Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Struktura podnikatelského plánu
Advertisements

Analýza účetní uzávěrky a závěrky ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Tereza Pálková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Autor práce: Jana Svitáková, UČO: Vedoucí práce: Ing. Romana.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Marketingový plán podniku
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vývoj předpisů týkajících se majetku podniku a změny účtování majetku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Pořízení a dodání zboží z pohledu DPH v rámci Evropské Unie
Řízení zásob ve výrobním podniku
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice Ústav podnikové strategie Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku Autor BP: Miroslava Sobotovičová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Specifika ocenění zasilatelských podniků na příkladu konkrétní firmy
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Finanční analýza vybrané firmy
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Řízení zásob ve výrobním podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu DESAWE s. r. o. Autor bakalářské práce: Monika Dědíková Vedoucí bakalářské práce: doc. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Václav Dvořák České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody k řešení daného projektu osobní zájem o daný obor a téma využití a prohloubení odborných znalostí dostupnost potřebných informací aplikovatelnost v praxi

Cíl práce Cílem bakalářské práce je zpracování zakladatelského projektu v aplikaci na konkrétní podnik.

Hypotéza „Je společnost DESAWE se svým technologickým vybavením a dostupnými zdroji schopna nabídnout zákazníkům obdobné sortimentní složení v cenových relacích v rámci konkurenčního boje?“

Struktura projektu, použité metody podnik – základní informace strategické analýzy – průzkum trhu marketingový plán - mystery shopping, analýza došlých poptávek sesterské společnosti obchodní a finanční plán – účetní sestavy analýza rizik.

Podnik Název: DESAWE s. r. o. Datum založení: 11. 01. 2016 Základní jmění: 200 000,- Kč Sídlo: Kubelíkova 1224/42, 130 00 Praha 3 Provozovna: Pila Luh, 334 55 Horšice Předmět podnikání: pilařská a dřevozpracující výroba Počet zaměstnanců: 7

Strategické analýzy, marketingový plán vnitřní prostředí - analýza zdrojů vnější prostředí - Porterův model pěti sil, STEP analýza kombinované prostředí - SWOT analýza segmentace trhu marketingový mix 4P

Obchodní a finanční plán, hodnocení Rámcové smlouvy, odpad, pořez, stavebnicový systém Měsíční výnosy 2016: 784 020,- Kč Měsíční výnosy 2017: 856 170,- Kč Měsíční náklady 2016: 552 262,- Kč Měsíční náklady 2017: 606 262,- Kč Hrubý zisk 2016: 2 037 647,- Kč Čistý zisk 2016: 1 650 617,- Kč Ukazatelé efektivnosti / rentability, aktivity, zadluženosti, likvidity

Analýza rizik vnější – vnitřní politické – obchodní – technologické finanční – nefinanční Winterlingova krizová matice

Návrhy opatření Hmotné zdroje – pečlivý výběr zaměstnanců Výběr odběratelů a dodavatelů – jednatelova zodpovědnost Surovina – vyšší počet dodavatelů Kurzové ztráty – forwardová operace, opce Náklady – neustálá optimalizace

Závěrečné shrnutí Výsledky zkoumání uvedeny Hypotéza zodpovězena Stanoveny návrhy opatření Cíl práce byl splněn

Doplňující dotazy Vedoucí práce: Prosím o detailnější rozbor výsledné hodnoty ROE na straně 66 (tabulka číslo 47). Oponent práce: V čem vidíte jednoduchost založení nové firmy, v čem pak její udržitelnost na trhu? Založila byste v současné době svou vlastní firmu, čeho byste využila ze své práce nejvíce?

Děkuji za Vaši pozornost.