Revitalizace značky Víno Mikulov, spol. s r. o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Značka výrobku Značka se skládá:
Advertisements

OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Marketingový mix 4 P.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Dnes fiktivně, zítra reálně.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
MARKETINGOVÝ MIX.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Analýza vlastního podniku
úvod pojetí a obsah marketingu
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
MARKETING.
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
 Výukový materiál vytvo ř en v rámci projektu EU peníze školám „U č íme aktivn ě “  Registra č ní č íslo CZ.1.07/1.4.00/  Č íslo materiálu: VY_32_INOVACE_.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Marketingová strategie veřejné a univerzitní knihovny
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Revitalizace značky Víno Mikulov
8. Marketing.
Návrh komunikační strategie pro krémy
Kurz: Úvod do marketingu a jeho význam pro podnikání Budoucnost pro připravené.
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Bakalářská práce Vypracoval: Radek Hoferek Vedoucí práce: prof. Ing. Věra Bečvářová, CSc. Brno, 2012 Podmínky rozvoje vinařského podniku v současném modelu.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Mediální plán.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Marketingový plán Revitalizace strategie a produktů Cumel s. r. o. Radek Pospíšil & Václav Šebek.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Marketingový plán podniku
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Akcent tiskárna Vimperk s.r.o.
Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: ) David Šiška (učo: )
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Marketingový systém řízení
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingové strategie
Marketing Základy a postupy..
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Revitalizace značky Víno Mikulov, spol. s r. o.

Seznámení s prezentací 1) značka Víno Mikulov 2) SWOT Analýza 3) Marketingový výzkum 4) Cíle 5) Marketingový mix

Víno Mikulov, spol. s r. o. výroba a prodej všech druhů vín, především odrůdová jakostní vína nejvýznamnější producent vín v ČR využívá nejmodernější technologie při zpracování vín člen skupiny Bohemia sekt základní kapitál: 5 000 000,-

Maximalizovat Realizovat Vína z cizích zemí Tradice pivovarnictví Špačci Rychle rostoucí trh vína Zdravotní prospěšnost vína Horší kvalita vína Špatně zpracované www stránky Absence e-shopu Nedostatečná marketingová aktivita Tradice Nízká cena Kvalitní technologie Vedoucí postavení na trhu SILNÉ STRÁNKY Maximalizovat Realizovat SLABÉ STRÁNKY Minimalizovat Řešit HROZBY Monitorovat Eliminovat PŘÍLEŽITOSTI Maximalizovat Realizovat

Marketingový výzkum (kvantitativní- konkurence)

Analýza konkurence vyšší kvalita, přívlastková vína Znovín je dlouhodobým propagátorem „terroir“ a jeho vína pravidelně získávají  prestižní mezinárodní ocenění.   moderní design, rozsáhlé portfolio vína Dlouholetá tradice založeno 1936 Vinium, a.s. se angažuje v získávání dotací z rozpočtu Evropské unie

Ananlýza konkurence Víno s puncem kvality Nespočet ocenění (salon vín ČR, valtické vinné trhy, Weinparade Poysdorf)

Marketingový výzkum (zákazníci- kvalitativní) Co si představíte pod značkou Víno Mikulov? (dívky ESF) motýl bílé víno hrdlo z kterého se dobře pije příjemně strávený večer víno s olivami a sýrem

Analýza zákazníků Název Počet zákazníků Orientace Cíle 18 – 26 let 360 000 Zábava, mix drinky, cenově orientovaní Zvýšit na 600 000 27 – 35 let Zájem o zdravotní prospěšnost vína 35 a výše 750 000 Kvalita a spokojenost s výrobkem Udržet počet 750 000

Cíle Získat minimálně 20% na trhu alkoholických nápojů v segmentu lidí 18 – 35 let do konce roku 2010 (nyní 12%). Udržet stávající zákazníky. Omladit značku Víno Mikulov. Sdělit zdravotní prospěch umírněné konzumace vína.

Strategie - Dosažení cílů Naše strategie se bude skládat z následujících kroků: zlepšení chuťové výraznosti vína při zachování ceny uvedení velkoobjemových balení tzv. baginbox sdělit zákazníkovi zdravotní prospěšnost pití vína zvýraznění etikety

Marketingový mix Produkt zachování stávající lahve, zvýraznění loga motýla na etiketě Velkoobjemové balení

Marketingový mix Produkt- soustředit se na produkci bílých vín, červená jen doplňkově zlepšit chuťovou výraznost vína Price- udržovat cenu řady „motýl“ v nejnižší hladině lahvových vín tzn. 50-70Kč/láhev

Marketingový mix Place-distribuce základem velkoobchodní a maloobchodní sítě vinárny, vinotéky restaurace a menzy společenské akce E-shop

Marketingový mix Promotion Billboardy přes léto svěží, vína, vínny, střik, bazén atd. podzim vinobraní vánoce, hodí k atmosféře, jídlu, ke kaprovi, dlouhým zimním večerům

Marketingový mix Promotion Billboardy (50billboardů x 5000Kč x 6měsíců) 1 500 000Kč Zpracování „nezávislé“ studie o prospěšnosti pití mikulovského vína, následná prezentace v médiích (rádio, tisk) 1 000 000Kč Reklama v TV – příliš drahá 1reklamní spot v délce cca 30sekund……250 000Kč (naČT)

Marketingový mix Promotion Internet- přepracování webových stránek, více informací, ceník, e-shop 500 000Kč Místo klasické TV reklamy, zaměřit na internetové televize (stream), sponzorované odkazy, soutěže přes internet (variace probíhající soutěže „sbírka motýlů“) 2 000 000Kč

Marketingový mix Podpora prodeje Ochutnávky hypermarkety (zadání renomované agentuře – informovat zákazníka o nové výraznější chuti vína) Degustace na netradičních místech (parky, festivaly, plesy) 1 000 000Kč Celkem za reklamu 6 000 000Kč.