Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Zuzana Kodýdková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
České Budějovice, červen 2016
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
České Budějovice, červen 2016
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Autor práce: Michaela Janová
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb Autor: Veronika Švecová Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D. Oponent: Ing. Marcela Jurazsková České Budějovice, únor 2017

Motivace a důvody k řešení problému Osobní zájem o dané téma Vlastní zkušenosti s kosmetickými výrobky Dostupnost informací

Cíl práce Cílem práce je zhodnotit účinnost stávající marketingové komunikace pro podnik působící v oblasti služeb a navrhnout přiměřená opatření.

Výzkumné otázky Jaký marketingový komunikační nástroj poskytuje zákazníkovi nejvíce informací o produktech a společnosti Avon Cosmetics s.r.o.? Jak jsou uplatňované komunikační nástroje společnosti vnímané zákazníky? Jaké jsou slabá místa při uplatňování marketingových komunikačních nástrojů společnosti?

Použité metody PESTE analýza Porterův model pěti sil Analýza současné marketingové komunikace společnosti Avon Cosmetics s.r.o. SWOT analýza – matice IFE a EFE Dotazník

Představení společnosti Avon Cosmetics s.r.o. Vznik: 1886 v Americe Působení v ČR: v roce 1991 Produkty: kosmetika, oblečení, doplňky, charitativní předměty Nabídka produktů: více než 16 000

Dosažené výsledky Dotazníkové šetření 23 otázek 100 respondentů (2 respondenti dále neodpovídali na otázky) Výsledek – hodnocení jednotlivých komunikačních nástrojů společnosti Přínos práce Účinnost komunikačních nástrojů Navrhovaná opatření na zlepšení

Dosažené výsledky Webová stránka: znalost, návštěvnost, orientace, vzhled Katalog: hodnocení vzhled, kvalita fotografií Vzorky produktů: získání Výhody nákupů: preferování Televizní reklama: zaujmutí, znalost, působení E-shopy: využívání, přehlednost a orientace, informace, cena za dodání

Veletrhy a výstavy: návštěvnost, působení Osobní prodej: přístup Avon Lady/Gentleman,informovanost AL/AG, schopnost AL/AG Soutěže: popis Charitativní kampaň: pozornost

Nástroj marketingové komunikace Návrhy opatření Nástroj marketingové komunikace Návrh na zlepšení Webová stránka Zlepšení vzhledu stránky (přehlednost, zapamatovatelnost, velké písmo) E-shopy Snížení ceny za dodání (osobní odběr v Avon centrech ) Osobní prodej Zlepšit informovanost AL/AG (motivační programy, školení) Soutěže Zajímavější forma (televizní soutěž)

Doplňující otázka vedoucího práce Kolik je v České republice Avon center?

Doplňující otázky oponenta Jakým způsobem byl stanovován vzorek respondentů pro vyplňování papírových i elektronických dotazníků? Graf 2 na str. 25 se týká pouze 1 kalendářního roku a navíc jako celkové výdaje společnosti patrně v celosvětovém měřítku – jakou souvislost to má s Vaším problémem? Jak souvisí sestavení matice SWOT se zadaným problémem? Komu, kam a jakým způsobem byly (budou?) předloženy návrhy opatření v subkap. 3.6.?

Děkuji vám za pozornost