost