DOBRODRUŽSTVÍ ZMĚNY A SEBEPOZNÁNÍ. 3 HLAVNÍ TÉMATA:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Návraty po mateřské/rodičovské dovolené na trh práce
Advertisements

Jan Tuček Jak „restartujeme“. Co nás zajímá? Jsou pak šťastnější? Jsou restartéři jiní? Kolik z nás dělá to, co chce? Proč a jak lidé restartují?
Strategie a taktika jednání s lidmi
Dítě v dnešním světě - obrat k dítěti v pedagogice
BEZPODMÍNEČNÁ LÁSKA – lekce i příběh
Elementární prosociálnost Etika viva. Význam prosociálnosti Zvyšuje vnímání lidských práv Rozvinutí iniciativy a kreativity Dodává životu smysl Zjednodušuje.
Pozitivní hodnocení sebe
ZÁVISLOST NA NIKOTINU, ODVYKÁNÍ
PSYCHICKÉ STAVY.
Proč je důležité studovat Principy
1 EICO - nevyšlapanou cestou. 2 Evropský sociální fond Operační program Rozvoj lidských zdrojů (OP RLZ) Opatření 2.3 Posílení kapacity poskytovatelů sociálních.
„Rodina na prahu 21.století“ Rodina na cestě změn a růstu Taťjana Horká – soukromá psychiatrička a psychoterapeutka pro děti, dorost a dospělé. Pracoviště.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Občanská výchova Ročník:
ZÁKON PŘITAŽLIVOSTI A VZTAHY
Kurz: Asistentka v předškolní péči … reflexe aneb jak bylo a co bude Zdravotnické zařízení MČ Praha 4, Kotorská 1590/40, Praha 4, IČO:
HUMANISTICKÁ PSYCHOLOGIE
Dítě v dnešním světě - obrat k dítěti v pedagogice
Muži jsou z Marsu, ženy z Venuše a děti jsou z nebe JOHN GRAY
Empatie. Vcítění je složitý vnitřní proces skládající se z následujících složek:  Jsem připraven/a vžít se do situace svého protějšku. (Jak se ti v této.
Psychologie štíhlé postavy
VZESTUPY A PÁDY SILVIE QUISOVÁ. POROZUMĚT ZNAMENÁ POMOCI.
Slzy ženy Proč ženy pláčou.
DĚTI S NADÁNÍM. NADÁNÍ  pohybové (sportovní, taneční),  umělecké (hudební, výtvarné, literárně-dramatické),  praktické (manuální, sociální),  intelektové.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE _2211_VO8 KONFLIKT A STRES © Mgr. Jana Báčová, 2012Masarykova základní škola Zásada, okres Jablonec nad Nisou.
Manželské problémy a sex
Sebepoznání klientů KBT v porovnání s dalšími terapeutickými směry Mgr. David Kuneš Psychologický ústav FF MU v Brně.
NEPODMÍNĚNÁ LÁSKA Tento příběh je o vojákovi, který se vrací domů po válce ve Vietnamu. Volá ze San Francisca domů rodičům.
Rodina a vzory Existují kladné vzory pro dnešní rodinu?
Vzdělávání pedagogů v oblasti prevence úrazů dětí
Humanistické a existenciální teorie v SP
Udělejte si jarní úklid sama v
 © Centrum pro katechezi Olomouc.  Modlitba je setkání s Bohem.  Modlitba je rozhovor.  Modlitba je základní kámen naší víry. Vyrobilo Centrum pro.
Jessica COX.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ SLOVA:
1. Dáváš lásku, jíž je tolik třeba k zahojení dávno starých ran, dáváš Slovo srdce s denní vůní chleba, jež nás vede k tobě ze všech stran.
Teorie motivace Adéla Furiková.
Rozhodnout se musíš SÁM!!!. Dej pozor, co si přeješ Ukázka.
ANGAŽOVANÉ UČENÍ Hana Horká.
1. Ó kéž bych tisíc jazyků měl | a tisícerá ústa k nim, | bych lépe než kdo jiný uměl | ze hloubi srdce s plesáním | vždy novou vynést píseň chval o tom,
Pedagogické poradenství ve výchovně vzdělávacím procesu etopedie, poradenství ve vztahu k sociální práci, k intervenci.
23. Josef chtěl zjistit, jestli bratři změnili své chování a litují toho, co způsobil.
Motivace křesťanského jednání
CHVÁLÍM DEN, KDY JSI PŘIŠEL K NÁM, PORAZIL SMRT, ZACHRÁNIL JSI NÁS, V RADOSTI TEĎ ŽIJEM V TOBĚ DÁL. PRÁZDNÝ KŘÍŽ A PRÁZDNÝ HROB, ŽIVOT VĚČNÝ PRO NÁS BYL.
Jiří Dvořák  vědomé úsilí směřující k dosažení cíle  motivované chování, které umožňuje vědomou regulaci chování tzv. volní akt  znaky vůle.
SEBEPOZNÁNÍ základ psychologické přípravy
Exekutivní funkce Literatura:  Moraine Paula. Helping Students Také Control of Everyday Executive Functions.  Učebnice psychologie.
1 Změna – naše příležitost k úspěchu Obsah: 1.Úvod 2.Srdce změny – změna chování lidí 3.Osm kroků procesu změny podle Kottera 4.Závěr 5.Otázky k zamyšlení.
1. Hvězdou mojí jasnou, | na niž rád vždy zřím, | skálou mojí pevnou, | věrným vůdcem mým, | cílem mého žití, za nímž pospíchám, | chlebem jenž mne sytí,
Vnitřní činitelé výuky: Žák jako učící se osobnost
Komunikační inteligence. Cíle a obsah kurzu  definice asertivity  charakteristiky pasivity, pasivní agresivity, agresivity a asertivity.
PSYCHICKÁ PŘÍPRAVA VE SPORTU
Tréning do předmětu SPR149 Využití filmu v sociální práci
Asertivita ve sportu doc.PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
ASERTIVNÍ PRÁVA - MANIPULAČNÍ POVĚRY Ten, kdo se chce asertivně projevit, to má udělat slušně, ale důrazně. Má odolávat manipulacím, zbavit se úzkosti.
Koučink dětí a mladistvých obětí obchodování Praha
Psychická struktura osobnosti Vytvořila Ing. Lenka Hřibová, Duben 2016.
Třída KUŘÁTKA PROJEKT MALÝ ZAHRADNÍK Dílčí projekt: KULIHRÁŠEK
Člověk a zdraví Vysvětlení pojmu ASERTIVITA
Koučink dětí a mladistvých
Plánované rodičovství
PRÓZA S DĚTSKÝM HRDINOU
Přístupy v kariérovém poradenství
Případová konference v práci s rodinami a ohroženými dětmi
Kolikrát? Matouš 18,21-35.
Osobnost člověka z hlediska sociální psychologie
Psychologie dospělých
Láska Martina Zachrlová
NEPODMÍNĚNÁ LÁSKA Tento příběh je o vojákovi, který se navrací domů po válce ve Vietnamu. Volá ze San Francisca domů svým rodičům.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
NEPODMÍNĚNÁ LÁSKA Tento příběh je o vojákovi, který se navrací domů po válce ve Vietnamu. Volá ze San Francisca domů svým rodičům.
Transkript prezentace:

DOBRODRUŽSTVÍ ZMĚNY A SEBEPOZNÁNÍ

3 HLAVNÍ TÉMATA:

1) VNITŘNÍ DÍTĚ  uzdravování Vnitřního dítěte  zahojení starých jizev  zvyšování sebelásky a sebevědomí  posilování svých kořenů, abychom se měli v životě o co opřít.

2) ŽENSKÁ RODOVÁ LINIE  podívat se, co přebíráme a co předáváme dále v rodové linii  jaká je ženská rodová linie za mnou, co mi bylo dáno, co jsem převzala, přebrala, jaké vzorce chování….  uvědomit si, co chci předávat dál svým dětem.  ukončit předávání utrpění, neopakovat bolestivé situace, očistit od starých vzorců chování a myšlení, nemocí, negativních přístupů, vztahů. Mohu to také nazvat: EVOLUCE ŽENSKOSTI

3) CELISTVOST já jako osobnost jsem celistvá jedině tehdy, když kromě toho, že ukazuji světu svou pozitivní, laskavou a hezkou tvář mám odvahu přiznat a přijmout do svého života i negativní emoce, a přiznat, že nejsem dokonalá a nebát se své zranitelnosti. Najít pevnou půdu pod nohama a být sama sebou.