Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza marketingu města Bechyně Autor práce: Kateřina Maťhová Vedoucí práce: Ing. Marie Slabá,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spolupráce obcí a málotřídních škol v České republice Dana Knotová, Kateřina Trnková Ústav pedagogických věd FF MU Brno.
Advertisements

Životní úroveň obyvatel v České republice
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Dopady účetní reformy veřejných financí v konkrétních podmínkách vybrané.
D OPADY ÚČETNÍ REFORMY VEŘEJNÝCH FINANCÍ V KONKRÉTNÍCH PODMÍNKÁCH VYBRANÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav.
Autor bakalářské práce:Zdeňka Nováková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Lukáš Polanecký Oponent bakalářské práce:Ing. Jana Strádalová České Budějovice, červen.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích  Autor bakalářské práce: Martin Novák  Vedoucí bakalářské práce: Ing. Ladislav Bartuška 
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Financování a účetnictví základních škol
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Účetní závěrka ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza marketingu města Bechyně Autor práce: Kateřina Maťhová Vedoucí práce: Ing. Marie Slabá, Ph.D. Oponent práce: Ing. Irena Janíková České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody k řešení problému Osobní zájem. Snaha o zlepšení podmínek pro život obyvatel města či celkový rozvoj města Bechyně.

Cíl práce Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingu města Bechyně a spokojenosti obyvatel města Bechyně s úrovní poskytovaných služeb, kritické zhodnocení zjištěných informací a navržení vhodných opatření.

Výzkumné problémy Ženy jsou celkově spokojenější s městem, ve kterém žijí, než muži; počet služeb poskytovaných městem pro ně ovšem není dostačující. Ženy i muži jsou toho názoru, že je potřeba na vybavenosti města pracovat. Informace o dění ve městě získávají z oficiálních internetových stránek města Bechyně zejména respondenti ve věku 15 – 34 let. O změně bydliště nejvíce uvažují ženy ve věku let.

Použité metody Postup dle procesu marketingového výzkumu. Dotazníkové šetření šířené přes internet ( K vyhodnocení dotazníku byly užity matematicko- statistické metody (aritmetický průměr či modus) a křížové analýzy.

Poloha: Jihočeský kraj, soutok řeky Lužnice a říčky Smutné Rozloha: cca 21 km 2 Počet obyvatel: 5115 (údaj z roku 2015) Starosta: Ing. Pavel Houdek Město Bechyně

Marketingový mix města Bechyně Marketing měst a obcí zahrnuje produkt, cenu, distribuci, komunikační mix, lidé, materiální prostředí, procesy a partnerství. Důraz je kladen zejména na produkt komunikační mix.

Produkt Kulturní památky a přírodní krásy města – zámek, – most Bechyňská duha, – sportovní stadion, – muzea atd.; Zřizované samostatné právnické osoby – Kulturní středisko města Bechyně, – mateřská a základní škola, – zdravotní středisko Bechyně, – městská knihovna; Veřejné statky – osvětlení, – městská zeleň atd.

Užívány jsou: – reklama (internetové stránky, letáky a prospekty, městský rozhlas, vývěsní tabule a městský zpravodaj), – osobní prodej (městské informační centrum) – public relations (výroční zprávy, účetní závěrky, skladba zastupitelstva atd.) Komunikační mix

Návrh grafického manuálu Návrh je součástí bakalářské práce. Manuál byl navržen jako ukázka pro vedení města. Obsahuje mimo jiné i návrh vzhledu letáku a internetových stránek města zachovávající jednotný corporate design. Zdroj: Vlastní

Jste spokojeni s městem, ve kterém žijete?

Seřaďte položky podle Vašeho názoru na rozvoj města. PodotázkaPrůměr Výstavba nových bytových prostor Tvorba nových pracovních příležitostí Rozvoj sociální oblasti7.147 Zlepšení kvality zdravotnických služeb Zlepšení množství zdravotnických služeb Dopravní obslužnost7.196 Zvýšení počtu parkovacích míst Rozvoj kulturního vyžití7.167 Rozvoj sportovního vyžití7.549 Rozvoj v oblasti mateřských škol Rozvoj v oblasti základních škol Rozvoj v oblasti středních škol Zvýšení bezpečnosti – městská policie Požární ochrana 9.696

Jaká je Vaše spokojenost s kvalitou následujících odvětví služeb? Celkem 35 služeb např. služby městského úřadu, kvalita zdravotní péče, dostupnost a kvalita vzdělání, čistota města či podmínky pro podnikání atd. SlužbaPrůměrné hodnocení Nejčastěji volená odpověď Dostupnost odborné zdravotní péče 3,8924 a 5 Dostupnost pracovních příležitostí 4,0495 Názor na výši poplatku za komunální odpad 3,2453

Dosažené výsledky a přínos práce Není využit plný potenciál nástrojů marketingového mixu – náhodná aplikace nástrojů marketingového mixu. Nedostatečné užívání loga města, preference městského znaku. Malý zájem ze strany občanů o dotazníkové šetření – pocit, že nemohou nic změnit.

Závěrečné shrnutí Možnost okamžité aplikace navrhnutých doporučení v praxi. Možnost přispět k rozvoji města Bechyně. Zpracovaný návrh grafického manuálu. Zjištění nedostatku odborné literatury v oblasti městského marketingu. Splnění cíle práce.

Otázky vedoucí práce V práci jste odhalila klesající počet obyvatel a zároveň postupné stárnutí obyvatelstva. Jaká opatření byste navrhla městu s ohledem na tyto dvě skutečnosti, které souvisí s celkovým demografickým trendem v České republice?

Prostor pro dotazy.

DĚKUJI ZA POZORNOST