Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace na téma: "3.5. – 7.5. 2013 Zájezd do Londýna. První den :  V osm hodin jsme se sešli ve škole. Jen co jsme zkontrolovali potřebné věci, vyrazili jsme o půl desáté."— Transkript prezentace:

1 3.5. – 7.5. 2013 Zájezd do Londýna

2 První den :  V osm hodin jsme se sešli ve škole. Jen co jsme zkontrolovali potřebné věci, vyrazili jsme o půl desáté na nádraží v Řečanech nad Labem.  Po dlouhém loučení jsme nasedli do vlaku. Cesta byla krátká, protože jsme museli v Kolíně přestupovat.  Když jsme se konečně dostali do Prahy, vyhledali jsme svůj autobus a jeli pro školu Čerčany.  Cesta do Londýna byla dlouhá a úmorná. Přesto, že jsme byli všichni moc unavení, nikdo nemohl první noc usnout. Když se to náhodou někomu podařilo, vzbudilo ho naloďování na trajekt, které proběhlo ve tři hodiny ráno.

3 Nezapomenutelný zážitek z jízdy na trajektu.

4 Druhý den :  Konečně jsme stáli nohama pevně na zemi. Jelikož se na trajektu nemohlo spát, všichni padli vyčerpáním v pět hodin v autobuse.  Cesta z Doveru trvala dvě hodiny. Bohužel to byl jediný čas, který jsme naspali.  Vystoupili jsme v Londýně u řeky Temže s výhledem na známé London Eye. S nadšením jsme si fotili vše, co nám přišlo pod ruku.  Došli jsme ke katedrále sv. Pavla u kterého nám paní průvodkyně dopřála chvilku odpočinku.

5 Za mostem Tower Bridge na nás čekala majestátní pevnost Tower.

6 Metrem jsme se přesunuli ke stadionu Chelsea. Nakoukli jsme na místo konání všech důležitých fotbalových zápasů. Udiveně jsme hleděli na krásně se zelenající trávník.

7 Stadion Chelsea.

8 Metrem jsme zase jeli zpátky, ale tentokrát jsme vystoupili na jiné stanici. Posvačili jsme a odpočívali na měkkém trávníku, když v tom nám paní průvodkyně oznámila, že půjdeme na London Eye. Únava z nás spadla a rychle jsme běželi stát frontu na nejkrásnější pohled na Londýn. Večer jsme se seznámili s naší novou rodinou. Nejprve jsme se zalekli, že jsou to černoši, ale postupem času jsme byli mile překvapeni a rádi, že jsme tuto novou rodinu poznali.

9 Třetí den :  Ráno jsme vyskočili z postele a běželi se připravit na snídani. Naše rodina nás zase odvezla zpět k našim kamarádům.  První naše cesta vedla na Trafalgarské náměstí. Bohužel se tam připravoval nějaký koncert, a proto jsme nemohli jít až do středu náměstí.  Po malé svačině jsme se vydali k Buckinghamskému paláci. Tam jsme se pokochali pohledem na střídání stráží.  Odpočatí jsme vyrazili k London Dungeon. I když jsme se trošičku báli, moc se nám to líbilo.

10 Vzpomínka na London Dungeon. Opravdu jsme se tam moc báli. :)

11 Rozklepaní strachy jsme rychle běželi na loď, která nás měla odvézt k nultému poledníku Greenwich. Bylo krásné stát každou nohou na jiné polokouli. I když se zdálo, že jsme unavení, přísloví: „Kdo je unaven Londýnem, je unaven životem“ na nás ale neplatilo. Večer jsme se rádi opět shledali se svými „rodinami“ a znovu si vyzkoušeli naše jazykové znalosti.

12 Čtvrtý den :  Po snídani nás rodiny odvezly  k autobusu. Nastalo tam velké loučení. Bylo nám smutno, že už se vidíme naposledy.  Naše cesta vedla do muzea Madame Tussauds (Muzeum voskových figurín). Potkali jsme se tam s mnoha známými osobnostmi.  Cesta pokračovala do známého Hyde parku. Tam jsme se najedli a měli jsme tříhodinový rozchod. Mohli jsme jít nakupovat do známé ulice Oxford street.  Náš krásný zájezd jsme zakončili prohlídkou přírodovědného muzea. Překvapilo nás, že vstup byl zadarmo. Když jsme si obrovskou a velmi krásnou budovu prohlédli, čekala nás už jen cesta domů.

13 Vzpomínka na Madame Tussauds.

14 Pátý den :  Po celou dobu zájezdu jsme vždy na konci dne dostali od paní průvodkyně zpracované pracovní listy, které jsme vyplnili a poslední den předali na zhodnocení. Paní průvodkyně poté vyhodnotila nejlepšího z nás, který dostal dárek – double decker.  Ani jsme se nenadáli a byla tma. Jelikož jsme byli moc unavení, prospali jsme v autobuse skoro celou noc.  Cesta Německem byla asi nejhorší, trvala více než pět hodin.  V ranních hodinách jsme se přiblížili ku Praze. Rozloučili jsme se se školou Čerčany a s paní průvodkyní, která byla po celou dobu skvělá a předala nám spoustu zajímavých informací.  Vyčkali jsme na rychlík a cestou vlakem mysleli na vše, co jsme za těch pár dní viděli a zažili.  V Řečanech na nás už čekali rodiče, kteří nás přivítali s otevřenou náručí. I když se nám v Londýně moc líbilo, přece jen jsme byli rádi, že jsme doma.

15 Loučení s překrásnou Anglií.

16 Akci pořádala cestovní kancelář CK2, které bychom chtěli poděkovat za perfektně připravený zájezd pro školy.  Prezentaci vytvořila Lucie Sajdlová a Valerie Vomáčková

Stáhnout ppt "3.5. – 7.5. 2013 Zájezd do Londýna. První den :  V osm hodin jsme se sešli ve škole. Jen co jsme zkontrolovali potřebné věci, vyrazili jsme o půl desáté."