Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚVOD DO MARKETINGU.
Advertisements

Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
VÝZNAM A FORMY MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
9.Komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
MARKETINGOVÝ MIX.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
8. Marketing.
Vítejte na Marketingu.
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
PROPAGACE EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Mgr. Petra Bartáková.
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza marketingu města Bechyně Autor práce: Kateřina Maťhová Vedoucí práce: Ing. Marie Slabá,
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Marketingový plán podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Aplikace nových forem marketingu
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Vítejte na Marketingu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Marketingová komunikace
Autor práce: Michaela Janová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.

 Významnost jazykových znalostí  Dostupnost zdrojů  Osobní zájem  Studium předmětu Marketing

 Analýza forem marketingové komunikace v jazykových školách na území České republiky

 Jsou občané města informováni o existenci společnosti Sophia tak, aby ji znalo alespoň 50 % dotazovaných?  Využívá společnost Sophia některé ze základních nástrojů komunikačního mixu?  Využívá společnost Sophia některé z moderních nástrojů komunikačního mixu?  Má společnost Sophia dostatečnou propagaci v porovnání se společností Jipka tak, aby alespoň 50 % dotazovaných mohlo říci, že má o produktech stejné povědomí jako právě o produktech u společnosti Jipka?

 Teoretická část ◦ Odborná literatura  Aplikační část ◦ Metoda sběru dat ◦ Metoda zpracovávání dat ◦ Metoda vyhodnocení dat

 Název:Sophia, jazykové služby s.r.o.  Sídlo:Hroznová 253/28, České Budějovice  Předmět podnikání: ◦ Překlady a tlumočnictví ◦ Jazyková škola  Individuální kurzy  Skupinové kurzy  Kurzy pro děti a mládež  Firemní kurzy  Zahraniční pobyty  Skype výuka

 Reklama – plakáty, billboardy, letáky  Podpora prodeje – slevy, poukazy, reklamní předměty  Přímý marketing – direct response  Public relations – tisk, firemní PR  Event marketing – kulturní akce, sponzorství  Osobní prodej  Moderní trendy – viral marketing, internetový marketing

 Znáte společnost Sophia/Jipka?

 Jak jste se o společnosti Sophia/Jipka dozvěděli?

 Internet ◦ webové stránky ◦ sociální síť  Virální marketing  Reklama ◦ Billboardy ◦ Letáky  Volba jazykové školy ◦ Sophia – 48 % ◦ Jipka – 34 %

 Jsou občané města informováni o existenci společnosti Sophia tak, aby ji znalo alespoň 50 % dotazovaných?ANO (75 %)  Využívá společnost Sophia některé ze základních nástrojů komunikačního mixu?ANO (reklama, podpora prodeje, public relations)  Využívá společnost Sophia některé z moderních nástrojů komunikačního mixu?ANO (virový, event a internetový marketing)  Má společnost Sophia dostatečnou propagaci v porovnání se společností Jipka tak, aby alespoň 50 % dotazovaných mohlo říci, že má o produktech stejné povědomí jako právě o produktech u společnosti Jipka?ANO (75 % -> 15% si nevybavuje propagaci)

 Frekventovanější venkovní reklama ◦ Billboardy  Častější event marketing ◦ Sponzorské účasti na kulturních akcích ◦ Přednášky na místních školách ◦ Ukázkové lekce jazyků  Reklamní spot v Jihočeské televizi ◦ Letní jazykové kurzy ◦ 3D e-learning

 Venkovní reklama ◦ Zapamatovatelná ◦ Billboardy  Spokojený zákazník = dobrá reklama  Sophia – ostatní podniky ◦ Průměrná marketingová komunikace  Sophia – Jipka (České Budějovice) ◦ Marketingová komunikace na stejné úrovni  Cíl práce byl splněn

 Ve výčtu forem marketingové komunikace uvádíte, že postrádáte televizní reklamu. Tento nástroj je finančně velmi nákladný, uveďte možnosti prosazení a zafinancování této formy.  Doporučujete posílit televizní reklamu. Nejedná se o nákladově náročný nástroj? Bylo by vhodné doporučení ocenit v rámci finančních nákladů.