Jak získat nejlepší talenty?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zdravé pracoviště bez rozdílu věku MVD, 28. dubna 2016 ing. Radka Sokolová, místopředsedkyně ČMKOS, místopředsedkyně Rady vlády pro BOZP
Advertisements

Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Podnikání.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Vytvořila:Monika Hradilová. NA ÚVOD… NA ÚVOD… Přátelství a internet…Tohle téma je hodně otevřené. Na celém světě existují milióny sociálních stránek.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Třetí kariéra Věk jako příležitost – využijme potenciál zaměstnanců 50+ Diskusní seminář „Rovné šance na trhu práce“ Kateřina Kubešová, EXPERTIS PRAHA.
Spolupráce personálního oddělení a psychologické laboratoře Jana Gutiérrez Chvalkovská, personální ředitel VÍTKOVICE Ostrava.
Zákon o sociálním podnikání Průběžné informace o připravovaném předpisu.
Setkání partnerů projektu Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Dne 23.září 2013 Ústí nad Labem.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů Lublaňská 57/5 | Praha 2 | | T | F | |
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Prodej sexuálních služeb na ulici v interakci s prací policie a strážníků PhDr. Jiří Frýbert.
Mámo, táto neseďte doma ! reg. č. CZ /0.0/0.0/15_010/ Bc. Radka Kaštovská.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Principy Základních registrů Ing. Ondřej Felix, CSc.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Setkání zástupců 1. ročníků
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
PROJEKT OP LZZ „IMPLEMENTACE AGE MANAGEMENTU V ČR“ CZ /5. 1
Nástroje „POSPOLU“ Průvodce pro zaměstnavatele a publikace Kráčíme POSPOLU tipy a návod (metodika) pro praktickou závěrečnou zkoušku ve firmě u oborů.
Návrhy opatření na podporu slaďování rodinného a pracovního života
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
Projekt odboru personálního Ministerstva vnitra Akceptace specifických potřeb zaměstnanců a zaměstnankyň MV: nástroj ke zvýšení efektivity práce MV ČR.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Mzda Autor: Pavla Lukešová.
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Analýza kvality života aneb proč, jak a pro koho …
Respekt k práci, respekt k člověku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Sociální politika v EU. Charakteristika a vývoj sociální politiky EU
VYHODNOCENÍ PŘEDCHOZÍCH VÝZEV
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Společenská odpovědnost ve školství
Náměty pro činnost Národního fóra
Zákon o sociálním podnikání
Základní informace o poskytovateli
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Příspěvek na konferenci
Moderní personalistika
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Odměňování zaměstnanců
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Workshop 2, Možnosti spolupráce škol a firem 2018 – 2019,
PŘÍJMY – NEROVNOST, DISKRIMINACE, CHUDOBA
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
UK01-KA
Děti jsou naše budoucnost
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Etická výchova – cesta a naděje pro budoucí generace
Setkání kariérových poradců
MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ V TELEFÓNICA O2 CZECH REPUBLIC
Kvalita a bezpečí jako hlavní principy k úspěšné a efektivní akreditaci Gabriela Franková.
Prodeji produktu nebo služby
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
10 pravidel, jak řídit správně e-shop
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Zákon o sociálním podniku Mgr. Martina Štěpánková, MPA Úřad vlády ČR
Vítáme vás! Název společnosti.
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
Nábor z ČR do celého světa
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Modelová oblast PR Příhrazské skály
Transkript prezentace:

Jak získat nejlepší talenty? Martin Grau, Head of Resourcing

Atraktivní vizi/produkt Brilantní firemní kulturu Jak získat nejlepší talenty? Skvělý náborový tým Atraktivní vizi/produkt Brilantní firemní kulturu Špičkové náborové nástroje Perfektní lídry Zářnou značku zaměstnavatele

Love brand?

? = = TRH BRAND BRAND Zam. Vs. Vs. …když se dnes bavíme o značce zaměstnavatele, tak pojďme zmínit jeden fakt… ? TRH = Vs. BRAND = BRAND Vs. Zam.

Atd. Jsme velcí! „Uplatíme vás!“ Jsme úspěšní! Máme technologie XY! Na úvod se pojďme podívat na to, jaké informace dnes valná většina společností prezentuje směrem ke kandidátům… Jsme velcí! „Uplatíme vás!“ Jsme úspěšní! Máme technologie XY! Kariéra ihned! Máme milión poboček! Atd.

…jsme si jistí, že toto je to - proč jsou naši zaměstnanci hrdí na svou značku?

…je toto ten „magnet na talent“?

…a můžeme značku vůbec vymyslet?

Výzkum & data – základní vstup pro tvorbu strategie značky zaměstnavatele…

…a zdrojů dat máme mnoho… Co nám říkají kandidáti Zprávy z Exit interview Interní průzkumy motivovanosti a spokojenosti Jak se vymezují naši konkurenti Focus groups (interní/externí) Jak vlastně lidé hledají práci Externí data Kdo je náš ideální kandidát Strategie a směřování organizace

…protože značku nevymýšlíme, ale odhalujeme… Výzkum Výstup Soulad Kvantitativní výzkum Pozitivní vzorce Hodnoty spol. Strategie spol. + + + Kvalitativní výzkum Varování Autentické sdělení Nápravná opatření

…a lze na to vytvořit hezký business case… Příkladky cílů: Redukce fluktuace Lepší výsledek v soutěžích zaměstnavatelů Navýšení počtu zam. Reprezentujících značku na soc. sítích (zejména top management) Počty followerů na soc. sítích (dosah obsahu) Lepší výkon a kvalita náboru Přeskupení náborových zdrojů ve prospěch interních Atd.. Jak to měřit? Analytika soc. sítí Analytika kariérních stránek (traffic/konverze) Fluktuace (3M/1Y) Náklady na nábor Rychlost náboru Struktura náborových zdrojů Atd…

…a čeho se dále držet Autenticita Osobní sdělení Odvaha Konzistence Uvěřitelná sdělení - za kterými zaměstnanci sami stojí (alespoň větší část z nich) Příběhy (klišé – ale funguje) Na co jsme hrdí Na míru jednotlivým cílovým skupinám Odvaha Konzistence Pozor na temnou stránku blogů HR v nové roli Tón komunikace byl měl být ujednocen napříč kanály Kampaň dovnitř i ven

Měřte úspěch/znejte cíl Použijte vhodné komunikační kanály …a co ještě přidat Značka zaměst. HR COM MKT MNG EMP. Zapojte vedení Měřte úspěch/znejte cíl Použijte vhodné komunikační kanály Odhalujte kulturu Zvyšte hodnotu HR

Děkuji za pozornost!