Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky"— Transkript prezentace:

1 Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Cílem je dosažení prodeje výrobku nebo služby Kroky: Segmentace zákazníků, jejich průzkum Kontakt Prezentace Řešení připomínek Uzavření prodeje Další kontakt

2 Event marketing Přechod od pasivního k aktivnímu marketingu
Cesta od reklamního monologu k dialogu se zákazníkem Využití zážitků, emocionálních podnětů Konference, semináře, společenské akce,módní přehlídky, slavnostní otevření poboček, firemní párty

3 Virální marketing Všechny mkg. aktivity, jež k šíření reklamních ifo využívají samotné uživatele/cílové zákazníky (vzor: vtipy a další zprávy, které si lidé předávají mezi sebou) Neřízené šíření informací mezi lidmi Ideální internet, y… .Texty, odkazy na zdroje užitečných informací, doporučování produktů na sociálních sítích

4 Strategické plánování

5 Management rozhoduje o:
Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ

6 Plánování Systematický proces Činnost zaměřená na budoucnost
Stále probíhající proces Koordinační proces Shromažďování výhod

7 Typy plánování Časové hledisko krátkodobé 1-2 roky střednědobé 3-5 let
dlouhodobé 5-10let Podle stylu plánování plánování shora dolů plánování zdola nahoru plánování smíšené

8 Podle typu rozhodování
Strategické plánování Operativní plánování Podle úrovně Plánování produktu Plánování v rámci podniku Plánování v rámci oboru

9 Funkce plánu Prostředek komunikace Prostředek delegování pravomoci
Prostředek koordinace Prostředek rozdělování

10 Marketingový plán externí analýza interní analýza
výběr cílů a strategií detailní rozpracování plánu pro každý nástroj implementace, monitorování a úpravy

11 Externí analýza analýza trhu analýza zákazníka analýza konkurence
analýza distribuce analýza makroprostředí

12 Interní analýza analýza tržní pozice analýza marketingové strategie
finanční analýza Analýza silných a slabých stránek

13 Výběr cílů a strategie analýza SWOT: možnosti volby

14 Detailní rozpracování každého nástroje
Politika produktu Cenová politika Distribuční politika Marketingová komunikace

15 Implementace, monitorování a úpravy
požadovaný rozpočet na marketing očekávané finanční výsledky převedení plánu do konkrétního plánu akcí řízení a přizpůsobení procedur

16 Fáze plánování 1. Stanovit poslání a cíle podniku
2. Posoudit zdroje a vyhodnotit prostředí, stanovit předmět podnikání. 3. Stanovit priority dlouhodobých cílů organizace určit strategie. 4. Alokace zdrojů

17

18

19 3. Určení strategie 4. Alokace zdrojů


Stáhnout ppt "Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky"

Podobné prezentace


Reklamy Google