Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU Lenka Vejskrabová, učo 7360
Proč prezentace a komunikace? Osobní zkušenost Aktuálnost Důležitost
Cíl bakalářské práce Cílem bakalářské práce je analyzovat prezentační a komunikační dovednosti manažerů v konkrétním podniku či podnicích. V teoretické části je nutno popsat ideální představu daných dovedností s ohledem na pozici manažerů a ekonomický sektor. V aplikační části se předpokládá porovnání ideálu s realitou zjištěnou dotazníky a rozhovory.
Výzkumné otázky Otázka č. 1: Jak hodnotí komunikační dovednosti hypotečních manažerů jejich podřízení? Otázka č. 2: Uplatňují hypoteční manažeři při řešení konfliktů asertivní přístup? Otázka č. 3: Umí hypoteční manažeři dobře prezentovat?
Použité výzkumné metody Dotazníkové šetření Rozhovor Pozorování Analýza dokumentů
Výsledky výzkumu Otázka č. 1
Výsledky výzkumu Otázka č. 2
Výsledky výzkumu Otázka č. 3
Shrnutí Byl splněn cíl práce? Jaká jsou další doporučení pro hypoteční manažery? Slovo závěrem.
Návrhy do diskuze Vedoucí práce: Které další analýzy by bylo vhodné použít? Uvědomují si respondenti, že mají nedostatečné znalosti a zkušenosti v oblasti prezentačních a komunikačních dovedností? Oponent práce: Co si myslíte, že má v průběhu kariéry největší vliv na rozvoj komunikačních dovedností manažerů?
Děkuji za pozornost.