Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Média v ČR www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Média v ČR www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2."— Transkript prezentace:

1 Média v ČR www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMuVY_32_INOVACE_TP I. 1119 Stupeň a typ vzděláníStřední odborné vzdělávání Vzdělávací oborInformační služby, Ekonomika a podnikání Tematický okruhMédia v ČR Druh učebního materiáluVýukové materiály Cílová skupinaŽáci středních škol Anotace Kombinovaný výukový materiál pro žáka pracující s pojmy v oblasti propagace a reklamy. Přehled teorie a praxe, propojení na pracovní list pro žáka. Klíčová slova Propagace, reklama, komunikační aktivity, marketing, mix Datum30. 8. 2012

2 Veřejnoprávní média jsou součástí duálního mediálního systému, který zahrnuje komerční (soukromé) média a veřejnoprávní média. Veřejnoprávní média jsou zřizována státem a mají zaručovat vyváženost vysílání a být prostředníkem pro sdělování informací, dat a faktů. V České republice existují jako média veřejné služby Česká televize, Český rozhlas a Česká tisková kancelář. Návrat

3 Mezi která média v rámci duálního systému patří níže uvedené ukázky? Odpověď

4 Multiplex V ČR máme následující digitální vysílací sítě – multiplexy Vysílací síť 1 – veřejnoprávní multiplex Vysílací síť 2 Vysílací síť 3 Vysílací síť 4 Vysílací síť 7 (regionální síť s celoplošným dosahem

5 Cvičení Podle uvedených kritérií vytvořte příklad, volte pečlivě a s rozmyslem. a)Horká, chladná, elektronická nebo specifická média b)Billboard, rozhlas, televize nebo noviny c)Multiplex 1, 2, 3, 4 nebo 7 d)Veřejnoprávní nebo komerční vysílání e)Prima Cool f)Spot: Representuj Cool

6 Ukázka příkladu podle cvičení Horká média televize vysílací síť 2 multiplexu televizní stanice Prima Cool komerční vysílání, obsahuje reklamní spoty, např. Representuj Cool, značka Represent Reklamní spot Representuj COOL pro společný projekt televize Prima COOL a značky Represent. Edice oblečení a doplňků s televizní grafikou Prima COOL

7 Použité zdroje ATO: Asociace televizních organizací [online]. 2012 [cit. 2012-05-22]. Dostupné z: http://www.ato.cz Aktualizace 2013 ATO: Asociace televizních organizací [online]. 2012 [cit. 2013-12-12]. Dostupné z: http://www.ato.cz/ke-stazeni/informace-pro- uzivatele „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Klára Masařová.“ www.zlinskedumy.cz


Stáhnout ppt "Média v ČR www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2."

Podobné prezentace


Reklamy Google