Ročník:  3. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU Popularizace technických oborů a řemesel prostřednictvím interaktivní výuky žáků OP vzdělávání.
Advertisements

Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Iveta Votápková Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Kompenzační cvičení.
Florbal Ročník: Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: S portovní hry Téma: Florbal – základní pravidla Jméno autora: Mgr. Tomáš Vacek.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_0101_CO JE F.G. Téma: CO JE FINANČNÍ GRAMOTNOST Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Andrea Kunovjánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_TV_18.
Název:VY_52_INOVACE_PRV_01Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44 Autor: Mgr. Martina Joujová Ročník:4. Tematický okruh, předmět: Člověk a jeho zdraví,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_BOZENA_SEDIVA_HOLENI A UPRAVA VLASU A VOUSU_11 Název školy Střední škola služeb, obchodu.
Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Pohybové hry s gymnastickou stuhou Výukový materiál č.: VY_32_INOVACE_147_Pohybové.
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Iveta Votápková Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Power jóga.
Ročník: 2. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Sportovní hry Téma: Volejbal-průpravné hry Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne:
VY_32_INOVACE_01 Český jazyk 1.třída – nácvik čtení slabik Autor: Veronika Biskupova, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu.
Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Cvičení na trampolíně (skoky) - I. díl Výukový materiál č.: VY_32_INOVACE_153_Cvičení.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_VYCHOVA_A_KOMUNIKACE_V_RESTAURACI_PREZENTA CE_11 Název školyStřední škola.
Volný pád a svislý vrh Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
VY_32_INOVACE_03-05 Ročník: 6.,7. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Tvarosloví.
Protahovací cvičení pro zádové svaly a páteř Výukový materiál č.: VY_INOVACE_32_68_protahovací cvičení – záda a páteř Vypracovala: Mgr. Miroslava Spurná.
Správné držení těla Správný postoj Správný posed Správná chůze VY_32_INOVACE_04_36.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
VY_32_INOVACE_Vac_I_04 Orientujeme se na planetě Zemi - 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Martina Černá Název materiálu: VY_12_INOVACE_OS.6.Cer.33_Prvni_pomoc_stabilizovana_poloha.
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s Číslo projektu: CZ. 1
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Bc. Martina Jeřábková Název materiálu:
STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková
Strečink Je možné provádět denně po tréninku, nejméně však 4x týdně nejlépe 2-3 hodiny po posledním tréninku dne (svaly již nejsou tak zakyselené a nejsou.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Eva Císlerová, Dis. Pohyb na ledu.
Instruktor sjezového lyžování (50) jen pro vnitřní potřebu
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Rovnací cviky - trpaslíci
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
VY_32_INOVACE_03_STRIDANI_ROCNICH_OBDOBI
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Tenis Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Moc ve státě VY_32_INOVACE_03-44 Ročník: 7. Vzdělávací oblast:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr. Taťána Radimská Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_III.Vu_LIDSKÉ.
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_NPZ_ZAKON_SETRVACNOSTI
Člověk-kostra Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_12_Člověk-kostra
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Tkaniny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Cvičení 4 Dědičnost objektů.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Těžiště a stabilita těles
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_05_oběhový systém
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tělesná výchova patří do vzdělávací oblasti Člověk a zdraví (stejně jako Výchova ke zdraví) učivo je členěno do samostatných a na sebe navazujících etap.
POPIS Shrnutí učiva.
Tresty a ochranná opatření ( trestní sankce)
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.15_Popis Datum: 13.
  Polohování při ošetření je důležité a nemá být náhodné, výběr polohy závisí na druhu poranění a stavu postiženého. Poloha po ošetření musí být taková,
Zdravotní tělesná výchova (ZTV)
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Lýtkové svaly Mírný stoj rozkročný, chodidla rovnoběžně, předpažit, provést dřep na plných chodidlech (kolena nad špičkami), výdrž.
VY_32_INOVACE_04-60 Ročník: VII. ročník Vzdělávací oblast:
ČESKÝ JAZYK ŽIVOTNÁ A NEŽIVOTNÁ PODSTATNÁ JMÉNA RODU MUŽSKÉHO
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
Informatika – Základní operace s buňkami
Uvolnění na velkém míči Uvolnění s overbalem
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření září 2012 Ročník
S nádechem rovná záda, ruce v týl,
Transkript prezentace:

Ročník:  3. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh: Gymnastika Téma: Pilates-cviky Jméno autora:  Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne:  21. září 2012 Metodický popis, (anotace):  Podpora hodiny základní gymnastiky

Pilates – cviky Pilates zpevňuje zádové, břišní a hýžďové svalstvo, rozvíjí sílu, ohebnost, rovnováhu, koordinaci a dýchání. Navíc zlepšuje celkové držení těla. Při cvičení nezapomeňte na šest základních principů pilates: dýchání, důkladnost provedení, zacentrování (pohyb vychází ze středu těla), plynulý pohyb, řízení pohybu a soustředění.

Pilates cvik I.

Pilates cvik I. . Jak správně provést cvik: Klekněte si na podložku a opřete se oběma rukama. Natáhněte levou nohu dozadu tak, aby byla v jedné linii se zády. Zároveň natahujte pravou ruku dopředu. Celé tělo je v jedné linii, dbejte na to, abyste měli rovná záda. Snažte se natahovat ruku dopředu a nohu dozadu, v krajních pozicích vydržte. Opakujte i na druhou stranu.

Pilates cvik II. . Jak správně provést cvik: Lehněte si na podložku, pokrčené nohy opřete chodidly o zem. Přitáhněte levou nohu oběma rukama. Nekrčte ji, ze začátku raději přitahujte méně. Zvedněte hlavu od země. V pozici vydržte a opakujte na druhou stranu.

Pilates cvik II.

Pilates cvik III. . Jak správně provést cvik: Sednětě si na podložku a přitáhněte kolena k hlavě. Nohy opírejte o špičky, rukama se držte za nárty (popřípadě kotníky). Hlavu si položte na kolena. U toho cviku nemusí být rovná záda, dbejte ale na to, abyste zatínali svaly nohou a hýždí. Vydržte v této pozici.

Pilates cvik III.

Pilates cvik IV. Jak správně provést cvik: Klekněte si na podložku a dosedněte na paty. Předkloňte se dopředu s nataženýma rukama. Dotkněte se míče a v této pozici vydržte. Celým tělem se snažte tlačit na míč. Dbejte na to, abyste měli rovná záda, zaťaté svaly a zhluboka dýchejte.

Pilates cvik IV.

Pilates cvik V. . Jak správně provést tento cvik: Klekněte si na podložku a dosednětě na paty. Uchopte míč do rukou a s nataženými pažemi se otočte doleva. Hlava směřuje na stejnou stranu jako ruce. Dbejte na to, abyste měli narovnaná záda a zatlé břišní svaly. V pozici vydržte. Opakujte cvik i na druhou stranu.

Pilates cvik V.

Pilates cvik VI. Jak správně provést cvik: Lehněte si na podložku a natáhněte nohy na míč a nechte působit jejich váhu. Paže jsou podél těla a mírně tlačí proti podložce. Zvedněte hlavu z podložky a zatněte také břišní svaly. Vydržte v pozici.

Pilates cvik VI.

Použité zdroje: vlastní, http//cs.wikipedia.org.//