VÝLET DO PRAHY PROSINEC 2013.

JarNasy 2009 Horní Sedlo. 1. Den Přijeli jsme do Lvové na nádraží a odtud jsme se přesunuli na Horní Sedlo. Zde jsem se zabydleli, ubytovali a pak jsme.
Čeští studenti v městě Hermeskeil Úterý – neděle
Edison na operaci očí v ČR 2009
Navštivte hlavní město České republiky
VÝLET DO MORAVSKÉHO KRASU
Návrhářka Navrhovat různé obleky Navrhuji módní obleky a elegantní.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Shoda přísudku s podmětem 2
Rumunsko Termín: Účastníci: Petr Chlad Marek Spilko
Polsko – Škola v polských Jankowicích. Natálie Kučerová.
VII.A Lipník nad Bečvou Asi po hodině cesty ne moc rychlým vlakem jsme se dostali do městečka Lipník nad Bečvou, odkud jsme šli dále na hrad Helfštýn.
Nizozemí Účastníci: Barbora Jurčíková, Jindřiška Štrymplová,
Školní výlet – Praha 2013/14.
Řemesla 7.B Zpracování vlny mokrou cestou Třída 7.B se účastnila projektu ENO – Zpracování vlny mokrou cestou. Nejprve jsme si udělali kuličku.
Poprvé spolu Poprvé, když jsem uviděla Chary. Tak se mě pomalu zastavil dech. Zamilovala jsem se do ní na první pohled. Naše první seznámení v Benátkách.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:Mgr. Petra Pláničková Název: VY_32_INOVACE_377_STAVBA VĚTY Téma: VĚTA JEDNODUCHÁ,
Připrava na přijetí svátosti BIŘMOVÁNÍ
Napsala:Daniela Krolupperová Ilustrovala:Lucie Dvořáková Zpracovala: Lucie Kydlíčková.
3.5. – Zájezd do Londýna. První den :  V osm hodin jsme se sešli ve škole. Jen co jsme zkontrolovali potřebné věci, vyrazili jsme o půl desáté.
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
PRAHA Praha 2006  Taková malá fotečka z Václaváku.  Nejsme na ní sice všichni, je tam jen pár lidiček který seděli pod sochou Sv.Václava.
Orlík. Příjezd  Dnes jsme se vydali na exkurzy do vodní elektrárny Orlík.  Moc hezky nás přivítal bývalý zaměstnanec, který provází návštěvy.
LYŽÁK A + KVI. Jak to začalo... -Náš lyžařský výcvik byl zahájen Všichni jsme se usadili do autobusu a vyrazili směr Benecko. -Po příjezdu.
Greiner Perfoam.
Advent 2014 Hradištko Jako každý rok, sešli jsme se opět všichni u našeho vánočního stromu a zapálili první svíci na adventním věnci.
17. Listopad 1989 Monika Štěpánková, 2. I.
Cesta vlakem Brzy ráno jsme se vydali vlakem směr Praha. Žáci se rozdělili do skupin a nastoupili do kupé. V Praze jsme vystoupili a na ubytování jsme.
Z K U S T O ! příslovce předložky spojky částice citoslovce.
Školní výlet 4. třídy Čtyři palice, Perníčky, Zkamenělý zámek, zámeček Karlštejn, Lukásova lípa.
Školní výlet do Mariánských Lázní Jeli jsme luxusním autobusem, byl dvoupatrový, byla to PARÁDA!!!
Náměšť n.Oslavou Pozor, začínáme....
Jakou událost si Židé o Velikonocích připomínají?
Jaké bylo naše 1.pololetí ? ZŠ Hudcova, t ř ída 6.B.
Projektový den Bezpečný pohyb na internetu. Úvod  Na úvod nás pan učitel seznámil s programem projektu. Vysvětlovali jsme si jak by jsme se měli bezpečně.
 Do Prahy jsme jeli autobusem v 10:35 hod. od,,Mléčných lahůdek“. Jeli jsme tam 93 minut. Cesta byla docela dlouhá. Autobus nás dovezl na konečnou zastávku,,Florenc“
Projektový den- kompozer. Úvod Na úvod jsme se všichni odebrali do počítačové učebny, kde jsme se rozdělili do dvojic. Pan učitel nás seznámil s dnešním.
Praha Naše třída se nedokáže nudit, takže cesta ve vlaku nám ubíhala poměrně rychle.
Kde mají původ Velikonoce?
Shoda přísudku s podmětem
Se žlutým autíčkem si hraje malý Jiřík. 1.Malý Jiřík 2.Hraje si s autíčkem 3.Jiřík si hraje
…aneb výlet za čertíky do Litoměřic.  Když jsme se šli projít, tak jsme narazili na sochu Karla Hynka Máchy. Prohlíželi jsme si jí.  Ve třídě jsme.
Doprovod: Mgr. Dvořáčková, Mgr. Dolíhalová –
Vyhledete Pu a určete jejich druhy:  Velmi se mi u vás líbilo.  Dveře byly zavřeny na klíč.  Šli jsme hledat lepší místo.  Slabostí se mu podlamovaly.
Partnerství škol Bremen El Médano Šumperk jsme v Šumperku uvítali naše přátele z Brém a El Médana. Po dojemném shledání jsme se vydali na.
Byl jednou jeden pán a ten měl jenom jednu dceru. Byli moc chudí.
ZŠ BUKOVANY U SOKOLOVA 20. a
Moje prázdniny Nikola Dudíková.
MISTROVSTVÍ SVĚTA V LEDNÍM HOKEJI PRAHA 11. května 2015 jsme se spolužáky a paní učitelkami L. Holeňovou a R. Pernickou vydali na hokejové utkání Rakousko.
Turecko Muratli-Tekirdag. Účastníci Aneta Preisslerová Filip Vítek Filip Chmelík Petr Kristen Mgr.Zuzana Jedličková Mgr.Jana Volejníková.
MÝMA OČIMA ADÉLA ŠÍPKOVÁ STUDENTKA PRVNÍHO ROČNÍKU ANGLIE- 2002/ ŠKOLNÍ ZÁJEZD.
NÁŠ PRVNÍ ŠKOLNÍ VÝLET PRAHA, C, Školní rok 2010 / 2011.
 Kde: chata Radost, Plasnice, Orlické hory  Kdy: 12. –  Účast: 28 žáků  Inspirace: publikace Michal Dubec, Adaptační (stmelovací) soustředění.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Gabriela Hnátková NÁZEV: VY_52_INOVACE_03_PRV_3.
PODĚKOVÁNÍ Žákovský parlament moc děkuje všem, kteří se zapojili do charitativní akce konané ve prospěch Dětského domova Velké Heraltice.
PřIjímací řízení na GJŠ
ŽELVA DANUŠKA ŽELVA STEPNÍ.
Den Země 3.A – 25. dubna.
JAK VIDÍME NAŠI HISTORII MY
Opakujeme druhy slov Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_16_ Vánoční prázdniny
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 9. ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
MĚKKÉ A TVRDÉ SOUHLÁSKY
Konečně byl tady. Den, na který se všichni naši „školáci“ tolik těšili
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:

VÝLET DO PRAHY PROSINEC 2013

Výlet do Prahy Před Vánoci jsme se sešli na nádraží a vlak nás odvezl „vcukuletu“ na hlavní nádraží do Prahy. Z nádraží jsme se přesunuli na Václavské náměstí, podívali jsme se na svatého Václava, byly tam svíčky do srdce. Potom jsme se vydali k orloji a běhali tam apoštolové, i na kostru se dostalo – zvonila na zvon. Potom jsme se rozdělili do skupin a šli nakupovat. Já jsem si koupila trdelník, ale už jsem nemohla, tak vše ostatní dostali holubi. Až nás pan učitel zavolal, šli jsme na hlavní nádraží. Až jsme dorazili na nádraží do Tišic. Z vlaku jsme vyšli ven a šli do svých domovů, mamince a tatínkovi jsem udělala velikou radost, že jsem jim koupila malý orloj, všem se výlet moc líbil. (Simona Václavíčková, 3.ročník)